Bună ziua,
Domnule Ion Cristoiu
Vă scriu și dvs. cu Speranță.
Poate prin apariția plângerii mele pe Blogul Dvs. care este citit de atâția oameni, poate, se va trezi cineva care să rezolve această situație care mi se pare mai absurdă decât a lui Josef K., personajul kafkian.
Studentă fiind, citind Kafka, nu-mi venea să cred.
Îmi amintesc că reluam pasaje întregi din ”Procesul” lui Kafka și nu puteam crede că se poate întâmpla așa ceva.
Am citit romanul în perioada comunistă din România și tot nu credeam că atunci, în acea perioadă putea fi vreun român într-o așa o situație absurdă.
Dar, să treacă un Român, un pensionar din România, în secolul 21 printr-o asemenea situație nu mi-aș fi închipuit vreodată.
Vă rog, Ajutor!
Speranța mea a rămas numai la Dvs., jurnaliștii.
Sigur mi-ar plăcea chiar o implicare directă a unor ziariști, dar se pare că este foarte greu.
Mi-ar plăcea ca Domnul Cristoiu să ia puțin în zeflemea anumite răspunsuri primite.
Fraze care se exclud unele pe altele, ca apoi să fie luate de bune.
Fraze mincinoase, răspunsuri șerpuitoare într-o limbă de lemn!
Curat, Kafka!
Atașez mai multe documente doveditoare legate de caz, iar special pentru domnul Cristoiu îl rog să-și arunce privirea peste un Răspuns din partea CNPP, cu sublinierile mele… Răspuns de Gâgă și nu de niște profesioniști în calcularea pensiilor Românilor )
Cu flerul Domniei sale la echivoc, domnul Ion Cristoiu, poate ar reuși să-i trezească pe Dumnezeii pensionarilor.
Vă mulțumesc,
Constantinescu Vasilica
În urma Scrisorii mele deschise publicate
în ”Evenimentul Zilei” din 29 decembrie 2020, NU s-a rezolvat nimic.
https://evz.ro/scrisoarea-deschisa-a-unei-pensionare-disperate-respectati-sentinta.html
Așa că îmi continui plângerea…
Bună ziua, boieri mari,
Dați punguța
cu doi bani
Cei ”2 bani” nu s-au primit nici acum la două luni de la publicarea Scrisorii deschise de către pensionara Constantinescu Vasilica și adresată Conducerii Casei de pensii sector 3 – București –CNPP, Ministerului Muncii, precum și direct actualului Ministru Raluca Turcan.
Nici acum la două luni de la publicarea Scrisorii mele, cele trei cereri simple, clar exprimate, NU intră în vederile mai marilor puși peste pensiile Românilor întrucât au rămas nesoluționate. Mult le pasă de Lege, de apariția în presă, de transmiterea mesajului meu și la Cabinetul Ministrului Muncii, dar și pe pagina FB a Domniei sale.
De aceea, sper la rezolvare numai prin apariția rândurilor mele în mass-media românească.
Încă sper să nu ajung în mass-media din afara României.
Dar, nu voi înceta până nu mi se va face dreptate.
Oare nimeni nu se poate implica în acest caz, direct, întrebându-i pe cei în drept cum de își permit să nu țină cont de Lege și
să nu răspundă la obiect cererilor exprimate clar, pe puncte de această pensionară?
Chiar nimeni nu vede că aceste răspunsuri seamănă perfect cu hainele împăratului?!
Adică sunt goale…
Așadar, prin ultimul răspuns din partea CNPP, din Adresa nr. 175/25.02.2021, având semnătura directorului Daniel Baciu,
în continuare, nici o soluție.
Vina este a pensionarei că nu acceptă ce i se dă!
2 BANI…
În 29 decembrie 2020 expuneam o situație absurdă prin care trec de câțiva ani buni, dar și în urma unei Sentințe Judecătorești nerespectate de către Casa de Pensii a sectorului 3 – București.
Prin Scrisoarea mea mă adresam Conducerii Casei de pensii a sectorului 3 – București, dar și Conducerii CNPP București, instituție care veghează la respectarea Legilor pensionarilor de către Casele de pensii teritoriale.
Răspunsurilor lipsite de inimă, dar de asta cred că are Dumnezeu grijă, li se alătură cu certitudine NE-respectarea Legii a celor răspunzători din cele două instituții
– Casa de pensii a asectorului 3 – București și
– CNPP – București
Răspunsuri flagrante de fiecare dată, dar încă mai speram cu fiecare plângere, contestație, memoriu…
Însă, după apariția în presă a Scrisorii mele disperate nu mai era vorbă de Speranță, eram sigură că cei din CNPP îmi vor rezolva cele trei (3) puncte exprimate atât de simplu, la obiect, cu explicații foarte clare.
NU de explicații necerute este nevoie.
Acestea sunt cuvinte goale, pe alăturea cu Cererea!
DA, este nevoie numai de răspunsuri clare la cele 3 puncte pe care le reiau.
Ori, răspunsul primit după două luni, în Adresa nr. 175/25.02.2021 și numai la solicitarea mea pentru că răspunsul nu mai venea… este un răspuns în 3 pagini într-o binecunoscută limbă de lemn a celor puși peste pensiile Românilor.
Conducerea Casei Naționale de Pensii Publice prin directorul ei
Daniel Baciu NU răspunde celor 3 puncte de mai sus exprimate atat de clar!
După o introducere absolut inutilă de o pagină întreagă prin care mi se explică cu ce se ocupă CNPP… oare i-a cerut pensionara așa ceva?
…Urmează aceleași inepții care nu ajută Solictării mele.
o pensie de 1615 lei și cu un punctaj de 1.75.969.
Scris negru pe alb cererea Sentinței! Buuun! Doar
CNPP recunoaște într-un răspuns oficial că pensionarei i s-au furat 11 luni de pensie majorată și NU s-a repectat o Sentință Judecătorească!
Așadar, se recunoaște că NU s-a respectat LEGEA!
Directorul CNPP își încheie cele 3 pagini flagrante reiterând ideea ca CNPP nu poate rezolva drepturi individuale… astea sunt obligațiile caselor teritoriale de pensii…
Dar incompetenta unei Case de pensii teritoriale nu intră în vizorul CNPP? Dacă nu este așa, atunci să fie desființata instituția pe care o conduce dl. Daniel Baciu.
Explicații la răspunsurile incompetente din partea CNPP din Adresa nr 175 din 25 februarie 2021:
S-au stabilit 37 ani, 6 luni, 24 zile începând cu 01.04.2016…
Eu fiind pensionată din 01.08.2009 când Decizia de atunci arăta:
36 ani, 0 lună, 19 zile
Decizia din 24.02.2016 scria: 36 ani, 10 luni, 25 zile
Decizia din 20.01.2017 a mai redus puțin: 36 ani, 7 luni, 12 zile
CUM au apărut aceste modificări la anii mei de vechime în muncă fără ca eu să știu și de unde au apărut?! Oare, am primit diferențele?!
CNPP recunoaște într-un act oficial că pensionarei i s-au furat 11 luni de pensie majorată și NU s-a repectat o Sentință Judecătorească!
Cine raspunde pentru nerespectarea unei sentințe judecatoresti?
Cum trebuie să plătească CNPP și Casa de pensii a sectorului 3 – București pentru că nu respectă LEGEA? – Recunoaștere a neresepectării Legii chiar de directorul CNPP într-un răsuns oficial!
De aceea am sugerat, dragi si mari specialisti din Casa de pensii,
CREION, PIX, nu există la dvs? Sau nu mai știți sa le folosiți?!
Se înțelege clar din răspunsul directorului CNPP că DACĂ programul informatic nu preia ce i se dictează, pensionarii sunt lipsiți de drepturile ce li se cuvin!
Adaug la acest punct 2 ca foarte important încă un fapt descalificant pentru Conducerea Casei de pensii a sectorul 3 – București.
O dovadă a modului disprețuitor cu care privesc noii boieri pe actualii iobagi.
Și anume:
După luna MAI 2018 de când Casa de pensii a primit Sentința DEFINITIVĂ a Tribunalului București cu nr.7312/18.10.2017, eu, pensionara așteptam cuminte punerea în aplicare a Sentinței (repet o Sentință, totuși, incorectă pentru mine întrucât pensia mea trebuia recalculată de la 01.08.2009 dacă Instanța tot a văzut că nu este cuantumul corect calculat… )
Ori, Casa de Pensii a sectorului 3 – București, nici măcar o modificare a cuantumul pensiei mele doar cu 2 ani în urmă nu voia să accepte și revenea la TB în 25 iulie 2018 cu CERERE de ÎNDREPTAREA ERORII MATERIALE (??!!)
Sesizare de care eu nu am fost atenționată de către Casa de pensii așa cum o cer Legile din România, totul efectuându-se tacit, pe furiș că doar… doar…
Am fost anunțată de Tribunalul București abia după ce Tribunalul
A RESPINS defintiv și irevocabil Cererea Casei de pesnii – sector 3 București de îndreptarea erorii materiale (??!!)
În ataș aveți această dovadă prin care Conducerea Casei de pensii cerea ca pensia pensionarei sa fie de 1534 din 01.02.2016 și NU 1615 cât decidea Sentința Judecătorească si abia după 11 luni, din 01.02.2017 să fie aplicată suma de 1615 lei!
Vă rog, însă, ATENȚIE! Casa de pensii și fără această aprobare de ÎNDREPTAREA ERORII MATERIALE și-a ”făcut dreptate!” aplicând cum, de fapt, dorea: a aplicat Sentința după bunul plac furând pensionarei 11 luni și în loc de 1534 lei suma a devenit si mai mică, de 1490 lei…
Circa 1000 lei furați pensionarei pe această perioadă dintre 01.02.2016-01.12.2016.
Dacă ne gândim și la majorările ulterioare ale pensiilor majorate la nivel național să socotim cu cât este diminuat cuantumul pensiei mele ?!
Una este să se aplice majorările pe suma de 1534 lei devenită și mai mică, de 1490 lei… Și alta este să se aplice majorările plecând de la 1615 lui și ulterior… de la 1000 punctul de pensie, la 1100 punctul de pensie, apoi 1265 si acum 1442 – punctul de pensie. Cred că este evident și se vede foarte clar de câți bani sunt furată!
Domnul director daniel baciu semnează un text făcut de alții?
Altfel, cum să explic că nu cere direct și imediat Conducerii Casei de pensii a sectorului 3 restituirea celor 111 lei către pensionară?
Bani reținuți incorect!
Exact ca la comuniști și ne dăm mari democrați!
Se rămâne pe un răspuns chiar dacă fals și nu mai vor să schimbe nimic ca să nu-și recunoască greșeala. Cum de nu vede nici unul dintre consilerii șefilor, aceia care semnează diverse răspunsuri, Consilier Andreea Andrei sau Inspector Asistent Teodora Constantinescu mizeria asta?! Nimeni nu sesizează?
Precum copilul din poveste, nu este nimeni care să le spună șefilor că, totuși, împăratul e gol!?
Nimeni nu vede și nu spune că aceste diferențe s-au amestecat greșit, dar mai ales voit cu cuantumul pensiei din luna decembrie 2018 şi astfel, suma de plată din luna decembrie a devenit 2899 lei, dar pensia pensionarei este de 1955 lei!
Deci, INCORECT s-a oprit CASS și IMPOZIT!
Nu a văzut acest flagrant dl director CNPP ca este vorba în decembrie 2018 de o pensie de sub 2000 lei?
Asta tot spune pensionara că i s-au furat 2 bani, adică, 111 lei!!!
DE DOI ANI ÎMI TOT CER CEI 2 BANI ÎNAPOI = 111 LEI…
Să nu știe directorul CNPP că diferențele se dau separat, pe talon gri, așa cum s-a mai întâmplat cu diferențele din iunie 2019 care au fost date corect pe talon gri?
Eu cred că știe foarte bine dl director, de aceea, nici nu răspunde… o bagatelă de 111 lei… 2 bani, acolo…
Oare nu aude nimeni din țara asta ceea ce tot explic prin diverse moduri, de ani de zile?
Oare, doamna Ministru Raluca Turcan cum răspunde la toate aceste aberații, Domnia sa care ne spune că se interesează, încearcă să facă numai bine ȘI pensionarilor? Oare, acest caz transmis și la Cabinetul Domniei sale, transmis atât pe pagina mea de FB, dar si pe pagina FB a Ministrului Muncii, nu înseamnă nimic?
Sau este ceva obișnuit și se așteaptă moartea pensionarei …
Constantinescu Vasilica
3 martie 2021
Adaug, poate ajută:
După apariția Scrisorii deschise in ziarul ”Evenimentul Zilei”
din 29 DECEMBRIE 2020 am primit trei răspunsuri încurajatoare, dar … DEGEABA!
RĂSPUNS 1
Din partea Ministerului Muncii, cu transmiterea Solicitării mele si la Cabinetul doamnei Ministru Raluca Turcan, după cum se vede:
–––- Forwarded message –––
De la: Relatii cu Publicul <relatiicupublicul@mmuncii.gov.ro>
Date: mar., 29 dec. 2020 la 22:52
Subject: FW: An email was restored from quarantine
To: Cabinet Ministru <Cabinet.Ministru@mmuncii.gov.ro>, petitii.sesizari@cnpp.ro <petitii.sesizari@cnpp.ro>
Cc: constantvali@gmail.com <constantvali@gmail.com>
CĂTRE CABINET MINISTRU
CNPP
Stimate doamne /stimați domni,
În conformitate cu prevederile art. 61 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, vă transmitem solicitarea/adresa înregistrată în cadrul instituţiei noastre cu numărul 30917/RG/30.12.2020. Vă rugăm să dispuneți verificarea aspectelor semnalate și luarea măsurilor legale ce se impun, cu informarea în termen legal a petentului.
Cu stimă, Serviciul Comunicare, Mass-Media şi Relaţii cu Publicul
Ministerul Muncii și Protecției Sociale
RASPUNS 2 – din 17 IANUARIE 2021
din partea MINISTERULUI MUNCII – CABINET MINISTRU DOAMNA, RALUCA TURCAN
29 DECEMBRIE 2020
Relatii cu Publicul
dum., 17 ian., 23:08 (acum 21 de ore)
către eu
Bună ziua,
Vă transmitem ataşat răspunsul.
(Pentru Conducerea CNPP acest raspuns din partea Ministerului Muncii semnat de secretar general adjunct PETRONEL MUNTEANU – Notă Constantinescu Vasilica)
Cu stimă,
Serviciul Comunicare, Mass-Media şi Relaţii cu Publicul
Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale
Str. Dem I. Dobrescu, nr.2-4, Sector 1, București, România, 010026
RASPUNS 3 – din 20 IANUARIE 2021 din partea CNPP,
doamna Consilier Andreea Andrei
20 ian. 2021 la 18:26, Petitii Sesizari <petitii.sesizari@cnpp.ro> a scris:
Stimate domnule/Stimata doamna,
Petiția electronică transmisă Casei Naționale de Pensii Publice, a fost înregistrată cu nr. P695/20.01.2021, urmând ca după analizarea aspectelor semnalate să primiți răspuns
Cu considerație,
Andreea Andrei, Consilier
Mulțumesc domnului Cristoiu, precum și redacoruluI șef, Cora Muntean pentru apariția rândurilor mele.
Mă bucur că existați!
NU sunt singura din țara noastră care este lipsită de drepturile cuvenite pentru anii munciți.
Este inadmisibil ce se întâmplă.
Fiecare Ministru care vine ne asigură că va rezolva problemele pensionarilor ceea ce nu s-a făcut în peste 30 ani.
Fals! De la an la an se întâmplă alte și alte grozăvii.
Dar, chiar ca o Casă de pensii teritorială din București să spună clar că NU a respectat o Sentință Judecătorească pentru că sistemul NU i-a permis, asta este de Gâgă!
NU vede acest lucru Seful CNPP sau Ministrul Muncii?
Aceasta este o chestiune care trebuie rezolvată cu un telefon:
” PUNEȚI ÎN APLICARE IMEDIAT SENTINA JUDECĂTOREASCĂ! – SISTEMUL NU PERMITE? FOLOSITI CREIONUL ȘI HARTIA!”
Dar, cine să o facă?
Poate, Țepeș!