Maestre, nasol. As vrea sa empatizez cu dumneavoastra personal dar nu pot. In 2012 cand CCR-ul in urma descalecarii secretarului secretarei (aka Philip Gordon in caz ca cei mai tineri nu stiu despre ce vorbesc) arunca la cosul istoriei +9 milioane de voturi dumneavoastra ati aplaudat gestul. Cum altfel cand in viziunea dumneavoastra (si a multora ce astazi se declara mari „suveranisti”), cei ce-au organizat referendumul erau „pucisti” si sub conducerea lor Romania risca sa fie scoasa din NATO/UE si data pe tava rusilor. Ironic, isn’t it?… unde am mai auzit asta? Cum spunea cib mai deunazi, „karma is a bitch” (and what a bitch it is, if I may add).
Eu unul n-am mai fost la niciun vot de atunci, recte din clipa in care am inteles cum functioneaza „democratia”. Poate insa ca la aceste alegeri am sa merg, uite asa de-a dreaq… un fel de I have been left with unfinished business in 2012 and it’s time to get some closure.
Ca atare, cutia Pandorei a fost deschisa demult, si nu de catre noi, desi potlogaria din aceste zile pare sa fie productie 100% romaneasca. Dar hei, suntem suveranisti sau ce? Sa apreciem ca macar de data asta, de ne vom rupe gatul, o vom fi facut-o noi insine.
Iata de ce sa-l votam pe Georgescu, chiat daca nu candideaza:
.
Pe meleagurile maretei Mititelia, undeva la vest de Vodcusia, oamenii traiau dupa legi care nu se schimba. „Micu tre sa sfaraie si berea sa fie rece”. Ei se inchinau la Zamujdox, zeu mare si tare, care la inceput a facut Mititelu’ Primordial Unic, l-a pus pe jar si a zis ca asa tre sa fie mereu. Legenda zice ca Zamujdox statea pe un nor de fum si daca cineva facea prostii cu mititeii, el se enerva si le lua berea.
Dar intr-o zi, apare Georgovici Cel Razvratit, unu’ destept el, care zice ca gata cu micii, ca tre sa punem blinii (niste clatite puținiste deci proursesti), si sa bem vodca, nu bere. Oamenii au ramas prostiti, focu de la gratar s-a stins singur.
Cand Georgovici a pus bliniile pe jar, s-a auzit urlet:
„Jaru nu e pentru blinii, e pt mici! Vodca? Bai, cap de pluta, bere tre sa fie, pune bere ca strici dinamica gratarelor universale, in puii mei! ”
Vodca schimbata la loc cu bere, bliniile au disparut, si mititeii erau la locul lor, sfaraiind pe foc. Lui Georgovici i s-a facut frica rau si a zis ca gata, nu mai face din astea.
De fapt, Georgovici voia sa manance el toti micii si sa dea poporului doar vodca, dar nu a reusit si a ramas cu sticla-n mana, gandinduse „e buna si asta pt un pipimic cand ma mai salta”.
De atunci, oamenii din Mititelia au tinut minte, nu s-au mai jucat cu traditia si Fotonul Gustului l-ea iluminat cale.
Si asa a fost bine, lumea a mancat, a baut si nu si-a mai batut capu’ cu prostii.
Mda, mi-a luat ceva, ca trebuie atentie si delicatete cand lumea e suparata, ciufuta ca atunci cand calca intr-un rahat, gata sa scrie comentarii pline de patos si limbi. Dar na, prea tarziu, deja am scris.
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 18:10
M-ai Impresionat…Mititelu’ Primordial Unic…Zamujdox…Georgovici Cel Razvratit…Fotonul Gustului…
Ma simt obligat sa iti intorc Amabilitatea Artistica si Eu cu umilul meu talent si cateva citate din clasici…SFINTII PROOROCI PARAZITII
„Ţine minte trei cuvinte
Camarade nu fi trist
Garda merge înainte
Prin partidul comunist.” https://adevarul.ro/stil-de-viata/cultura/umoristi-versus-comunisti-cele-mai-amuzante-1628100.html
S-a „fasait”…e expirat sloganul…
Acum e ca in Armata…
Ai Strigat Ura
Ai Mancat Friptura
Si-ai be*lit PU*LA
sau
PU*LA Parul Postavarul
Rala Dramba Mataranga
Acum sa-ti spun si un BANC din Colonia Penitenciara de Munca Romulania Stramba si Atarnata sau Hahanatul Cumano-Pecineag Vasal Condus de Junta Militara…”Romania” e doar „Numele Conspirat”…”De Scena”…ca la SECU…TI TI TI TA TA…SE CU RI TA TEA…
Cica un taran statea intr-un lan…fuma o tigara de matase de porumb…ii dadea in cap de zor si la un moment dat i se aseaza o musca pe Capul PU*lii…o izbeste taranul cu putere se umple de sange pe Ca*rici si Exclama…Frate ca in Filmele Americane…Sex Droguri si Violenta
Acum…Sa-ti Spun Si o Ghicitoare…Cei Doi Exista…Poti Afla Cine Sunt…
Ce sa fie ce sa fie
Omul mort si Pu*la vie
Dar mai rau batut de soarta
Omul viu si Pu*la moarta
La Final…Ca la „Teatru” inchei cu niste Citate Nemuritoare din Sfintii Prooroci PARAZITII…
„Degetul Mijlociu Parazitii
„Toata lumea stie: Nu fu*ti, nu existi”
https: //www.letras.com/parazitii/531218/
Motive ’98 Paraziții Track 13 on Categoria grea
„Sufocat de verighetă și-n familie vedetă
Plimbi copiii pe tricicletă
Faci parte dintr-o organizație secretă?
Familistu’ 2000 pe planetă
Scârba face pu*lii reclamă mascată
Fela*ție, sex oral, mu*ie cu pu*la sculată
[Refren: Cheloo & Ombladon]
Cine-are nevoie de motive (Motive)
Cuvintele mari nu spun nimic pentru mine
Cu rupere de pu*lă mă trezesc dimineață
Vreau să trăiesc, las-o-n pu*la mea de viață
Cine-are nevoie de motive (Motive)
Cuvintele mari nu spun nimic pentru mine
Cu rupere de pu*lă mă trezesc dimineață
Vreau să trăiesc, las-o-n pu*la mea de viață”
https: //genius.com/Parazitii-motive-98-lyrics
„Sloboz Paraziții Track 10 on Primii 10 ani
Două guri s-au ridicat să vorbească-odată
Talisman rănit, ciobit în beregată
Felație, sex oral, mu*ie cu pu*la sculată
[Punte: Cheloo & Ombladon]
Mu*ie, m-mu*ie
I-a dat sloboz, i-a dat sloboz
Mă doare-n pu*lă
Mu*ie, m-mu*ie
I-a dat sloboz, i-a dat sloboz
Mă doare-n pu*lă (Mu*ie)
I-a, i-a, i-a, i-a, i-a dat sloboz
Mă doare-n pu*lă
https: //genius.com/Parazitii-sloboz-lyrics
[Outro]
Nu pot să fu*t nici s-o iau la labă
N-am femeie și sunt ciung
Sper ca te-au binedispus aceste Vorbe…nu ca in „jocurile de cuvinte” Speri mata dar speri degeaba sau La curba sinele trosnesc de exemplu…
Seara Placuta sau Plac(f)uta!!!
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 18:10
Era sa uit…un fost coleg si sef al meu avea o vorba…
„Totul e Ca*cat in afara de Pi*sat”
Din Nou…Sfintii Prooroci Parazitii…
Versuri Daca eram… – Cheloo
„Daca eram vidanjor, teleportam Ca*cat cu presiune
Calamitand, eventual, intreaga lume.” https://www.versuri.ro/versuri/cheloo-daca-eram-1/
Seara Placuta si ai grija „sa nu lasi urme de franare”…la BUDA
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 22:1
Ai RAN-Radio Access Network
RAN-2G GSM(ca e si TETRA-il foloseste politia sts etc) adica BTS(Base Transceiver Statio) si BSC(Base Station Controller)
RAN-3G WCDMA(a existat si CDMA) adica Node B si RNC(Radio Network Controller)
RAN-4G LTE(Exista si WiMax la fel folosesc astia de la sts din ce mai stiu) unde nu ai decat ENode B care a preluat si Functia de Control
RAN-5G Unde ai doar gNB
Acum…e imposibil sa faci Open RAN pe 2G…fiecare operator ale echipamentele lui…Interfata BTS-BSC e „proprietara” de Echipament de exemplu…RDS DIGI nici nu are 2G-GSM in retea…
Pe 3G…e prea vechi…stiu ca Telekom care oricum se desfiinteaza l-a scos…am citit ca si Vodafone la fel a dezactivat reteaua WCDMA…Digi nu stiu…Orange nu stiu daca nu e scoasa din uz(culmea nu stiu) va fi scoasa sigur…
4G LTE…Open Ran inseamna ca acelasi ENodeB e folosit de 2 Operatori sa zicem…adica ai un RRU(Radio Remote Unit) care imparte spectrul folosit in 2 sau mai multe purtatoare Radio si fiecare Operator foloseste o resursa Radio…Partajeaza Spectrul…acelasi Pilon…poti sa zici ca e Open Ran…
5G E facut ca sa vezi tu ca „ai semnal 5G” pe telefon…adica nu e o retea adevarata de 5G in sensul ca o retea de 5G ar trebui sa fie doar pe MW(Microvawe) FO(DWDM-Dense wavelength-division multiplexing) si Gateway la Internet din 100 in 100 Km ce mult…ca sa scoti latenta cat mai mica…2-5 milisecunde…repet 5G e facut ca sa vezi 5G pe telefon…e o retea emulata pe Infrastructura existenta…
Din ce stiu Orange si Vodafone au partajare de Spectru…Open RAN…adica acelasi Pilon…Acelasi Echipament Radio…fiecare Operator cu Purtatoarele Radio separat…nu stiu cum e cu Transmisiunile ca fiecare trebuie sa ajunga in reteaua lui…dar Repet…Orange si Vodafone stiu ca fac Partajare de Pilon-ENodeB-RRU-s-Spectru Radio…
Noapte Buna!!!
vali
🙂
Nu ca v-ar pasa, dar tot vreau sa spun: jos palaria!…
.
E de apreciat ca la varsta dvs. aveti un discernamant moral la care nu vreti sa renunanti de frica ori din interese efemere.
De fapt, ceea ce mie imi place la CG este fix aceasta tema pe care nimeni inainte de el n-a pus-o in discutia publica: demnitatea umana. Fara asta, suntem niste animale vorbitoare, nimic altceva.
Si, din pacate, e o tema universala, nu tine doar de Romanica…!
Votu’ golit de continut este oricum nul, prin definitie.
@CIB
Excelenta…stiati doua lucruri…
1.Baza unde sunt francezii e la Cincu…adica in Transilvania…
2.Stiati ca in caz de Razboi planurile MApN nu prevad apararea Moldovei…ca se retrag din Molvova…nu din RSS Moldoveneasca…din Moldova…Suceava Bacau Neamt Botosani…ceva pe la Focsani sau mai jos e „linia frontului”…
@Online
E foarte posibil sa mergi in curand si la mare…la Constanta de exemplu cu „pasaportul”…
Toate Bune!!!
vali
🙂
@CIB
Excelenta…e Simplu…au folosit „Articolul 93” in P(l)andemie…acum vor sa foloseasca Articolul 92(RAZBOI).
Asa cum scrie…Starea de Mobilizare sau Razboi le „declara” Presedintele.
Sosoaca si Georgescu erau singurii care s-au opus fatis Razboiului.
Am vazut un clip(inainte sa il stearga) cu un evreu care spunea de acum 7-8 luni ca nu vor mai fi alegeri in Romania.
Nu stiu de unde stiti Dvs cu „Razboi” dar Stiu si Eu si nu doar din „Presa”.
Sincer…viata mea…mama mea imi spunea ca „sunt blestemat inainte de a ma naste”…asa ca nu ma preocupa foarte mult…
Pentru cei care vor ramane „in viata”…”Scenariul” e „Desecretizat” inca de acum 8 ani…am vazut si o harta cu Linia Est-Vest pe Carpati…asa ca Adio si Transilvania…
„marți, 17 ianuarie 2017, 22:47 Redactia Hotnews HotNews.ro
VIDEO Agora.md: Dodon a primit de la Putin harta Moldovei Mari: E rau ca in 1812, rusii s-au grabit sa puna granita la Prut” https://hotnews.ro/video-agora-md-dodon-a-primit-de-la-putin-harta-moldovei-mari-e-rau-ca-in-1812-rusii-s-au-grabit-sa-puna-granita-la-prut-441392
Toate Bune!!!
vali
🙂
@CV-I
Nu stiu de ce dar am asa o senzatie stranie si zau ca nu sunt „high”. Nu am tangente cu „ierburile” si am doar doua vicii, tigarile si berea. Si mai nou sunt pasionat de linux. Am stat mult si am reflectat si parca viitorul mi se derula prin fata ochilor cu incetinitorul. Tare mi-e frica ca in America va avea loc un „maidan” si baietii astia care sunt/par totusi mult mai cerebrali si retinuti, vor fi inlaturati. Dupa care va incepe urgia. Sper ca n-am innebunit de-a binelea si e doar o fobie ascunsa in subconstient datorata mediului informational inconjurator!
@CIB https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/trump-ia-in-calcul-renuntarea-la-sefia-militara-a-nato-in-europa-rolul-ar-putea-fi-preluat-de-franta-sau-marea-britanie-3145299
S-au ca*cat francezii pe ei…nu gasesc acum dar era o stire mai veche in care se spunea ca SUA au transferat Responsabilitatea apararii flancului sud-estic al NATO…adica noi…Frantei…si francezii nu sunt in stare sa se apere pe ei daramite pe altii…
https: //hotnews.ro/franta-respinge-criticile-sua-cu-privire-la-cheltuielile-sale-pentru-aparare-si-se-lauda-cu-capacitatea-de-a-conduce-operatiuni-de-amploare-in-strainatate-1891873
Si mai este ceva…citeam cred ca acum vreo 10 ani ca Doctrina Militara a Federatiei Ruse prevede ca daca sunt atacati de NATO vor folosi Arme Nucleare datorita inferioritatii numerice…asa ca daca adunatura asta de prasila pe care o strange Macron acum „boots on the ground” prin Ucraina si le trece prin cap de „Sevastopol” de exemplu….sa nu stati „pe langa”(cum zice Busu ala de la vreme ProTV si ma enerveaza de fiecare data)…asadar evitati Bine…Deveselu…Kogalniceanu…Borcea…Campia Turzii si Podul de la Giurgiu…parca astea erau pe harta cu tintele rusilor in Romania…
Toate Bune!!!
vali
🙂
@CIB https://ecopolitic.ro/macron-cheama-la-paris-sefii-de-stat-major-aliati-fara-americani/
1.Macron nu are nici o calitate „militara” sa cheme niste Militari la el.
2.Pentru cine nu stie in RAZBOI Seful Marelui Stat Major conduce Operatiunile…nu Ministrul Apararii…Prim Ministru sau Presedintele…
3.Celor din Generatia Mea…X…Decreteii…care am facut Armata…le dau un Sfat…”Sa se caute de Boli” si sa se scoata din Evidenta Militara…”Armata te vrea Prost” si Statul te vrea „Donator de Sange”…
Cunosc doi baieti de Generali care nu au facut Armata…un baiat de Colonel…la fel…fosti colegi de scoala…de munca…altii „s-au conspirat” pe la Servicii…adica Sifoane…dar tot n-au facut Armata…adica nu vor merge ei sa „Doneze Sange”…
CIB…Excelenta nu e nici o problema…si Eu tot Bere si Tigari…nu e vorba de „senzatie high”…v-am zis ca mai Stiu si Eu…si nu din Presa sau de la TV-MSM-e…spalare pe creiere…
Toate Bune!!!
vali
🙂
Atribuţii în domeniul apărării ARTICOLUL 92
(1) Preşedintele României este comandantul forţelor armate şi îndeplineşte funcţia de preşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
(2) El poate declara, cu aprobarea prealabilă a Parlamentului, mobilizarea parţială sau totală a forţelor armate. Numai în cazuri excepţionale, hotărârea Preşedintelui se supune ulterior aprobării Parlamentului, în cel mult 5 zile de la adoptare.
(3) În caz de agresiune armată îndreptată împotriva ţării, Preşedintele României ia măsuri pentru respingerea agresiunii şi le aduce neîntârziat la cunoştinţă Parlamentului, printr-un mesaj. Dacă Parlamentul nu se află în sesiune, el se convoacă de drept în 24 de ore de la declanşarea agresiunii.
(4) În caz de mobilizare sau de război Parlamentul îşi continuă activitatea pe toată durata acestor stări, iar dacă nu se află în sesiune, se convoacă de drept în 24 de ore de la declararea lor.
Măsuri excepţionale ARTICOLUL 93
(1) Preşedintele României instituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgenţă în întreaga ţară ori în unele unităţi administrativ-teritoriale şi solicită Parlamentului încuviinţarea măsurii adoptate, în cel mult 5 zile de la luarea acesteia.
(2) Dacă Parlamentul nu se află în sesiune, el se convoacă de drept în cel mult 48 de ore de la instituirea stării de asediu sau a stării de urgenţă şi funcţionează pe toată durata acestora. https://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3
daca se declara stare de urgenta sau asediu in campania electorala …ciuciu alegeri :)), adica vom mai incerca si a treia oara, peste citeva luni …sau ani, poate avem noroc si ne iese 🙂
Nici nu este nevoie să mergem prea mulți la vot. Curtea Constituțională poate valida ca președinte chiar pe cel care a avut cel mai mic număr de voturi căci oricum decizia ei nu poate fi contestată în nici-o instanță și este obligatorie pentru toți. NU era mai simplu ca BEC să valideze dosarele candidaților în funcție de caligrafie, fonturi utilizate, greșeli de ortografie și punctuație iar mai apoi CCR să decidă câștigătorul dacă oricum nu-i poate contesta nimeni decizia?
Nici familia mea nu va merge la vot.
eu pina nu se termina cu totul procesul de alegere a președintelui nu renunț la varianta in care președinte ar putea fi declarat o persoana care nici macar n a candidat 🙂
n ar fi nimic ieșit din comun ..ul stării in care ne aflăm, dacă s ar intimpla așa 🙂
nasterea Noii Lumi a presupus o serie de …dureri ale facerii
mai intai a fost pandemia, mai apoi operatiunea speciala
insa sa retinem ca operatiunea speciala a inceput atunci cind s a terminat faza cu pandemia
–
prin urmare intrebarea …de top …ar putea fi asta:
daca operatiunea speciala se termina, oare ce va incepe?!
( tinta fiind demolarea actualei lumi, pentru ca Noua Lume sa aiba unde sa se nasca. prin urmare fiecare etapa de demolare ataca temelia sistemelor sociale, mai direct mai indirect, insa astfel incat toat etemeliile sa fie spulberate, deci toate actualele sisteme sociale sa pice, noi sistemesociale urmand a fi ‘daruite’ Civilizatiei,…unele pe masura Vremurilor, care …e evident deja …sint Anti )
cartile de tip ‘georgescu’ apar pe masa in vremuri de restriste, cind in joc e viata natiei.
asa e construita natia asta. cu migala a fost rinduita astfel incat in momente de cumpana sa ‘apara’ un ‘georgescu’.
n am niciun dubiu, cei care l au ales pe georgescu’ n au stiut ca despre un ‘georgescu’ e vorba. s au trezit ca e ‘altfel’, ca genereaza armonii imposibil de destructurat si ca ele se intaresc odata cu ‘starea de asediu’.
nu e nicio mirare ca singura solutie ca sa scapi de ‘georgescu’ e scoaretea lui din joc. altfel …pur si simplu devine cistigator.
e procedura clasica in natia asta.
–
insa …mai e ceva.
‘georgescu’, cartea, atunci cind apare in poveste niciodata nu apare ‘singur’. mai altfel spus natia nu genereaza un ‘georgescu’ si atat, ea face asta generind o stare de echilibru. mai altfel spus niciodata un ‘georgescu’ nu e ‘singur pe lume’, el vine la pachet cu altii, la fel de speciali, pe care natia deasemenea i a rinduit pentru vremurile cu pricina, deosebite.
–
dinamica intr o natie e ‘a intregului’
e complexa. pe vremurile astea asta nu mai spune nimic, poate, insa neamul ramane neam, deci chiar daca generatiile de acum sint mai lenese in ceea ce priveste gradinarirea natiei, alte generatii cu sute si mii de ani in urma au gradinarit neamul cu multa grija, gradinarind mai cu seama vremurile chiar vremurile pe care le traim, adica vremuri de restriste.
se oate spune ca neamul a fost ‘pregatit’, insamantat, inca cu sute si mii de ani in urma, pe ogor urmand a rasari, a se naste, la soroc, ooameni capabili sa poarte masura vremurilor, oameni pe masura vremurilor.
–
as concluziona spunind ca atunci cind oponentul devine un ‘georgescu’,…indiferent ce nume o avea, nu cu numitul te lupti, ci cu intreaga natie.
cei care se lupta cu ‘georgescu’ se lupta cu intreg neamul.
aeasta lupta are potentialul sa trezeasca in natie ‘osteni’ la care nici nu te ai fi gandit, care sa se prinda n hora …armonizindu se.
–
e vorba de neam, iar neamul prin simplul fapt ca pe ecrane a aparut un ‘georgescu’ e la ananghie.
asa ca ce e de asteptat e ca in povestea georgescu sa se prinda, s-or fi prins deja, ‘esente’ ale natiei
–
nu e vorba despre ‘georgescu’, ci despre neam.
potentialul care e pregatit sa se descarce, odata aparuta pe masa cartea ‘georgescu’, e al natiei, al neamului.
pur si simplu povestea e …de alt tip.
–
acest tip de armonie pur si simplu nu pica, nu crapa.
asa e ea.
Fratica, lasa filozofeala. Mai bine pregateste valiza de lemn si izmenele maro. Daca esti eligibil, s-ar putea Odesa si/sau Tiraspol sa scrie pe tine. Pupici dulci de la Macron!
fara filozofeala despre care vorbesti nu faci nimic altceva decit sa actionezi. cei care disctrug Creatia sint ‘oamenii de actiune’, cei care o gradinaresc sint oamenii de nonactiune, adica facatorii de Pace.
pentru a insera o ‘forta’ in Creatie
rezultatul fiind ca ea nu genereaza reactiuni, asta fiind tot una cu ‘facerea de Pace’, tre sa vezi care e Calea, tu sprapunindu ti ‘forta’ peste ea.
Calea…care e Hristos, Calea despre care vorbea Lao, ca tot aia e.
oricum o dai e multa filozofeala la mijloc, barim sa l intelegi pe Lao, insa inchipuie ti ca nici sa pricepi care e faza cu Adevarul nu e chiar o chestie lipsita de filozofeala.
asa ca io nu prea pricep cum zici tu ca se poate …fara filozofeala.
Stii care a fost una din cele mai mari smecherii de pe planeta? Aparitia lui Gandhi din spuma marii ( a se citi serviciile secrete britanice) cu revolutia lui non-violenta. Si uite asa, britsii care comisesera milioane de crime s-au tirat fara sa le clinteasca nimeni nici macar un fir de par de pe caputz. Mai tii minte ce se striga la „revolutie”? Fara violenta. Vezi, d-aia lumea e compusa din oi si lupi. Hai sa taiesti si nu uita, fara violenta!
Gandhi a iesit din neamul indian, nu din spuma marii ( britanii )
–
pai ce, acum se zice altceva? tot fara vilolenta se spune, insa intre timp definitia s a rafinat. spre ex …ce spune bec e asa si altfel nu e, deci trebuie sa te inchini. ca dealtfel si zicerile cum ca si in fata ccr tre sa te inchini. despre popor e vb sa se nchine.
or … se stie, e invers, statul s a nascut din vointa poporului, nu invers.
deasupra poporului e Dumnezeu, deasupra statului e poporul.
acu e invers.
da n o sa tina, pentru ca pina si Antiadevarul, Artificialul, Antihrist se inchina in fata Dinamicii Dorintelor, adica in fata Democratiei. ( e ceva filozofeala la mijloc, …asa e )
–
atata tot ca mai intai pune haturi potente dorintelor oamenilor, in stil popper. ( arta, nenica,…nimic de zis )
–
deci daca pina si Anthrist va propovadui Democratia, cum sa creada unii ca se poate altfel decit sa pui la ‘cauza’ dorinta oamenilor, vointa oamenilor?!
una dintre superpozitii, asa e, insa fara sa rinduiesti pe post de cauza ‘dorintele oamenilor’ …nu se poate.
vremurile astea sint exclusiv, dar exclusiv despre Democratie. e rinduiala n Creatie.
o superpozitie se va preocupa cu dorintele …naturale ale oamenilor, iar cealalta superpozitie se va preocupa cu dorintele oamenilor de artificialziare ( subsumate dorintei de nemurire )
–
oricum o dai e cu Democratie, chit ca e vorba despre Adevar, chit ca e vorba despre Antiadevar. ( defapt asta e si cheia in care mai poti face Pace pe vremurile astea )
@online
Nu trebuie sa fii vreun mare teolog ca sa pricepi ca pana si acolo sus, la nenea Barbosu’, nu e despre democratie. Si acolo, e unii mai egali decat egalii. Pana si repartizarea pe „camere” e arbitrara. Zici ca ala care a definit criteriile ar fi fost parlamentarul tipic de pe cocioc. Nimic clar si totul interpretabil.
@online
Ia fii antent acilisea. Erea pe vremuri un baiat, Fanica ii zicea. Cel Mare. Da’ el erea mai mititel de felul lui. Bai, si cum aparea unul mai maricel prin preajma, Fanica ii ajusta cotele, sa fie cam ca ale lui. Cu briceagu’. Si ce sa vezi, minune mare, azi Fanica e secretar de stat la Sefu’ al Mare. El erea om bun, lumea e naspa ca-l mananca de popou. Cam cum as fi io. Bai si mai erea unu, Costica si bai ce-i veni lui intr-o zi, ca se plictisea tot numarand la morman? Bah, ia sa ma bag io in ciorba de la Stambul, poate mai iese de-un ghiseft. Bah si se baga da’ nu mai iesi. Si na belea, si asta e tot secretar de stat acolo sus. Si care ziceai ca e alea Calea si Adevaru’ ?
Nu trebuie sa fii vreun mare teolog ca sa pricepi ca pana si acolo sus, la nenea Barbosu’, nu e despre democratie
–
Dinamica Oului Absolut e povestea Ecuatiei de nemiscare a Oului Absolut, a Sfintei Treimi. ecuatie careia i se mai spune si Iubire.
si tot despre implinirea dorintelor e, insa e, concomitent, si despre ‘suficienta dorintelor’
–
eu sint jos si tu esti sus, tu esti mai egal decit mine …daca si numai daca e vorba despre altceva decit despre Intreg.
–
Dinamica Intregului e mai speciala, Intregul e …Intregul. fiecare parte e …parte a Intregului, nu e mai sus sau mai jos, si nici mai egala decit alta parte a intregului.
Oul Absolut e despre Intreita sa manifestare, care Una E!
doar Antiadevarul se apuca sa ciopirteasca Sfanta Treime, sectionind ‘pozitiile’ in Intregul numit Sfanta Treime, definind astfel spre ex Cifrele 0 1 2 ca fiind exprimari de sine statatoare, insa generatoare ale Infinitului
–
Iubirea se manifesta in toata splendoarea atunci cind ai de a face cu Antiadevarul. daca te manifesti impotriva lui, daca te manifesti Anti devi brusc adept al doctrinei Anti, adica al lui :))
doar Iubirea, adica doar Inima te ajuta sa te descurci in aceasta situatie extrema
–
Iubirea nu l ‘vede’ pe mai sus, mai jos, mai egal decit egalul tau, etc…:)
nu ‘opereaza’ cu asa ceva
–
democratie = dorintele se implinesc in mod absolut
e valabil …in mod Absolut, inclusiv in ‘ecuatia de Nemsicare a ului Absolut’
toti oamenii sint sfinti 🙂
doar antioamenii nu sint oameni, deci nu sint sfinti
–
minciunile sint Adevar
doar Antiadevarul nu e Adevarul, abia el fiind Minciuna
–
doar Antinatura nu e Natura
–
de ce unii care nu sint sfinti ii declara sfinti pe altii …mi e greu sa pricep :)), e ca si cum unul care nu e maestru m ar invata sa devin unul :))
cei numiti sfinti sint …proptele pe care Barbosu’ i le a daruit unui neam pentru a avea pe ce se sprijini in vremuri tulburi,
nimic altceva, in opinia mea.
sa i faci pe unii oameni sfinti …e ca si cum ailalti nu sint, insa sint oameni si ei:)),
or asta da erori cu Definitia Omului, are zice ca oamenii au fost facuti dupa chipul si asemanarea Sfintei Treimi, adica toti oamenii sint desavarsiti ( doar antioamenii nu sint oameni, antiioamenii fiind oamenii care …au pus picioare sarpelui, au adaugat la Definitia Omului, spre ex pe motiv ca era cam varza si nu asigra Nemurirea:)) )
–
eu …am tendinta sa unific chestii, inclusiv religii, prin urmare a fost normal cit, scriind ceva e un sait al bor, cu ani in urma, am fost usuit pe motiv ca …nu s ce grozavie am facut, vorbind despre Yin si yang, adica despre Bine si Rau…spre ex:))
–
sint ortodox, pricep care e faza cu ortodoxia, insa …am completat o pe ici pe colo cu hainute gasite prin alte religii …pentru simplu motiv ca se potriveau, …cind priveam prin ferestrele mele,…la fix:))
despre mine poti spune multe,…
vai, dar te si minunezi cit de multe poti turui…:)),
insa ceva e clar-cristal, macar pentru ca mi e mi e,
sint mai complex decit par a fi :)))
chiar si eu ma minunez de chestia asta:))))
daca hristos a zis ca i a mantuit pe oameni,
dupa care vi tu si adaugi, spunind ca unii oameni sint sfinti, iar altii nu,
…nu cumva adaugi la ce a zis Hristos, scotindu i pe unii oameni din ‘lucrarea’ lui Hristos?
–
hotul de pe cruce a ajuns cu Hristos in Rai. daca in Rai ajung sfintii, hotul e sfant?:)))
deci uite ca si un hot poate fi declarat sfant, macar pentru ca Hristos l a declarat asa pe unu :))
io …tind sa fiu Prost:)
nu ma inchin in fata concluziilor la care a ajuns ‘lumea’
nu le iau de bune
si uite asa am ajuns la alte concluzii:))), care ar putea fi ‘rele’, varza, zob, zdrente, praf, …insa barim sint concluziile mele si cu ele defilez.
mi e mai ‘frica’ sa nu fiu cum sint decit sa fiu, …indiferent cum oi fi ( cine stie ce panarama oi fi …si in mod absolut:)) )
daia ‘concluziile mele’ ar putea fi diferite de ale altora,… si chiar sint:)), insa ele ‘arata’ cum trebuie pentru mine si pina la urma fiecaru om ii e mai cu folos sa vada viata prin proprii ochi, decit sa si puna din nastere ochelari,…chiar daca poate n avea nevoie ( si ocicum mantinele de care s ate lovesti, deci sa te corectezi, sint suficiente 🙂 )
Tovarasi 21-22 cine a tras in noi?Daca tovarasul CG a facut campanie electorala cu ZERO bani.Intrebarea este cate sute dupa mine cel putin 100 milioane de euro asta incluzind cele 2 sezoane de votare si campanii electorale bordurile lui videanu din centrul vechi masina securistilor de la digi24 amplasata strategic in bresa celor 3-4 cercuri de jandarmi cheltuielile romanilor de peste tot sa vina la manifestatii…etc sa fie denigrat si impiedicat acest om sa candideze?.Cine deconteaza acesti bani SECURISTII SOROS sau PLEAVA SOCIETATII?
Unde sunt dovezile concrete despre implicarea rusilor?Ca pe ale francezilor se vad la lumina zilei!
De acord cu Dvs. și voi proceda în consecință. După evenimentele ce au urmat primului tur al alegerilor prezidențiale să nu se mai mire nimeni de ce se păstrează cu orice risc financiar pensiile speciale ale magistraților.
Mesajul aproape infantil si total antidemocratic de a nu participa la alegeri nu face decat sa satisfaca sistemul, ei au nevoie de cat mai putini alegatori, asta nu intelege domnu Cristoiu…nu mai trageti la sorti mergeti anulati votul cu multiple stampile si exercitati dreptul la vot pe care ei incearca sa-l controleze si minimalizeze.
P.S. atentie un buletin de vot nestampilat adica virgin deci nul, va deveni valid dupa despuierea urnelor prin impartirea frateasca intre membri partidelor din comisie a acestor voturi si raman nule doar cele stampilate multiplu sau mazgalite, va spun asta din propria experienta traita intr-o comisie de votare
Singura data cand un simplu cetatean face politica este cand voteaza, a nu participa la vot iti interzice dreptul de a mai vorbi si fi nemultumit de politica: ai tacut la vot sa taci si dupa aia
Vorba lui Solomon: si tu ai dreptate si el are dreptate. Chestia e ca oricum votul tau nu conteaza. Sa-ti explic de ce. Dupa cum s-a demonstrat in ultima perioada, oferta electorala e controlata de sistem, mai putin sau mai mult (ca acum) tunsa, rasa si frezata de bajeti. Adica alegi intre baietii lor si tot baietii lor. Asta e prima varianta. Apoi, ce importanta are daca cei din comisia de votare isi fac constiincios treaba, tu ti-ai anulat votul, votezi sau nu te prezinti, daca rezultatele sunt incarcate intr-un program electronic. Acest program, daca e „conform” iti poate da 2+2=7, fara sa sughite. Uita vrajeala bajetilor cu block-chain, e doar pentru ametirea gugustiucilor. Crezi ca va mai verifica cineva vreodata pe planeta asta sacii cu voturi daca, sa zicem, distributiile apar ca fiind ciudate cuiva mai insistent si atent la activitatea electorala? Apoi, chiar daca le-ar verifica, ti-a dat Caragiu replica perfecta in monologul „Eu sunt Mefisto”, cand a venit vorba despre meciul FC Raiul vs FC Iadul: Da…dar arbitrii?! Daca nu l-ai vazut, ti-l recomand, il gasesti pe net. Sa nu zici ca sunt adeptul teoriei conspiratiei dar aceasta teorie apare mereu pentru ca cineva conspira iar viata a dovedit ca orice teorie a conspiratiei devine realitate in extrem de scurta vreme. Daca eu mi-am putut inchipui un astfel de scnariu, fii convins ca realitatatea e si mai „interesanta”. Nu mai zic ca, printre altele, existau doi baieti isteti care ne-au dat mura-n gura despre ce si cum. Unul era un baiat de la Merica si-l chema Mark Twain si altul era un baiat din Gruzia (Georgia), pe numele sau de alint Stalin. A bonne entendeur!
Era pe vremuri un banc cu Bula care lucra la Tohan si ciordea in fiecare zi cate o piesa, ca sa-si faca acasa o bicicleta. In fine, dupa o vreme, un vecin trece prin fata casei lui Bula si-l aude pe acesta injurand de toti sfintii. Ce ai vecine? Pai ce sa am, fir-ar mamitica ei de bicicleta, de zece ori am tot montat-o si demontat-o si tot mitraliera iese! Cam ca la votare.
Tot ce povestiti acum era previzibil, inca de anul trecut, tot absolut tot. Hai sa ne aducem aminte, dvs.nici macar un interviu lui CG, nu vroiati sa-i luati si argumentati mult pt asta … Cand lucrurile au inceput sa fie mai clare, brusc v-ati hotarat ca este cazul de interviu, de atunci nu mai incetati cu faptul ca totul este un abuz. Erati cu Lasconi pana in alegeri si brusc s-a trezit constiinta. Sunt convins ca nici macar in ultimul ceas nu intelegeti ce inseamna trezirea in constiinta de care vb.de ani de zile CG. Prin comportamentul dvs.ati fost un simplu manipulator de informatie, dar nerenumarat ca ceilalti Sorosisti. Ar fi normal saat de usor nu va mai numiti istoric al clipei, ci doar un TFL_ist trezit in constiinta, acceptati statutul nu este o rusine, sunteti iertat, pt ca va situati la acel moment pe o scara evolutiva de baza. Nu-mi vine a crede cat de usor pot fi pacaliti oamenii, toate evenimentele ultimilor 20 de ani au condus catre acest deznodamant pe care ati refuzat cu buna stiinta sa-l acceptati! Pacat !
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 22:14
M-am interesat…”Open RAN” e o porcarie…
Toate Bune!!!
vali
🙂
Vezi că ce ți-am povestit e „RAN Sharing”…zici de „Open RAN”…depinde de Vendor…din ce mai țin minte în 4G LTE nu s-au făcut…iar în 5G… caută și tu…
https://www.ericsson.com/en/blog/north-america/2024/open-ran-progress-report
Noapte Bună!!!
vali
🙂
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 22:14
Recomand predarea buletinului înapoi statului roman. Nu suntem giganțiii tâlhărieii.
Maestre, nasol. As vrea sa empatizez cu dumneavoastra personal dar nu pot. In 2012 cand CCR-ul in urma descalecarii secretarului secretarei (aka Philip Gordon in caz ca cei mai tineri nu stiu despre ce vorbesc) arunca la cosul istoriei +9 milioane de voturi dumneavoastra ati aplaudat gestul. Cum altfel cand in viziunea dumneavoastra (si a multora ce astazi se declara mari „suveranisti”), cei ce-au organizat referendumul erau „pucisti” si sub conducerea lor Romania risca sa fie scoasa din NATO/UE si data pe tava rusilor. Ironic, isn’t it?… unde am mai auzit asta? Cum spunea cib mai deunazi, „karma is a bitch” (and what a bitch it is, if I may add).
Eu unul n-am mai fost la niciun vot de atunci, recte din clipa in care am inteles cum functioneaza „democratia”. Poate insa ca la aceste alegeri am sa merg, uite asa de-a dreaq… un fel de I have been left with unfinished business in 2012 and it’s time to get some closure.
Ca atare, cutia Pandorei a fost deschisa demult, si nu de catre noi, desi potlogaria din aceste zile pare sa fie productie 100% romaneasca. Dar hei, suntem suveranisti sau ce? Sa apreciem ca macar de data asta, de ne vom rupe gatul, o vom fi facut-o noi insine.
Iata de ce sa-l votam pe Georgescu, chiat daca nu candideaza:
.
Pe meleagurile maretei Mititelia, undeva la vest de Vodcusia, oamenii traiau dupa legi care nu se schimba. „Micu tre sa sfaraie si berea sa fie rece”. Ei se inchinau la Zamujdox, zeu mare si tare, care la inceput a facut Mititelu’ Primordial Unic, l-a pus pe jar si a zis ca asa tre sa fie mereu. Legenda zice ca Zamujdox statea pe un nor de fum si daca cineva facea prostii cu mititeii, el se enerva si le lua berea.
Dar intr-o zi, apare Georgovici Cel Razvratit, unu’ destept el, care zice ca gata cu micii, ca tre sa punem blinii (niste clatite puținiste deci proursesti), si sa bem vodca, nu bere. Oamenii au ramas prostiti, focu de la gratar s-a stins singur.
Cand Georgovici a pus bliniile pe jar, s-a auzit urlet:
„Jaru nu e pentru blinii, e pt mici! Vodca? Bai, cap de pluta, bere tre sa fie, pune bere ca strici dinamica gratarelor universale, in puii mei! ”
Vodca schimbata la loc cu bere, bliniile au disparut, si mititeii erau la locul lor, sfaraiind pe foc. Lui Georgovici i s-a facut frica rau si a zis ca gata, nu mai face din astea.
De fapt, Georgovici voia sa manance el toti micii si sa dea poporului doar vodca, dar nu a reusit si a ramas cu sticla-n mana, gandinduse „e buna si asta pt un pipimic cand ma mai salta”.
De atunci, oamenii din Mititelia au tinut minte, nu s-au mai jucat cu traditia si Fotonul Gustului l-ea iluminat cale.
Si asa a fost bine, lumea a mancat, a baut si nu si-a mai batut capu’ cu prostii.
Te-ai scremut mult, n-asa?
Mda, mi-a luat ceva, ca trebuie atentie si delicatete cand lumea e suparata, ciufuta ca atunci cand calca intr-un rahat, gata sa scrie comentarii pline de patos si limbi. Dar na, prea tarziu, deja am scris.
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 18:10
M-ai Impresionat…Mititelu’ Primordial Unic…Zamujdox…Georgovici Cel Razvratit…Fotonul Gustului…
Ma simt obligat sa iti intorc Amabilitatea Artistica si Eu cu umilul meu talent si cateva citate din clasici…SFINTII PROOROCI PARAZITII
„Ţine minte trei cuvinte
Camarade nu fi trist
Garda merge înainte
Prin partidul comunist.”
https://adevarul.ro/stil-de-viata/cultura/umoristi-versus-comunisti-cele-mai-amuzante-1628100.html
S-a „fasait”…e expirat sloganul…
Acum e ca in Armata…
Ai Strigat Ura
Ai Mancat Friptura
Si-ai be*lit PU*LA
sau
PU*LA Parul Postavarul
Rala Dramba Mataranga
Acum sa-ti spun si un BANC din Colonia Penitenciara de Munca Romulania Stramba si Atarnata sau Hahanatul Cumano-Pecineag Vasal Condus de Junta Militara…”Romania” e doar „Numele Conspirat”…”De Scena”…ca la SECU…TI TI TI TA TA…SE CU RI TA TEA…
Cica un taran statea intr-un lan…fuma o tigara de matase de porumb…ii dadea in cap de zor si la un moment dat i se aseaza o musca pe Capul PU*lii…o izbeste taranul cu putere se umple de sange pe Ca*rici si Exclama…Frate ca in Filmele Americane…Sex Droguri si Violenta
Acum…Sa-ti Spun Si o Ghicitoare…Cei Doi Exista…Poti Afla Cine Sunt…
Ce sa fie ce sa fie
Omul mort si Pu*la vie
Dar mai rau batut de soarta
Omul viu si Pu*la moarta
La Final…Ca la „Teatru” inchei cu niste Citate Nemuritoare din Sfintii Prooroci PARAZITII…
„Degetul Mijlociu Parazitii
„Toata lumea stie: Nu fu*ti, nu existi”
https: //www.letras.com/parazitii/531218/
Motive ’98 Paraziții Track 13 on Categoria grea
„Sufocat de verighetă și-n familie vedetă
Plimbi copiii pe tricicletă
Faci parte dintr-o organizație secretă?
Familistu’ 2000 pe planetă
Scârba face pu*lii reclamă mascată
Fela*ție, sex oral, mu*ie cu pu*la sculată
[Refren: Cheloo & Ombladon]
Cine-are nevoie de motive (Motive)
Cuvintele mari nu spun nimic pentru mine
Cu rupere de pu*lă mă trezesc dimineață
Vreau să trăiesc, las-o-n pu*la mea de viață
Cine-are nevoie de motive (Motive)
Cuvintele mari nu spun nimic pentru mine
Cu rupere de pu*lă mă trezesc dimineață
Vreau să trăiesc, las-o-n pu*la mea de viață”
https: //genius.com/Parazitii-motive-98-lyrics
„Sloboz Paraziții Track 10 on Primii 10 ani
Două guri s-au ridicat să vorbească-odată
Talisman rănit, ciobit în beregată
Felație, sex oral, mu*ie cu pu*la sculată
[Punte: Cheloo & Ombladon]
Mu*ie, m-mu*ie
I-a dat sloboz, i-a dat sloboz
Mă doare-n pu*lă
Mu*ie, m-mu*ie
I-a dat sloboz, i-a dat sloboz
Mă doare-n pu*lă (Mu*ie)
I-a, i-a, i-a, i-a, i-a dat sloboz
Mă doare-n pu*lă
https: //genius.com/Parazitii-sloboz-lyrics
[Outro]
Nu pot să fu*t nici s-o iau la labă
N-am femeie și sunt ciung
Sper ca te-au binedispus aceste Vorbe…nu ca in „jocurile de cuvinte” Speri mata dar speri degeaba sau La curba sinele trosnesc de exemplu…
Seara Placuta sau Plac(f)uta!!!
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 18:10
Era sa uit…un fost coleg si sef al meu avea o vorba…
„Totul e Ca*cat in afara de Pi*sat”
Din Nou…Sfintii Prooroci Parazitii…
Versuri Daca eram… – Cheloo
„Daca eram vidanjor, teleportam Ca*cat cu presiune
Calamitand, eventual, intreaga lume.”
https://www.versuri.ro/versuri/cheloo-daca-eram-1/
Seara Placuta si ai grija „sa nu lasi urme de franare”…la BUDA
@CV-I: te suparasi, Vali 🙂 Ia pe astia sa te mai destinzi:
https://www.facebook.com/share/r/19WqQJW5hZ/
Au si mult mai bune astia doi, lasa-l pe cheloo ca e din secolu trecut.
Si daca tot te-am prins, zi si mie, avem open ran pe la vreun operator din ro? ( nu ran simplu)
@Marius J. Duscalu a scris pe 11/03/2025 la 22:1
Ai RAN-Radio Access Network
RAN-2G GSM(ca e si TETRA-il foloseste politia sts etc) adica BTS(Base Transceiver Statio) si BSC(Base Station Controller)
RAN-3G WCDMA(a existat si CDMA) adica Node B si RNC(Radio Network Controller)
RAN-4G LTE(Exista si WiMax la fel folosesc astia de la sts din ce mai stiu) unde nu ai decat ENode B care a preluat si Functia de Control
RAN-5G Unde ai doar gNB
Acum…e imposibil sa faci Open RAN pe 2G…fiecare operator ale echipamentele lui…Interfata BTS-BSC e „proprietara” de Echipament de exemplu…RDS DIGI nici nu are 2G-GSM in retea…
Pe 3G…e prea vechi…stiu ca Telekom care oricum se desfiinteaza l-a scos…am citit ca si Vodafone la fel a dezactivat reteaua WCDMA…Digi nu stiu…Orange nu stiu daca nu e scoasa din uz(culmea nu stiu) va fi scoasa sigur…
4G LTE…Open Ran inseamna ca acelasi ENodeB e folosit de 2 Operatori sa zicem…adica ai un RRU(Radio Remote Unit) care imparte spectrul folosit in 2 sau mai multe purtatoare Radio si fiecare Operator foloseste o resursa Radio…Partajeaza Spectrul…acelasi Pilon…poti sa zici ca e Open Ran…
5G E facut ca sa vezi tu ca „ai semnal 5G” pe telefon…adica nu e o retea adevarata de 5G in sensul ca o retea de 5G ar trebui sa fie doar pe MW(Microvawe) FO(DWDM-Dense wavelength-division multiplexing) si Gateway la Internet din 100 in 100 Km ce mult…ca sa scoti latenta cat mai mica…2-5 milisecunde…repet 5G e facut ca sa vezi 5G pe telefon…e o retea emulata pe Infrastructura existenta…
Din ce stiu Orange si Vodafone au partajare de Spectru…Open RAN…adica acelasi Pilon…Acelasi Echipament Radio…fiecare Operator cu Purtatoarele Radio separat…nu stiu cum e cu Transmisiunile ca fiecare trebuie sa ajunga in reteaua lui…dar Repet…Orange si Vodafone stiu ca fac Partajare de Pilon-ENodeB-RRU-s-Spectru Radio…
Noapte Buna!!!
vali
🙂
@Domnu’ Cristoiu,
Nu ca v-ar pasa, dar tot vreau sa spun: jos palaria!…
.
E de apreciat ca la varsta dvs. aveti un discernamant moral la care nu vreti sa renunanti de frica ori din interese efemere.
De fapt, ceea ce mie imi place la CG este fix aceasta tema pe care nimeni inainte de el n-a pus-o in discutia publica: demnitatea umana. Fara asta, suntem niste animale vorbitoare, nimic altceva.
Si, din pacate, e o tema universala, nu tine doar de Romanica…!
Votu’ golit de continut este oricum nul, prin definitie.
condoleante
https://www.realitatea.net/stiri/actual/accident-cumplit-in-mamaia-un-tanar-a-murit-si-alti-patru-au-fost-raniti-soferul-sar-fi-aflat-sub-influenta-bauturilor-alcoolice-si-a-drogurilor_67cfd8446ff8946de30730e2
condoleante
https://www.realitatea.net/stiri/actual/politist-gasit-mort-in-propria-masina-era-ofiter-in-cadrul-scolii-de-agenti-de-politie-din-campina_67d001827fdae203d16ba402
@CIB
Excelenta…stiati doua lucruri…
1.Baza unde sunt francezii e la Cincu…adica in Transilvania…
2.Stiati ca in caz de Razboi planurile MApN nu prevad apararea Moldovei…ca se retrag din Molvova…nu din RSS Moldoveneasca…din Moldova…Suceava Bacau Neamt Botosani…ceva pe la Focsani sau mai jos e „linia frontului”…
@Online
E foarte posibil sa mergi in curand si la mare…la Constanta de exemplu cu „pasaportul”…
Toate Bune!!!
vali
🙂
@CIB
Excelenta…e Simplu…au folosit „Articolul 93” in P(l)andemie…acum vor sa foloseasca Articolul 92(RAZBOI).
Asa cum scrie…Starea de Mobilizare sau Razboi le „declara” Presedintele.
Sosoaca si Georgescu erau singurii care s-au opus fatis Razboiului.
Am vazut un clip(inainte sa il stearga) cu un evreu care spunea de acum 7-8 luni ca nu vor mai fi alegeri in Romania.
Nu stiu de unde stiti Dvs cu „Razboi” dar Stiu si Eu si nu doar din „Presa”.
Sincer…viata mea…mama mea imi spunea ca „sunt blestemat inainte de a ma naste”…asa ca nu ma preocupa foarte mult…
Pentru cei care vor ramane „in viata”…”Scenariul” e „Desecretizat” inca de acum 8 ani…am vazut si o harta cu Linia Est-Vest pe Carpati…asa ca Adio si Transilvania…
„marți, 17 ianuarie 2017, 22:47 Redactia Hotnews HotNews.ro
VIDEO Agora.md: Dodon a primit de la Putin harta Moldovei Mari: E rau ca in 1812, rusii s-au grabit sa puna granita la Prut”
https://hotnews.ro/video-agora-md-dodon-a-primit-de-la-putin-harta-moldovei-mari-e-rau-ca-in-1812-rusii-s-au-grabit-sa-puna-granita-la-prut-441392
Toate Bune!!!
vali
🙂
„Bogdan Chirieac, ipoteză năucitoare: Am o teamă că 1 decembrie 2018 nu ne va prinde cu țara chiar întreagă
<1 minut de citit Publicat la 22:41 08 Sep 2016 Modificat la 22:41 08 Sep 2016"
https://www.antena3.ro/actualitate/bogdan-chirieac-ipoteza-naucitoare-am-o-teama-ca-1-decembrie-2018-nu-ne-va-prinde-cu-tara-chiar-375961.html
s a mai schimbat lumea …in opt ani
a aparut ‘lumea de mijloc’
@CV-I
Nu stiu de ce dar am asa o senzatie stranie si zau ca nu sunt „high”. Nu am tangente cu „ierburile” si am doar doua vicii, tigarile si berea. Si mai nou sunt pasionat de linux. Am stat mult si am reflectat si parca viitorul mi se derula prin fata ochilor cu incetinitorul. Tare mi-e frica ca in America va avea loc un „maidan” si baietii astia care sunt/par totusi mult mai cerebrali si retinuti, vor fi inlaturati. Dupa care va incepe urgia. Sper ca n-am innebunit de-a binelea si e doar o fobie ascunsa in subconstient datorata mediului informational inconjurator!
@CIB
Macron cheamă la Paris șefii de stat major aliaţi, fără americani
11/03/2025 Redactia Ecopolitic
Toate Bune!!!
vali
🙂
@CIB
https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/trump-ia-in-calcul-renuntarea-la-sefia-militara-a-nato-in-europa-rolul-ar-putea-fi-preluat-de-franta-sau-marea-britanie-3145299
S-au ca*cat francezii pe ei…nu gasesc acum dar era o stire mai veche in care se spunea ca SUA au transferat Responsabilitatea apararii flancului sud-estic al NATO…adica noi…Frantei…si francezii nu sunt in stare sa se apere pe ei daramite pe altii…
https: //hotnews.ro/franta-respinge-criticile-sua-cu-privire-la-cheltuielile-sale-pentru-aparare-si-se-lauda-cu-capacitatea-de-a-conduce-operatiuni-de-amploare-in-strainatate-1891873
Si mai este ceva…citeam cred ca acum vreo 10 ani ca Doctrina Militara a Federatiei Ruse prevede ca daca sunt atacati de NATO vor folosi Arme Nucleare datorita inferioritatii numerice…asa ca daca adunatura asta de prasila pe care o strange Macron acum „boots on the ground” prin Ucraina si le trece prin cap de „Sevastopol” de exemplu….sa nu stati „pe langa”(cum zice Busu ala de la vreme ProTV si ma enerveaza de fiecare data)…asadar evitati Bine…Deveselu…Kogalniceanu…Borcea…Campia Turzii si Podul de la Giurgiu…parca astea erau pe harta cu tintele rusilor in Romania…
Toate Bune!!!
vali
🙂
@CIB
https://ecopolitic.ro/macron-cheama-la-paris-sefii-de-stat-major-aliati-fara-americani/
1.Macron nu are nici o calitate „militara” sa cheme niste Militari la el.
2.Pentru cine nu stie in RAZBOI Seful Marelui Stat Major conduce Operatiunile…nu Ministrul Apararii…Prim Ministru sau Presedintele…
3.Celor din Generatia Mea…X…Decreteii…care am facut Armata…le dau un Sfat…”Sa se caute de Boli” si sa se scoata din Evidenta Militara…”Armata te vrea Prost” si Statul te vrea „Donator de Sange”…
Cunosc doi baieti de Generali care nu au facut Armata…un baiat de Colonel…la fel…fosti colegi de scoala…de munca…altii „s-au conspirat” pe la Servicii…adica Sifoane…dar tot n-au facut Armata…adica nu vor merge ei sa „Doneze Sange”…
CIB…Excelenta nu e nici o problema…si Eu tot Bere si Tigari…nu e vorba de „senzatie high”…v-am zis ca mai Stiu si Eu…si nu din Presa sau de la TV-MSM-e…spalare pe creiere…
Toate Bune!!!
vali
🙂
Atribuţii în domeniul apărării ARTICOLUL 92
(1) Preşedintele României este comandantul forţelor armate şi îndeplineşte funcţia de preşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
(2) El poate declara, cu aprobarea prealabilă a Parlamentului, mobilizarea parţială sau totală a forţelor armate. Numai în cazuri excepţionale, hotărârea Preşedintelui se supune ulterior aprobării Parlamentului, în cel mult 5 zile de la adoptare.
(3) În caz de agresiune armată îndreptată împotriva ţării, Preşedintele României ia măsuri pentru respingerea agresiunii şi le aduce neîntârziat la cunoştinţă Parlamentului, printr-un mesaj. Dacă Parlamentul nu se află în sesiune, el se convoacă de drept în 24 de ore de la declanşarea agresiunii.
(4) În caz de mobilizare sau de război Parlamentul îşi continuă activitatea pe toată durata acestor stări, iar dacă nu se află în sesiune, se convoacă de drept în 24 de ore de la declararea lor.
Măsuri excepţionale ARTICOLUL 93
(1) Preşedintele României instituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgenţă în întreaga ţară ori în unele unităţi administrativ-teritoriale şi solicită Parlamentului încuviinţarea măsurii adoptate, în cel mult 5 zile de la luarea acesteia.
(2) Dacă Parlamentul nu se află în sesiune, el se convoacă de drept în cel mult 48 de ore de la instituirea stării de asediu sau a stării de urgenţă şi funcţionează pe toată durata acestora.
https://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=3
daca se declara stare de urgenta sau asediu in campania electorala …ciuciu alegeri :)), adica vom mai incerca si a treia oara, peste citeva luni …sau ani, poate avem noroc si ne iese 🙂
condoleante
https://www.cancan.ro/un-preot-din-valcea-a-murit-dupa-ce-medicii-l-au-trimis-acasa-ce-s-a-intamplat-cu-el-de-fapt-21163201
Nici nu este nevoie să mergem prea mulți la vot. Curtea Constituțională poate valida ca președinte chiar pe cel care a avut cel mai mic număr de voturi căci oricum decizia ei nu poate fi contestată în nici-o instanță și este obligatorie pentru toți. NU era mai simplu ca BEC să valideze dosarele candidaților în funcție de caligrafie, fonturi utilizate, greșeli de ortografie și punctuație iar mai apoi CCR să decidă câștigătorul dacă oricum nu-i poate contesta nimeni decizia?
Nici familia mea nu va merge la vot.
eu pina nu se termina cu totul procesul de alegere a președintelui nu renunț la varianta in care președinte ar putea fi declarat o persoana care nici macar n a candidat 🙂
n ar fi nimic ieșit din comun ..ul stării in care ne aflăm, dacă s ar intimpla așa 🙂
nasterea Noii Lumi a presupus o serie de …dureri ale facerii
mai intai a fost pandemia, mai apoi operatiunea speciala
insa sa retinem ca operatiunea speciala a inceput atunci cind s a terminat faza cu pandemia
–
prin urmare intrebarea …de top …ar putea fi asta:
daca operatiunea speciala se termina, oare ce va incepe?!
( tinta fiind demolarea actualei lumi, pentru ca Noua Lume sa aiba unde sa se nasca. prin urmare fiecare etapa de demolare ataca temelia sistemelor sociale, mai direct mai indirect, insa astfel incat toat etemeliile sa fie spulberate, deci toate actualele sisteme sociale sa pice, noi sistemesociale urmand a fi ‘daruite’ Civilizatiei,…unele pe masura Vremurilor, care …e evident deja …sint Anti )
https://gazetadecluj.ro/valer-marian-ziua-in-amiaza-mare-in-buricul-capitalei-poporul-face-caca-la-fereastra-sri/
https://www.stiripesurse.ro/incendiu-la-unul-din-sediile-sri-din-bucuresti-pompierii-au-intervenit-de-urgenta_3608819.html
cartile de tip ‘georgescu’ apar pe masa in vremuri de restriste, cind in joc e viata natiei.
asa e construita natia asta. cu migala a fost rinduita astfel incat in momente de cumpana sa ‘apara’ un ‘georgescu’.
n am niciun dubiu, cei care l au ales pe georgescu’ n au stiut ca despre un ‘georgescu’ e vorba. s au trezit ca e ‘altfel’, ca genereaza armonii imposibil de destructurat si ca ele se intaresc odata cu ‘starea de asediu’.
nu e nicio mirare ca singura solutie ca sa scapi de ‘georgescu’ e scoaretea lui din joc. altfel …pur si simplu devine cistigator.
e procedura clasica in natia asta.
–
insa …mai e ceva.
‘georgescu’, cartea, atunci cind apare in poveste niciodata nu apare ‘singur’. mai altfel spus natia nu genereaza un ‘georgescu’ si atat, ea face asta generind o stare de echilibru. mai altfel spus niciodata un ‘georgescu’ nu e ‘singur pe lume’, el vine la pachet cu altii, la fel de speciali, pe care natia deasemenea i a rinduit pentru vremurile cu pricina, deosebite.
–
dinamica intr o natie e ‘a intregului’
e complexa. pe vremurile astea asta nu mai spune nimic, poate, insa neamul ramane neam, deci chiar daca generatiile de acum sint mai lenese in ceea ce priveste gradinarirea natiei, alte generatii cu sute si mii de ani in urma au gradinarit neamul cu multa grija, gradinarind mai cu seama vremurile chiar vremurile pe care le traim, adica vremuri de restriste.
se oate spune ca neamul a fost ‘pregatit’, insamantat, inca cu sute si mii de ani in urma, pe ogor urmand a rasari, a se naste, la soroc, ooameni capabili sa poarte masura vremurilor, oameni pe masura vremurilor.
–
as concluziona spunind ca atunci cind oponentul devine un ‘georgescu’,…indiferent ce nume o avea, nu cu numitul te lupti, ci cu intreaga natie.
cei care se lupta cu ‘georgescu’ se lupta cu intreg neamul.
aeasta lupta are potentialul sa trezeasca in natie ‘osteni’ la care nici nu te ai fi gandit, care sa se prinda n hora …armonizindu se.
–
e vorba de neam, iar neamul prin simplul fapt ca pe ecrane a aparut un ‘georgescu’ e la ananghie.
asa ca ce e de asteptat e ca in povestea georgescu sa se prinda, s-or fi prins deja, ‘esente’ ale natiei
–
nu e vorba despre ‘georgescu’, ci despre neam.
potentialul care e pregatit sa se descarce, odata aparuta pe masa cartea ‘georgescu’, e al natiei, al neamului.
pur si simplu povestea e …de alt tip.
–
acest tip de armonie pur si simplu nu pica, nu crapa.
asa e ea.
Fratica, lasa filozofeala. Mai bine pregateste valiza de lemn si izmenele maro. Daca esti eligibil, s-ar putea Odesa si/sau Tiraspol sa scrie pe tine. Pupici dulci de la Macron!
fara filozofeala despre care vorbesti nu faci nimic altceva decit sa actionezi. cei care disctrug Creatia sint ‘oamenii de actiune’, cei care o gradinaresc sint oamenii de nonactiune, adica facatorii de Pace.
pentru a insera o ‘forta’ in Creatie
rezultatul fiind ca ea nu genereaza reactiuni, asta fiind tot una cu ‘facerea de Pace’, tre sa vezi care e Calea, tu sprapunindu ti ‘forta’ peste ea.
Calea…care e Hristos, Calea despre care vorbea Lao, ca tot aia e.
oricum o dai e multa filozofeala la mijloc, barim sa l intelegi pe Lao, insa inchipuie ti ca nici sa pricepi care e faza cu Adevarul nu e chiar o chestie lipsita de filozofeala.
asa ca io nu prea pricep cum zici tu ca se poate …fara filozofeala.
Stii care a fost una din cele mai mari smecherii de pe planeta? Aparitia lui Gandhi din spuma marii ( a se citi serviciile secrete britanice) cu revolutia lui non-violenta. Si uite asa, britsii care comisesera milioane de crime s-au tirat fara sa le clinteasca nimeni nici macar un fir de par de pe caputz. Mai tii minte ce se striga la „revolutie”? Fara violenta. Vezi, d-aia lumea e compusa din oi si lupi. Hai sa taiesti si nu uita, fara violenta!
Gandhi a iesit din neamul indian, nu din spuma marii ( britanii )
–
pai ce, acum se zice altceva? tot fara vilolenta se spune, insa intre timp definitia s a rafinat. spre ex …ce spune bec e asa si altfel nu e, deci trebuie sa te inchini. ca dealtfel si zicerile cum ca si in fata ccr tre sa te inchini. despre popor e vb sa se nchine.
or … se stie, e invers, statul s a nascut din vointa poporului, nu invers.
deasupra poporului e Dumnezeu, deasupra statului e poporul.
acu e invers.
da n o sa tina, pentru ca pina si Antiadevarul, Artificialul, Antihrist se inchina in fata Dinamicii Dorintelor, adica in fata Democratiei. ( e ceva filozofeala la mijloc, …asa e )
–
atata tot ca mai intai pune haturi potente dorintelor oamenilor, in stil popper. ( arta, nenica,…nimic de zis )
–
deci daca pina si Anthrist va propovadui Democratia, cum sa creada unii ca se poate altfel decit sa pui la ‘cauza’ dorinta oamenilor, vointa oamenilor?!
una dintre superpozitii, asa e, insa fara sa rinduiesti pe post de cauza ‘dorintele oamenilor’ …nu se poate.
vremurile astea sint exclusiv, dar exclusiv despre Democratie. e rinduiala n Creatie.
o superpozitie se va preocupa cu dorintele …naturale ale oamenilor, iar cealalta superpozitie se va preocupa cu dorintele oamenilor de artificialziare ( subsumate dorintei de nemurire )
–
oricum o dai e cu Democratie, chit ca e vorba despre Adevar, chit ca e vorba despre Antiadevar. ( defapt asta e si cheia in care mai poti face Pace pe vremurile astea )
@online
Nu trebuie sa fii vreun mare teolog ca sa pricepi ca pana si acolo sus, la nenea Barbosu’, nu e despre democratie. Si acolo, e unii mai egali decat egalii. Pana si repartizarea pe „camere” e arbitrara. Zici ca ala care a definit criteriile ar fi fost parlamentarul tipic de pe cocioc. Nimic clar si totul interpretabil.
@online
Ia fii antent acilisea. Erea pe vremuri un baiat, Fanica ii zicea. Cel Mare. Da’ el erea mai mititel de felul lui. Bai, si cum aparea unul mai maricel prin preajma, Fanica ii ajusta cotele, sa fie cam ca ale lui. Cu briceagu’. Si ce sa vezi, minune mare, azi Fanica e secretar de stat la Sefu’ al Mare. El erea om bun, lumea e naspa ca-l mananca de popou. Cam cum as fi io. Bai si mai erea unu, Costica si bai ce-i veni lui intr-o zi, ca se plictisea tot numarand la morman? Bah, ia sa ma bag io in ciorba de la Stambul, poate mai iese de-un ghiseft. Bah si se baga da’ nu mai iesi. Si na belea, si asta e tot secretar de stat acolo sus. Si care ziceai ca e alea Calea si Adevaru’ ?
Nu trebuie sa fii vreun mare teolog ca sa pricepi ca pana si acolo sus, la nenea Barbosu’, nu e despre democratie
–
Dinamica Oului Absolut e povestea Ecuatiei de nemiscare a Oului Absolut, a Sfintei Treimi. ecuatie careia i se mai spune si Iubire.
si tot despre implinirea dorintelor e, insa e, concomitent, si despre ‘suficienta dorintelor’
–
eu sint jos si tu esti sus, tu esti mai egal decit mine …daca si numai daca e vorba despre altceva decit despre Intreg.
–
Dinamica Intregului e mai speciala, Intregul e …Intregul. fiecare parte e …parte a Intregului, nu e mai sus sau mai jos, si nici mai egala decit alta parte a intregului.
Oul Absolut e despre Intreita sa manifestare, care Una E!
doar Antiadevarul se apuca sa ciopirteasca Sfanta Treime, sectionind ‘pozitiile’ in Intregul numit Sfanta Treime, definind astfel spre ex Cifrele 0 1 2 ca fiind exprimari de sine statatoare, insa generatoare ale Infinitului
–
Iubirea se manifesta in toata splendoarea atunci cind ai de a face cu Antiadevarul. daca te manifesti impotriva lui, daca te manifesti Anti devi brusc adept al doctrinei Anti, adica al lui :))
doar Iubirea, adica doar Inima te ajuta sa te descurci in aceasta situatie extrema
–
Iubirea nu l ‘vede’ pe mai sus, mai jos, mai egal decit egalul tau, etc…:)
nu ‘opereaza’ cu asa ceva
–
democratie = dorintele se implinesc in mod absolut
e valabil …in mod Absolut, inclusiv in ‘ecuatia de Nemsicare a ului Absolut’
Si care ziceai ca e alea Calea si Adevaru’ ?
–
insasi Viata!
:))
toti oamenii sint sfinti 🙂
doar antioamenii nu sint oameni, deci nu sint sfinti
–
minciunile sint Adevar
doar Antiadevarul nu e Adevarul, abia el fiind Minciuna
–
doar Antinatura nu e Natura
–
de ce unii care nu sint sfinti ii declara sfinti pe altii …mi e greu sa pricep :)), e ca si cum unul care nu e maestru m ar invata sa devin unul :))
cei numiti sfinti sint …proptele pe care Barbosu’ i le a daruit unui neam pentru a avea pe ce se sprijini in vremuri tulburi,
nimic altceva, in opinia mea.
sa i faci pe unii oameni sfinti …e ca si cum ailalti nu sint, insa sint oameni si ei:)),
or asta da erori cu Definitia Omului, are zice ca oamenii au fost facuti dupa chipul si asemanarea Sfintei Treimi, adica toti oamenii sint desavarsiti ( doar antioamenii nu sint oameni, antiioamenii fiind oamenii care …au pus picioare sarpelui, au adaugat la Definitia Omului, spre ex pe motiv ca era cam varza si nu asigra Nemurirea:)) )
–
eu …am tendinta sa unific chestii, inclusiv religii, prin urmare a fost normal cit, scriind ceva e un sait al bor, cu ani in urma, am fost usuit pe motiv ca …nu s ce grozavie am facut, vorbind despre Yin si yang, adica despre Bine si Rau…spre ex:))
–
sint ortodox, pricep care e faza cu ortodoxia, insa …am completat o pe ici pe colo cu hainute gasite prin alte religii …pentru simplu motiv ca se potriveau, …cind priveam prin ferestrele mele,…la fix:))
despre mine poti spune multe,…
vai, dar te si minunezi cit de multe poti turui…:)),
insa ceva e clar-cristal, macar pentru ca mi e mi e,
sint mai complex decit par a fi :)))
chiar si eu ma minunez de chestia asta:))))
daca hristos a zis ca i a mantuit pe oameni,
dupa care vi tu si adaugi, spunind ca unii oameni sint sfinti, iar altii nu,
…nu cumva adaugi la ce a zis Hristos, scotindu i pe unii oameni din ‘lucrarea’ lui Hristos?
–
hotul de pe cruce a ajuns cu Hristos in Rai. daca in Rai ajung sfintii, hotul e sfant?:)))
deci uite ca si un hot poate fi declarat sfant, macar pentru ca Hristos l a declarat asa pe unu :))
io …tind sa fiu Prost:)
nu ma inchin in fata concluziilor la care a ajuns ‘lumea’
nu le iau de bune
si uite asa am ajuns la alte concluzii:))), care ar putea fi ‘rele’, varza, zob, zdrente, praf, …insa barim sint concluziile mele si cu ele defilez.
mi e mai ‘frica’ sa nu fiu cum sint decit sa fiu, …indiferent cum oi fi ( cine stie ce panarama oi fi …si in mod absolut:)) )
daia ‘concluziile mele’ ar putea fi diferite de ale altora,… si chiar sint:)), insa ele ‘arata’ cum trebuie pentru mine si pina la urma fiecaru om ii e mai cu folos sa vada viata prin proprii ochi, decit sa si puna din nastere ochelari,…chiar daca poate n avea nevoie ( si ocicum mantinele de care s ate lovesti, deci sa te corectezi, sint suficiente 🙂 )
Aia a fost odată ,nu va mai fi,nu merge nimeni sa moara pentru steagul putred al UE
@Alex
Ba va merge. Exact ca aia care au mers in WW1 si WW2. Cea mai simpla chestie pe coaja e manipularea maselor. Totul e sa-i oferi un dusman.
Democrația e un construct uman. Stați să vedeți când vor începe crimele în masă Citiți aici. Și nu neglijați comentariile la postare. https://www.facebook.com/rolegiongetica/posts/pfbid02SPEswg9Lm4isbx8bW39dXDppfYuyR2StsWb7thvXHfjE4oqvgoRQpXhxhTBkwXJjl
E blocat. De ce nu ma mir?
Tovarasi 21-22 cine a tras in noi?Daca tovarasul CG a facut campanie electorala cu ZERO bani.Intrebarea este cate sute dupa mine cel putin 100 milioane de euro asta incluzind cele 2 sezoane de votare si campanii electorale bordurile lui videanu din centrul vechi masina securistilor de la digi24 amplasata strategic in bresa celor 3-4 cercuri de jandarmi cheltuielile romanilor de peste tot sa vina la manifestatii…etc sa fie denigrat si impiedicat acest om sa candideze?.Cine deconteaza acesti bani SECURISTII SOROS sau PLEAVA SOCIETATII?
Unde sunt dovezile concrete despre implicarea rusilor?Ca pe ale francezilor se vad la lumina zilei!
De acord cu Dvs. și voi proceda în consecință. După evenimentele ce au urmat primului tur al alegerilor prezidențiale să nu se mai mire nimeni de ce se păstrează cu orice risc financiar pensiile speciale ale magistraților.
Mesajul aproape infantil si total antidemocratic de a nu participa la alegeri nu face decat sa satisfaca sistemul, ei au nevoie de cat mai putini alegatori, asta nu intelege domnu Cristoiu…nu mai trageti la sorti mergeti anulati votul cu multiple stampile si exercitati dreptul la vot pe care ei incearca sa-l controleze si minimalizeze.
P.S. atentie un buletin de vot nestampilat adica virgin deci nul, va deveni valid dupa despuierea urnelor prin impartirea frateasca intre membri partidelor din comisie a acestor voturi si raman nule doar cele stampilate multiplu sau mazgalite, va spun asta din propria experienta traita intr-o comisie de votare
Singura data cand un simplu cetatean face politica este cand voteaza, a nu participa la vot iti interzice dreptul de a mai vorbi si fi nemultumit de politica: ai tacut la vot sa taci si dupa aia
Vorba lui Solomon: si tu ai dreptate si el are dreptate. Chestia e ca oricum votul tau nu conteaza. Sa-ti explic de ce. Dupa cum s-a demonstrat in ultima perioada, oferta electorala e controlata de sistem, mai putin sau mai mult (ca acum) tunsa, rasa si frezata de bajeti. Adica alegi intre baietii lor si tot baietii lor. Asta e prima varianta. Apoi, ce importanta are daca cei din comisia de votare isi fac constiincios treaba, tu ti-ai anulat votul, votezi sau nu te prezinti, daca rezultatele sunt incarcate intr-un program electronic. Acest program, daca e „conform” iti poate da 2+2=7, fara sa sughite. Uita vrajeala bajetilor cu block-chain, e doar pentru ametirea gugustiucilor. Crezi ca va mai verifica cineva vreodata pe planeta asta sacii cu voturi daca, sa zicem, distributiile apar ca fiind ciudate cuiva mai insistent si atent la activitatea electorala? Apoi, chiar daca le-ar verifica, ti-a dat Caragiu replica perfecta in monologul „Eu sunt Mefisto”, cand a venit vorba despre meciul FC Raiul vs FC Iadul: Da…dar arbitrii?! Daca nu l-ai vazut, ti-l recomand, il gasesti pe net. Sa nu zici ca sunt adeptul teoriei conspiratiei dar aceasta teorie apare mereu pentru ca cineva conspira iar viata a dovedit ca orice teorie a conspiratiei devine realitate in extrem de scurta vreme. Daca eu mi-am putut inchipui un astfel de scnariu, fii convins ca realitatatea e si mai „interesanta”. Nu mai zic ca, printre altele, existau doi baieti isteti care ne-au dat mura-n gura despre ce si cum. Unul era un baiat de la Merica si-l chema Mark Twain si altul era un baiat din Gruzia (Georgia), pe numele sau de alint Stalin. A bonne entendeur!
Era pe vremuri un banc cu Bula care lucra la Tohan si ciordea in fiecare zi cate o piesa, ca sa-si faca acasa o bicicleta. In fine, dupa o vreme, un vecin trece prin fata casei lui Bula si-l aude pe acesta injurand de toti sfintii. Ce ai vecine? Pai ce sa am, fir-ar mamitica ei de bicicleta, de zece ori am tot montat-o si demontat-o si tot mitraliera iese! Cam ca la votare.
Super si fff adevarat …
Tot ce povestiti acum era previzibil, inca de anul trecut, tot absolut tot. Hai sa ne aducem aminte, dvs.nici macar un interviu lui CG, nu vroiati sa-i luati si argumentati mult pt asta … Cand lucrurile au inceput sa fie mai clare, brusc v-ati hotarat ca este cazul de interviu, de atunci nu mai incetati cu faptul ca totul este un abuz. Erati cu Lasconi pana in alegeri si brusc s-a trezit constiinta. Sunt convins ca nici macar in ultimul ceas nu intelegeti ce inseamna trezirea in constiinta de care vb.de ani de zile CG. Prin comportamentul dvs.ati fost un simplu manipulator de informatie, dar nerenumarat ca ceilalti Sorosisti. Ar fi normal saat de usor nu va mai numiti istoric al clipei, ci doar un TFL_ist trezit in constiinta, acceptati statutul nu este o rusine, sunteti iertat, pt ca va situati la acel moment pe o scara evolutiva de baza. Nu-mi vine a crede cat de usor pot fi pacaliti oamenii, toate evenimentele ultimilor 20 de ani au condus catre acest deznodamant pe care ati refuzat cu buna stiinta sa-l acceptati! Pacat !