Cum practică Antena 3 și România tv întrebarea care pute, întrebarea flatulență
Miercuri seara.
Conferință de presă la Cotroceni.
După ceea ce se cheamă alocuțiunea Președintelui, vin întrebările jurnaliștilor acreditați pe lîngă Președinție.
Dînd curs unei tradiții troglodite, jurnaliștii care vor să întrebe – cei acreditați- se așează într-un fel de coadă la microfon, amintind-o pe cea tovarășelor și tovărășicilor de pe vremuri la hîrtia higienică absentă din magazine.
Spectacolul – pe care-l știu de pe timpurile lui Iliescu- e jenant. Fătucele- ( la televiziunile de știri lucrează, de regulă, fătuce, singurele care acceptă să nu fie plătite, fericite că le vede mă-sa la televizor și le trimite pupici prin sticla micului ecran; cele mai chipoase asigură prospătura pentru șefii libidinoși, cum excelent scria Stelian Tănase într-un roman de-al lui)- își dau ghionturi pentru a fi primele la microfon. Guguștiucii- sunt și niște băiețași, de sămînță, deveniți fătălăi cu sutien, după atîta stat între fătuce, se aseașză mai la urmă.
În alte locuri din lume, jurnaliștii acreditați la Președinție – aleși de redacții dintre cei și cele cu o mare experineță- stau pe scaune și purtătorul de cuvînt îi invită să pună întrebări. La noi- repet, totul e provincial, de la Președinție pînă la Presă, așa că la astfel de conferințe apare cîrnatul dizgrațios de la microfon, urmarea păruielii dintre fătuce.
Potrivit abecedarului meseriei, întrebările trebuie să vizeze cele spuse în alocuțiune. Se presupune că opiniei publice i-au rămas nelămurite unele chestiuni. Trimiși ai telespectatorilor, jurnaliștii prezenți la Conferință, pun întrebări circumscrise domeniilor abordate de Președinte. Desigur, dacă în ziua aia s-au întîmplat evenimente despre care telespectatorii vor să știe și opinia Președintelui, jurnaliștii pot, ba chiar sunt obligați, să le pună.
În Romînia lui 2014, fătucele și guguștiucii de la Cotroceni nu sunt trimisele și trimișii opiniei publice, nici măcar ale telespectatorilor.
Nimic surprinzător astfel că România tv, zisă și Ghiță tv, și Antena 3, zisă și Felix tv, cele două televiziuni de știri care alcătuiesc Consorțiul de presă al USD (PSD și satelițașii –PC și UNPR- să aibă la Cotroceni trimiși ai celor Patronilor și nu ai opiniei publice sau măcar ai telespectatorilor.
Trimisul lui Dan Voiculescu –sau mai degrabă al arendașului lui Dan Voiculescu- țîrcovnicul Mihai Gâdea a pus o întrebare la care mă așteptam. Dacă contractul Ioanei Băsescu cu Gazprom nu e imoral. Guguștiucul e unul cu bărbuță. E tupeist cu președintele. Cu amicul Stăpînului, Victor Ponta, e mămăligă cu lapte dulce. Cînd nemulțumit de paralele lui Dan Voiculescu, se va transfera la B1tv, va pune o întrebare mieroasă lui Traian Băsescu și una calomnioasă lui Victor Ponta. De ce mă așteptam la această întrebare, despre un caz petrecut cu o lună în urmă, dinainte de Marea Afacerea de Corupție numită deszăpezirea de partid, fără nici o legătură cu temele Conferinței, cu evenimentele din ultimele zile, cu primăvara care bate la ușă, cu bunul simț și cu minimele exigențe ale profesiei? Hîrdăul mediatic al lui Dan Voiculescu a introdus în presă ceea ce s-ar putea numi întrebarea care pute, întrebarea flatulență. Profitînd de transmiterea în direct a Conferinței și de alte televiziuni, salariatul Postului pune o întrebare care e, de fapt, o calomnie. Calomnia, rostogolită de Antena 3 toată ziua, se răspîndește în întreg spațiul public.
Pînă nu demult, România tv avea drept model de presă OTV. Mai nou, de cînd Sebastian Ghiță a devenit tovarăș de unitate cu Dan Voiculescu (l-o fi lăsat Unitatea s-o facă?!), România tv imită prostește Antena 3. Ca și în cazul OTV, e vorba de o imitare otova, fără pic de inteligență, ca o țață de pe maidan care imită pe cucoanele din Centru care se rujează dîndu-se cu ruj pe buzele de jos și nu pe cele de sus. Explicabil de ce fătuca de la Ghiță tv, vrînd să fie și ea hoață, n-a reușit decît să fie proastă. Venise din studio cu o întrebare acuzație despre apropierea dintre Traian Băsescu și șeful de la Astra Asigurări. Vreun imbecil din redacție i-o făcuse însă mai lungă decît propoziția pe care o poate reține de regulă o fătucă. Astfel că pînă la ajunge la întrebarea calomnie – în stilul banditesc al Antenei 3- fătuca a străbătut un veritabil calvar fiziologic.
Un interviu dat cu ceva în urmă de Sebastian Ghiță mi-a lăsat impresia unui tip deștept, modern, european, diferit de patronul de presă rîtan întruchipat în România postdecembristă de Dan Voiculescu.
Secvența de la Cotroceni, adăugată altor tentative ale postului România tv de a deveni filiala din provincie a Antenei 3, mă face să cred că am luat interviu unei alte persoane.
Ceilalți put a căcărău și băsău.
Un ascutit simt de observatie si un excelent umor in condei
Sub permisiune dvs maestru voi lasa si o curiozitate aici Intr-o anumite perioada am colaborat cu un grup media local realizand emisiunii radio si scriend rubrice in ziarul din acelasi grupul ,care are ca actionari pe dl Ion Cristoiul si Vlad pufu Avand in vedere ca dl Ponta esta acum ministru de finanata daca in zile urmatoare nu prezentati comentarii ceva mai simpatice si care sa-i avantageze se vor duce cu fiscul acolo sa vada daca tot e in regula Aceasta in cazul in care inca aveti legatura cu grupul
ABSOLUT SUPERB MATERIALUL MAESTRE , DESI ESTE O CRITICA ACIDA ! MI-A MERS LA INIMA MAESTRE ! SE VEDE OCHIUL SI MINTEA EXPERIMENTATA IN A ANALIZA PRESTATIA DEPLORABILA A UNOR HAZNAGII DE PRESA CARE SE VAD (SAU NU -> IN ACEST CAZ SUNT PROSTI DE IMPUNG), MANIPULATI DE COCALARI VIA GADEA Si COMPANIA … PENTRU A-Si FACE EI MENDRELE PE UNELE TELEVIZIUNI SAU ZIARE SCUFUNDATE DE MULT IN CACASTOARELE POLITICII DE MLASTINA DIN ROMANIA ! CHESTIA IMI AMINTESTE DE COCALARUL C.T.P. CARE IN MULTE RANDURI PROCEDA SIMILAR … INSA IN SENSUL DE A OCUPA SPATIUL DE TIMP PENTRU PRESA CAND ERA PREMIER ADRIAN SATANES , INCAT CEI CARE CHIAR VOIAU A PUNE INTREBARI VALOROASE NU AVEAU LOC DE GUGUSTIUCARELILE INFATUATE SI DEPLORABILE ALE PRESEI DE ALCOV A PUTERII ATOTSTAPANITOARE …. PANA SI EMIL HUREZEANU SESIZASE! APROPO’S MAESTRE CE_O MAI FI FACAND HUHUREZEANUL … PE UNDE S-A MAI ACIUAT ! ??? ACU’ CU KIEVU IN PRAG DE PRIMAVARA … AR FI TREBUIT SA GANGUREASCA SI EL VREUN „BITE SHONE”… CEVA ! CAT DESPRE ANTENELE ACOPERITE DE CONTINUTUL HAZNALELOR DIAVOLULUI ROSU … N-AU DECAT SA EMITA IN SUBSPATIUL IN CARE S-AU AGLOMERAT BENEVOL SI CONVENITOR ! MA BUCUR FOARTE MULT MAESTRE CA REALIZATI ASEMENEA MATERIALE … CHIAR SUNTETI IN MANA BUNA ! FELICITARI !… MERITA !… Cu drag, onoare si consideratie … *MultaViata* *Vicentiu*I*Voiculescu* *Lupul*Alb*GetoDac* *Zamolxienii*Zegetini*
https://plus.google.com/114819075744426882743/posts/jJuFnXX4Uhs
CONTINUARE 3 Avand in vedere ca in stinta digital viteza de patrundere unui mensaje pe un anumit target depinde de continutului ei atunci cand vorbim de stinta digital ea trebuie sa tinem cont ca pentru a face un mensaj sa plece de la un calculator si sa ajunga in forte scurt timp la mii ,zeci de mii si apoi sute de mii de persoane targetate ,pe lanaga anumite lucruri ce trebuie facute si care tine de stinta digital este nevoie in acelasi timp sa fie mplementate proiecte care sa fie in concordante cu stare de motivatie a anumite categorii de alegatorii in ziua ,saptamna ,luna respectiv Din aceste motive politicieni in loc sa pierde timp pe la Tv cu fel si fel de subiecte propagandiste mai bine fac proiecte care sa se adreseaze acel categorii de alegaori care au putera 4x deoarece acest de indata ce s-a facut ce trebuie si care tine de o noua modalitate de a se face marketing politic ,vor convinge pe mama,tata ,bunici ,angajati ,colegi de servici ,,prieteni rudele sa voteze cu cine trebuie
CONTINUARE 2Marketing politic s-a schimbat de o maniera radicala inca din 2006 Azi nimic din ceea ce se facea nu mai aduce rezultate daca printre partide sau candidati exista un care stie sa se foloseasca de stinte digital In acest moment la cum se face marketing politic daca un specialist in stinta digital ia pe cineva de pe strada care sa indeplineaca anumite conditie dar care sa aiba notorietate zero si incepe sa face cee ce este nevoie ca sa cucereasca pe acei alegatori care se spun ca au PUTERA 4X si sa aplice formula acea magica cu cei 4Ts, acea persoana care la inceput era neconoscuta in maxim 3 luni devin cel mai credibil politicien iar in Noiembrie castiga presidentiale Din aceste motive dejeaba se fac tabere cu fel si fel de televiziuni si ziaristi deoarece alegere prezidential va fi castigat de acel candidat care va stie cu mult timp inainte sa se foloseasca de stinta digital
Felix TV e un nume prea dragut pentru ce se intampla acolo . Haznaua 3 ar fi mai potrivit .
Toate aceste lucruri se intempla din cauza nepricepere in felul in care se face Marketing politic Politicieni si toti care fac scut in jurul lor are trebuie sa stiu un lucru o data pentru intodeauna modul de a se face Marketing politic s-a schimbat de o maniera radical in 2006 Azi nimic din ceea ce se facea nu mai aduce rezultate daca printre partide sau candidati exista un care stie sa se foloseasca de stinte digital In acest moment la cum se face marketing politic daca un specialist in stinta digital ia pe cineva de pe strada care sa indeplineaca anumite conditie dar care sa aiba notorietate zero si incepe sa face cee ce este nevoie ca sa cucereasca pe acei alegatori care se spun au PUTERA 4X si sa aplice formula acea magica cu cei 4Ts acea persoana care la inceput era neconoscuta in maxim 3 luni devin cel mai credibil politicien iar in Noiembrie castiga presidentiale Din aceste motive dejeaba se fac tabere cu fel si fel de televiziuni si ziaristi deoarece alegere prezidential va fi castigat de acel candidat care va stie incepand de azi sa foloseasca stinta digital
Prestatia celor doua televiziuni e stiuta de toata lumea. Sunt doua posturi de propaganda care nu au nimic de-a face cu informarea onesta a publicului. Nu are sens ca cineva sa se mai enerveze sau sa se mai indigneze cu privire la prestatia simbriasilor lor. Trebuie doar sa ignore.