Preşedintele Klaus Iohannis şi-a anunţat demisia din funcţie. George Simion: Următorul pas pe linie parlamentară va fi depunerea unei moţiuni de cenzură împotriva Guvernului Ciolacu, guvern numit de acest preşedinte ilegitim>

Interviul lui Călin Georgescu – o succesiune de mesaje pe care a ținut să le transmită

Comentarii

68 comentarii pentru articolul „Interviul lui Călin Georgescu – o succesiune de mesaje pe care a ținut să le transmită”

  • PROIECT Fizica, Chimia și Biologia, scose din trunchiul comun, pentru liceenii de la real
    Diana Ghimiși
    31 ianuarie 2025
    Edupedu.ro
    Ăștia nu sunt doar proști…sunt și ticăloși…vor să desființeze învățământul…

    • @CV-I
      Nu uita, tara te vrea prost. Europa te vrea prost. Occidentul, in general, te vrea prost. De ce? Pentru ca e suficient sa vezi cine sunt „elitele” conducatoare ca sa te lamuresti de ce. Toate se leaga, daca stai sa te gandesti mai bine.

  • Latina a fost scoasă de la liceu în proiectele de planuri-cadru 2025 lansate de Ministerul Educației. Singura specializare unde se va studia această materie
    Ana Maria
    31 ian. 2025, 21:29
    B1tv.ro
    Încă o tâmpenie…

  • Nicio morișcă de vânt nu se învârte și nici nu produce curent, ci consumă. Importuri mari din Ungaria și Bulgaria
    Matei Ionescu ian. 31, 2025
    Economedia.ro

  • Studiu CFA România: Rata de înlocuire a salariului prin pensie va scădea de la cira 43% în prezent la 30% în 2042 şi 24% în 2070. ”Viitoarele generaţii de pensionari vor trebui să se bazeze mai mult pe economii personale, pensii private sau alte surse de venit pentru a menţine un nivel de trai rezonabil”
    Zf.ro

  • „Radu Soviani (Libertatea): În 2025 statul plătește dobânzi băncilor private într-un cuantum mai mare decât tot ce-a încasat România din privatizări în ultimele decenii!”
    https://solidnews.ro/radu-soviani-libertatea-in-2025-statul-plateste-dobanzi-bancilor-private-intr-un-cuantum-mai-mare-decat-tot-ce-a-incasat-romania-din-privatizari-in-ultimele-decenii/

  • Am vizionat și eu abia astăzi interviul dumneavoastră cu Călin Georgescu și trebuie să spun că a fost probabil una dintre cele mai chinuitoare ore din viața mea. Domnul are un discurs total incoerent, este prost informat și puținele idei care se pot extrage din salata lui de cuvinte sunt tot proaste. Cu puțină generozitate, poate 1% din tot ce spune merită luat în seamă. Prea puțin. Nu merită! Nu pot să înțeleg de ce are atât de mulți susținători, deși am încercat. Da, România are probleme, lumea are probleme, dar Călin Georgescu nu este soluția! Sub nicio formă! Sunteți mai deștepți de atât și meritați mult mai mult de atât!

    • Îndrăznesc să emit o opinie.
      Sunt multe probleme, în special situația economică și mai nou și cea politică, la care se adaugă și nesiguranța mondială.
      Lumea are impresia că țara stă pe nisipuri mișcătoare.
      După ce economia a fost devalizată, după ce societatea s a diluat într un mod care începe să pară periculos, iacătă că toți care se perindă la putere sau care aspiră la ea o țin langa cu același discurs inept, tot înainte cu tot ce duce țara de râpă. Nici unul nu zice să stăm, să găsim căi de a urmări interesul național.
      Singurul care promite, fără să se angajeze de fapt la ceva concret, este cg. El promite ceva vag, evanescent, mântuirea nației fără să fie clar ce și cum.
      Oamenii văd ce s a ales de bogăția și mai ales de demnitatea țării, simt cât de precară e situația și acceptă chiar și astfel de promisiuni.
      Mai mult, oamenii au proiectat asupra lui cg toate speranțele lor și pornirile lor nobile. De ce s a întîmplat asta, n as putea spune cu precizie.
      Pe de altă parte parte, nu știu ce să zic, dacă cg e o solutie mai bună sau nu decât alte variante.

      • ‘georgescu’ e o carte care se joacă în momente de criza plenară, în care neamul e la ananghie. generează armonii imposibil de replicat altfel. în cazul în care Călin Georgescu se dovedește că nu e chiar cartea ‘georgescu’, asta însemnând că cineva a jucat o fără să își dea seama despre ce e vorb, mă gândesc că ceva urmări vor exista. cu neamul

      • și e de luat în seamă și faptul Călin Georgescu e un brad împodobit însă încă mai poate fi. mai altfel spus ce se vede e o descărcare parțiala a potențialului acestei cărți.

    • Nu o fi C Georgescu soluția, dar credeți că soluția poate veni de la un sistem ticălos care a cârmuit țara aceasta din 89 încoace? Poporul s-a săturat de hoți și mincinoși. Putea fi și mița baston, dacă spunea ceea ce dorea poporul, acesta o vota.

  • Domnu’ Cristoiu,

    Biden si Ursula au vrut razboi si l-au pierdut. Biden s-a dus la culcare, Ursula e pe nicaieri.
    Jocurile geo-politice in zona le fac ACUM doar Trump si Putin. Nu cred ca Xi se baga aici, n-are de ce.
    Bruxelles-ul este istorie. Balul mascat s-a terminat.
    Ramane de vazut doar cine si cum va stinge lumina reflectoarelor!…

    • @Paul
      Scuza-ma dar te inseli. Si sa vrea, Trump nu se poate retrage din Ucraina pentru ca in secunda doi NATO si UE dispar. In acel moment tot narativul pe care se sprijina occidentul se va narui ca un castel de carti de joc. Nu, nu se va intampla. Trump va continua, voalat, exact politica lui Biden, pentru ca, nu poate altfel. Capcana lui Tucidide, remember? Totul se va decide pe front, ca ne place sau nu. Potentialul uman si militar vor face diferenta si vor defini invingatorul. Si cum occidentul e incapatanat si blocat in propriul narativ eroic si va impinge lucrurile pana la absurd, rusii vor fi obligati in cele din urma sa apeleze la arma atomica. Nu e logica mea, e logica desfasurarii evenimentelor si a participantilor la conflict. Sa nu fim naivi, dpdv al politicii externe, SUA nu se va indeparta nici macar cu un mm de ceea ce face din 45 incoace. Altfel n-ar fi SUA. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
      PS UE nu exista. Aici da, ai dreptate. Daca misca, in secunda doi nu va mai misca.

      • @CIB
        Excelenta…daca si britanici…UK…care sunt in rahat…sunt faliti si ei…nu vor sa mai aiba treaba cu UE…EU…miroase a hoit…miroase a mort rau de tot…e gata cu „ioropa”…se va declara si „decesul”…
        „UK s-a declarat neinteresată de a se alătura unui pact comercial european De Spiridon Octavian Aleph Publicat 23 ian 2025”
        https://alephnews.ro/guvern/uk-s-a-declarat-neinteresata-de-a-se-alatura-unui-pact-comercial-european/
        Toate Bune!!!
        vali
        🙂

      • tu nu te ai săturat de amețiti că eu m am cam săturat.
        ue e moartă la fel și nato.

        noul nato va fi noul brics, noul bricks fiind mai mult decât nato, acoperind toate sistemele sociale, nu doar pe cel politic și de apărare.

        • războiul mondial s a terminat cu o bombă nucleară, revoluția mondială se va termina cu o bombă cuantică, diferența dintre nucleară și cuantică fiind fix diferența între războiul mondial și revoluția mondială
          adică mai pe șleau că poate unii se încurcă bomba nucleară despre care vorbesc va fi fix inteligența artificiala cuantică

          • @Online
            Hai ca am chef de „povesti” Online…Americanii…sunt „secatuiti”…80% din ei traiesc „from paycheck to paycheck”…adica de la un salariu la altul…nu au bani pusi de o parte…3 milioane de Americani sunt in inchisori…cei mai multi detinuti din lume ii are SUA…cu ei vrei tu sau mai bine zis Trump la 78 ani sa faca „revolutie mondiala” si MAGA…iti vorbesc „omeneste”…America a fost „ce mai tare” in lume…The Best pentru ca „dadea trendul”…acum Tu zici ca Trendul e AI…IA…Tu zici si „cuantica”…
            Intrebari
            Daca Americanul de rand nu isi plateste chiria o luna ajunge in Strada…Homeless…Il ajuta AI/IA cu ceva???
            Daca Americanul de rand nu are ce manca…ce face…se duce la „banca de alimente”…am vazut un film cu o femeie din America…care plangea…nu stiu ce interdictie avea si nu putea sa mearga sa si ia alimentele de la „banca de alimente”…asa se numeste la ei „cantina saracilor”…o ajuta AI/IA cu ceva???
            Daca Americanul de rand nu isi plateste ratele si are un „Credit Score” la card mic il mai imprumuta cineva….il ajuta IA/AI cu ceva???
            Asta e America…SUA…USA…Stai linistit Online…Europa sta si mai rau…
            Am vazut un clip cu o Fata din Japonia…avea 4.000 $ pe luna si la standardele din Japonia nu isi permitea o casa…dormea in masina…facea dus pe la benzinarii…se trezea noaptea de frig sa si faca un ceai…o ajuta AI/IA cu ceva???…si tine cont…Muncea…
            Eu de exemplu…n am copii…n am familie…n am relatii…n am prieteni…n am datorii…n am asteptari sau dorinte…daca raman fara loc de munca…imi iau frumos somaj 1 an…stau acasa in casa mea ca nu platesc chirie…mai frumos…imi inchiriez casa si primavara-vara plec ca am o cabanuta modesta undeva spre munte…Intelegi Online????…poate n ai citit bine…n am „Vulnerabilitati”…”Liabilities”…pricepi ceva Online???
            Tu vrei ca niste oameni…niste popoare falite…secatuite…istovite…sa faca „Revolutii”…
            Ti am zis Americanii erau „the best” ca „dadeau ora exacta”…doar ca AI/IA nu tine nici de frig…nici de foame..nici nu iti plateste chiria casei sau rata la masina…Repet…Pricepi Online???
            Zi Frumoasa Online!!!
            vali
            🙂

          • clar cristal

          • @Online
            „online a scris pe 31/01/2025 la 16:52
            clar cristal”
            Uite Online…iti zic si altceva…asta e din Arta Razboiului…Sun Tzu…cand cineva porneste un Razboi sau Ameninta…nu e intr o pozitie avantajoasa…si Trump asta face…Ameninta cu tarife…Trade War…ii ameninta pe europeni…uite inca una…
            „Star Wars 2.0: Planul lui Trump pentru distrugerea armelor nucleare ale Rusiei și Chinei cu lasere spațiale Data actualizării: 31.01.2025 15:56.”
            https://www.digi24.ro/stiri/externe/sua/star-wars-2-0-planul-lui-trump-pentru-distrugerea-armelor-nucleare-ale-rusiei-si-chinei-cu-lasere-spatiale-3102631
            Weekend Frumos Online!!!
            vali
            🙂

      • ue și nato sunt produse expirate .
        pentru a echilibra brics e nevoie să pui pe masă ceva pe măsură adică un alt brics.

        faptul că Trump tocmai a făcut din brics dușmanul spune că noul bricks e pe cale să se nască

      • @cib,

        Pai si daca UE e moarta, cine ramane pe teren? Nu fix Trump si Putin?
        Si de ce-ar sari ei unul la gatul celuilalt cand pot la fel de bine sa negocieze reciproc avantajos? De dragu’ UE?
        Daca dispare UE, dispare si EURO. Avantaj USD, care are nevoie de aer fix acum.
        PS. CG stie ce spune. Insa putini pricep. Mintea romanului vine „la urma”…!

        • moartea UE n a picat din cer, a fost grădinărită cu migdală. pentru că a u e să se sinucidă a fost nevoie de un proiect bine pus la punct. și implementat tot așa. operațiunea din Ucraina avizat a avut ca referință întotdeauna noua lume, mai altfel spus faptul că vom asista la nașterea celuilalt brics nu e o noutate și o continuitate a pașilor anteriori

          • biden a fost precursorul lui Trump, pe un plan superior. care plan superior s a devoalat odată cu primul pas al pandemiei de covid.

        • @Paul
          Daca as fi Putin, as da acatiste in fiecare zi pentru faptul ca Trump a castigat alegerile. Nu, nu ma gandesc la „negocieri reciproc avantajoase”. Consecintele pe care le vad eu personal sunt doua. La alegere. Ori Trump va pune imperiul in fund definitiv (a pornit impetuos pe aceasta cale), ori ramas fara optiuni, ne va duce pe toti la dezastru planetar. Culmea e ca nici Kamala n-ar fi reusit sa performeze precum Trump, care in fiecare zi se repede la cate o „muleta” noua. CG nu stie (sau se preface) ce vorbeste. Are cateva slogane care prind la guvizi si le recita, ce e drept cu mare talent dramatic. Era bun de teatru. Mi-aduce aminte de E Constantinescu, ala cu 15k de specialisti, la confruntarea televizata cu Iliescu. Doar ca Milica era in general destul de jovial, CG parca e constipat nonstop. Cine nu isi cunoaste istoria, risca s-o repete. Fara suparare. Daca la inceput eram asa fifty-fifty, azi m-a pierdut de musteriu. Stiu ca nu conteaza dar asta simt eu.
          PS Pe zi ce trece Trump isi pune in cap cate un nou palc de Maga in cap, cu „masurile” sale. Ceea ce era previzibil. Nu poti sa servesti fripturi la popota si sa ai si porcu’ viu la GAJ.

        • @Paul
          Fara UE si NATO, America este ca un amputat fara cele doua brate. Cand americanii au hotarat sa distruga Germania ca sa nu se alieze economic cu Rusia, au distrus si UE. Astfel si-au taiat o mana. Ramane sa vedem cum isi taie si bratul ramas. Rusii si chinezii trebuie doar sa se pregateasca, sa fie vigilenti si sa astepte. Timpul lucreaza in favoarea lor. Just my 2c!
          PS Daca CG era diplomat nu cadea in capcana intrebarii ce alegem dintre UE si SUA. Spunea doar atat. Alegem Romania si interesele proprii. Macar ramanea consecvent. A picat un test elementar de politica externa si viitoare posibile oportunitati. Ca nu se stie ca pamantu cand in curte bate vantu.

          • @cib,

            „PS Daca CG era diplomat nu cadea in capcana intrebarii ce alegem dintre UE si SUA.”
            Pai UE e moarta, nu? Ce sa aleaga, calu’ mort? Tocmai, ai dovada ca e consecvent. Da’ noi suntem obisnuiti cu jocul la doua capete. Si de-asta nici n-am castigat niciodata nimic.
            Doar osu’ lu’ Basesescu… !

          • @Paul
            Doar cei care isi fac iluzii vor avea parte de dezamagiri. In fine, fiecare crede ce vrea. Chiar as vrea ca CG sa ajunga presedinte. Sunt convins ca vom avea un fel de Constantinescu 2.0, care si acela promitea rauri de lapte si miere si s-a vazut exact ce a iesit.

  • ofer consultanta personalizata pe tema Dinamicii Civilizației pe vremea Marii Revoluții și a Metamorfozei.

    rog ambasadele să trimită mesajul meu către președinții Trump, Putin și XI.

  • Trump amenință țările BRICS cu taxe de 100% dacă renunță la dolar FLUX 24 By FLUX 24 – 31 ianuarie 2025, 04:37
    https://flux24.ro/trump-ameninta-tarile-brics-cu-taxe-de-100-daca-renunta-la-dolar/

    • odată cu aceasta decizie tot jocul pe planeta s a ridicat pe un nivel superior.
      brusc.

      • bine, pentru noi, cititori și comentatori pe acest sait, de top la nivel mondial, nu era o noutate,
        s a tot vorbit paici despre asta.

        însă pentru mulți alții s ar putea să fi fost

  • schimbare fundamentala de paradigma:

    Trump defineste BRICS-ul ca fiind ‘dusmanul’. deci nu China, ci BRICS devine referinta.

    odata cu aceasta pozitionare a lui Trump a incoltit ‘celalalt BRICS’

    primul pas a fost deja facut, ceialti devin un efect, deci nasterea ‘celuilalt BRICS tocmai a devenit implacabila

    • cum spuneam,
      ofer consultanta personalizata in Dinamica Civilizatiei pe vremea Revolutiei Mondiale si a Metamorfozei.

      • ai zice ca Trump, care e vedeta Revolutiei Mondiale, …n are nevoie de consultanta.
        io zic ca e primul care ar trebui sa ia in seama oferta mea si s o analizeze.

  • Un candidat la președinție care știe și politică externă și care poate transmite idei. Niciodată nu am avut un astfel de candidat care are darul vorbirii și este capabil de transmite ceva.
    Contestatarii probabil aprobă doar superficialitatea și habarnamismul altor posibili candidați.

    • Nu cumva era preferabil ca distinsu’ sa vina cu un discurs gen Churchill in WW2: „fratilor, va fi greu, va fi cu sacrificii, va curge sudoare si sange din palme dar cu tenacitate, o vom scoate, poate, la capat.”? Ca la vandut gogosi si iluzii, ohoho, e plina piata politica! Fara suparare dar se pare ca v-a cumparat destul de usor baiatu’! In fine, fiecare crede ce vrea. Mai ales ce vrea.

      • minune! am ajuns sa fiu de acord cu cib.
        pe vremurile astea te apuci de treaba daca si numai daca iti anunti poporul ca e vorba despre cel mai cumplit razboi, intre Antiadevar si Adevar.
        altfel n are niciun sens, pentru ca asta e nivelul armoniilor de care ai nevoie, orice alt nivel, deci inferior, se va dovedi impotent, deci relatia ta cu poporul va crapa, fiind pusa la indoiala cu masura potrivita, adica suficienta, pina va crapa

      • @CIB
        Excelenta…Georgescu e un securist excroc ca multi altii…am cunoscut asa ceva…Eu insa va intreb Altceva…
        De ce nu vorbeste nici un candidat la „Presedentie” de Atributiile Presedintelui…
        Presedintele e „seful” „statului paralel” al „deep state”…
        1.Numeste si pensioneaza Judecatorii si Procurorii
        2.Inainteaza in grad de general/amiral/chestor si ii trece in rezerva pe cei din sistemul national de aparare ordine publica si siguranta nationala
        3.Numeste si retrage de la post Ambasadorii
        4.Numeste si revoca o multime de sefi de agentii,autoritati etc
        5.Asta cu „numeste prim ministru” e cam la „coada” desi are o putere destul de mare si aici…
        Aveti Dreptate…toti „candidatii” sunt cu Aprobare de la padure…de la padureni adica de la securistii din SRI si SIE din Padurea Baneasa…Cozmin Gusa spune ca Romania e Securistan…
        Asta e „Presedintele” o „marioneta papusa” a Securitatii…
        Uitati inca o Dovada…
        „SRI și SIE nu au transmis la CNSAS dosarul lui Călin Georgescu, candidat la prezidențiale, susține disidentul anticomunist Gabriel Andreescu: ”S-au prevalat de rolul lor de veghetor asupra documentelor clasificate” (Contributors)
        Analize • 30 Ian • Andreea Pavel • 7.975 vizualizări • 7 comentarii”
        https://www.g4media.ro/sri-si-sie-nu-au-transmis-la-cnsas-dosarul-lui-calin-georgescu-candidat-la-prezidentiale-sustine-disidentul-anticomunist-gabriel-andreescu-s-au-prevalat-de-rolul-lor-de-veghetor-asupra-doc.html
        Toate Bune!!!
        vali
        🙂

  • Președintele SUA, Donald Trump, a declarat că dacă țările BRICS își creează propria monedă și refuză să folosească dolarul american în decontări reciproce, se vor confrunta cu tarife de 100% la bunurile importate în Statele Unite. (flux24.ro)

    deci …BRICS e dusmanul, nu China.

    incet incet Trump va ajunge sa spuna pe sleau ca …va pune de ‘un alt BRICS’

    caz in care vorbim despre BRICS( multipolarul ), despre ‘celalalt BRICS’ ( unipolarul ) si …despre ‘a treia lume’

    • e …altceva.
      atunci cind Trump a identificat ‘dusmanul’ numindu l BRICS cel care s a conturat a fost ‘potentialul celuilalt BRICS’, a ‘celuilalt taler’

      uite ca s a deschis si …sesiunea de comunicari pe tema :
      semilumea de est ( BRICS ) si semilumea de vest ( celalalt BRICS’, adica ‘lumea lui Trump’ )

      • a exista un tip de ‘lupta’ intre diversele imperii care s au manifesta in Civilizatie cita vreme Globalizarea nu si consumase potentialul uriesesc.

        insa Glogalizarea s a terminat, ura si la gara, prin urmare acest tip de ‘lupta’ s a epuizat, si a consumat definitia, a iesit din dictionare, nu mai poate acoperi realitatea.

        o noua forma de ‘lupta’ se va manifesta negresit, iar ea va fi una …in sens invers, adica va fi purtata in ‘sinele Civilizatiei’ ( deja globalizata )
        mai simplu spus: aparitia celor doi poli interni ai Civilizatiei e implacabila.
        mai devreme sau mai tarziu vom auzi de BRICS, care e un pol si despre ‘celalat BRICS’ care e celalalt pol, un pol fiind multipolar, celalalt unipolar

        • ofer consultanta personalizata in Dinamica Civilizatiei pe vremea Revolutiei Mondiale si Metamorfozei.

    • Si cine va plati diferenta? Nu cumva americanul de rand? Don e total habarnist si dupa cum si-a inceput mandatul, clar ca va da cu Merica prin toate gardurile. Nu va pune de nici un alt BRICS. Habar n-are cu ce se mananca strategia. E praf. Insa trebuie sa recunosc ca a avut mana buna la femei. Toate frumoase.

  • „joi, 30 ianuarie 2025, 12:18 Oxana Bodnar HotNews.ro
    Recensământul din Republica Moldova: jumătate din populație declară că vorbește „limba moldovenească” deși aceasta nu mai există”
    https://hotnews.ro/recensamantul-din-republica-moldova-jumatate-din-populatie-declara-ca-vorbeste-limba-moldoveneasca-desi-aceasta-nu-mai-exista-1890584

  • ‘razboiul mondial’ e pistol cu apa fata de ‘revolutia mondiala’ in valtoarea careia ne aflam

    pandemia ( dinamica mondiala )
    pandemia de reactiuni plenar disproportionate manifestate in fata virusului ( dinamica mondiala )
    operatiunea din ucr ( dinamica mondializata )
    pandemia de reactiuni plenar disproportionate fata de operatiune ( dinamica mondiala )
    etc

    toate dinamicile manifestate incepind cu prima zi de pandemie au fost mondiale, ele tesind dinamica ‘revolutiei mondiale’

    ce rezulta de aici?
    ca aceastea sint tipurile de ‘chei’ in care se desavarseste ‘revolutia mondiala’.
    mai altfel spus …oricind te poti astepta la o dinamica de acest tip, care sa urmeze acelasi calapod, care sa duca la o potentare a ‘revolutiei mondiale’

    mai altfel spus: daca o dinamica mondiala se domoleste, atunci va urma alta, de acelasi tip.
    insa toate dinamicile pandemice raman in adormire, nu dispar, la un moment dat toate trezindu se la viata concomitent, acel moment fiind cel in care Noua Lume se va naste

    • toti cei care propovaduiesc pacea, adica ‘oprirea razboaielor’, adica stoparea ‘revolutiei mondiale’
      se manifesta pe contrasens cu Calea.
      n ai cum sa zagazuiesti Calea…

      • ‘razboiul mondial’, cu atat mai mult ‘revolutia mondiala’
        sint anotimpuri

        ele pot fi asimilate cu iarna ( ‘revolutia mondiala’ fiind ‘iarna tuturor iernilor’ )

        vei reusi sa stopezi manifestarea ‘revolutiei mondiale’ cu acelasi succes cu care reusesti sa stopezi manifestarea iernii

        • prin urmare pacea n gaza, pacea n ucr, …pacea n lume
          e ceva,
          insa toate sint pe contrasens cu Calea.

          starea de echilibru, pe Vremurile astea se obtine prin consumarea potentialelor razboinice, nu cu japca.
          globalizarea a …globalizat si manifestarea capcanelor de tip tucidide.

          mai altfel spus bineinteles ca la nivel mondial, intre marile puteri, sade acest tip de capcana, pe care, pina una alta, marile puteri dau semne ca ar vrea sa o evite,
          insa acelasi tip de capcana se manifesta …pe te miri unde exista potentiale razboinice, tendinta fiind ca unul dintre razboinici sa dispara de pe ecrane
          ru-ucr e o astfel de capcana, in gaza tot o astfel de capcana se manifesta, si n am nicio indoiala ca lumea e impinzita cu astfel de capcane…care poate ca momentan se manifesta doar ca potential, insa tendinta e ca potentialul sa se descarce in realitate, redefind o din temelie

          • mai aplicat: inclusiv potentialul care se manifesta intre hu si ro va avea tendinta sa fie descarcat, intr un fel sau altul

          • Noua Lume va fi Antinaturala ( nu mai sint seminte de lumi naturale, am mai explicat, nu mai repet )

            prin urmare cea catalizata va fi nasterea hranei artificiale, spre ex.

            de unde rezulta ca …ramane de vazut cum va scapa ‘lumea’ de manifestarea acestui catalizator plenar potent care se numeste ‘accidentul nuclear’, pina una alta tendinta de nastere a uni astfel de accident manifestindu se in zona ucr-ru.

            bineinteles ca unii si or dori sa scape de balamucul care defineste lumea mare si care are veleitati razboinice pe alocuri, insa daca Potentialul din care se haneste Calea e umplut pina n buza …n ai cum sa i stopezi descarcarea in realitate.
            mai pe sleau: cui ii pasa ca tu nu pricepi ca Noua Lume va fi artificiala, ca cea catalizata pe vremurile astea e artificializarea, …astea pur si simplu se vor manifesta! daca asa arata Calea,…aia e nenica!

            aratati mi l pe unu care propovaduieste ‘civilizatia naturala’ si io vi l arat tot pe el, insa spunindu va ca indirect el catalizeaza nasterea ‘civilizatiei antinaturale’

            civilizatia e ‘o alta creatie’!, ea pune la indoiala Creatia, Natura.
            deci ea pune la indoiala Natura, n o imbratiseaza.
            daca pina acum toate civilizatiile au fost produse naturale, uite ca Noua Lume va fi o civilizatie Artificiala, Artificializarea fiind natura ei.

            prin urmare daca mi vorbesti despre hrana …tu sa mi spui despre cum faci pace intre manifestarea hranei artificiale si a aleia natirale, nu cum scapi de hrana artificiala, ca de ea nu vei scapa indiferet cit de sigur pe tine dai semne ca esti!

            daca mi vorbesti despre energie …spune mi cum faci pace intre asta naturala si cea artificiala( tendinta de nasere a sorilor artificiali se manifesta din ce in ce mai potent )

            daca mi vorbesti despre apa …atunci spunemi cum faci pace intre nevoia de apa a omului natural si artificializarea omului, care va aduce cu sine o diminuare a acestei nevoi( negresit!)

            e evident ca se poarta o lupta intre Artificializare si Natura, intre Antiadevar si Adevar,
            insa nu mi spune cum ne manifestam ‘anti’ fata de Antiadevar, pentru ca daca facem asta devenind …fara sa prindem de veste, poate, adepti ai doctrinei anti, adica adepti ai Antiadevarului
            ‘sa faci Pace’ intre Civilizatie si Natura e tot una cu ‘a face Pace’ intre Antiadevar si Adevar. adica e o forma desavarsita de ‘a face Pace’. ‘facatorii de Pace’ de pina acum …se vor dovedi incapabili sa faca o astfel de Pace, e nevoie, si Natura a ‘nascut’ ceva pe masura asta, de o intrupare a intelepciunii cu i mare

            cea care ‘te stoarce’ e ‘imposibilitatea’ de a i te opune Antiadevarulu, Antinaturii, Artificializarii fara sa devi adept al ei. ‘cea care te stoarce’ e imposibiitatea de a i spune Nu! …Antiadevarului. cea mai potenta ispita asta va fi, pentru un ‘facator de Pace’, sa i spuna Nu! Artificializarii ( daca ai facut asta deja ai pierdut jocul, tot ce urmeaza e …sa observi ca asta ai facut )

            ce spun eu o fi ‘a bate cimpii’, insa tare mi e ca nu i bateam, daca nu era un folos in asta.

            starile limita devin impuls pentru generarea de armonii. care ar putea aparea sau nu, dupa cum sint sau nu sint

  • Domnule Cristoiu, ați ajuns si in presa germana cu acest interviu (citat de la canalul Telegeram Nexta) in T online Digital . Trebuie sa va felicit ca ați devenit „jurnalist al dreptei conservatoare”. Linkul pt. articol :https://www.t-online.de/nachrichten/ukraine/id_100588806/ukraine-aufteilen-rumaenischer-praesidentschaftskandidat-stellt-ansprueche.html

  • Babaetz, sa-l lasam pe CG sa-si spuna poeziile. Pana una alta, chiar daca ce o sa vedeti e prin State, e fix ce ne pregateste UE, cel mai cuminte catel din poala WEF. Va fi distractiv:
    https://www.youtube.com/watch?v=OZu5vO7swWs
    Eat ze bugs and behave yourself!

    • Citez din cineva mai destept ca mine: Key words: „YOU are the carbon they are trying to eliminate.”
      Asta asa ca sa va mai creasca optimismul!

  • ro e cetatea unde toti isi gasesc tradatori.
    daia tara asta nu e doar a unuia care a cucerit cetatea, ci a tuturor celor care isi cumpara tradatori in cetate.
    cumparatori sa fie!, ca cetatea are tradatori pentru orice gusturi si masuri.

    industria care merge struna n tara asta e ‘industria tradarii’.

    pe vremea lu ceausescu s a dovedit ca duduia,
    dupa 89 doar s a cizelat, desavarsindu se in forme greu de atins in alte state.

    in ceea ce priveste industria tradarii avem un avans tehnologic …cam imposibil de atins pe planeta pe parcursul unei generatii,
    deci in urmatorii cam 50 de ani vom ramane lideri mondiali, negresit

  • Pentru cei care-si mai fac iluzii despre ce si cum va face „pace in 24h” Trump in Ucraina:
    https://www.youtube.com/watch?v=3BphNnhqYP0

    • in ceea ce priveste razboiul pe care ucr il poarta
      …io zic ca nu se cade sa ne opunem unui astfel de vis maret al ucr, de a cuceri rusia.
      dasta io cred ca pina acum ro a facut fix ce trebuie.

      de ce? pai pentru simplul motiv ca daca acest vis va disparea, atunci va rasari altul. in principiu in aceeasi cheie, ca daca ai visat o data intr o cheie, atunci vei avea tendinta sa mai visezi si alta data in aceeasi cheie,

  • Dl Georgescu ,vom cumpăra produse americane făcute în China din America,când putem sa le cumpărăm direct din China? Nu mai putem deveni ce am fost odată tara industrializată,nu mai avem fabrici,nu avem bani sa construim altele,nu avem bani pentru a cumpăra tehnologii și cel mai important nu mai avem cercetare,proiectare,specialiști,oameni calificați pentru industrie.Singura șansă de a ne ridica este sa redevenim o țară agrară performanta și să revitalizăm industria extractivă.O știre ne informează că un politician PNL deține 12 milioane mp de teren agricol!?,achiziționați din munca cinstita!? statul mai deține teren agricol in Romania?Dar străinii? Și cu împărțirea teritoriilor lasati-o balta ,sa nu ne imparta alții pe noi.Trumpismul nu se potrivește României,noi trăim în Europa cu ei trebuie să regândim relațiile.Din păcate am pierdut prietenia Chinei care ne-ar fi dus în viitor.

    • Intr-adevar , cea mai mare pierdere de dupa revolutie , nu au fost fabricile , ci pierderea treptata a muncii calificate . Am avut 9 milioane de oameni calificati .Calificarea cere cel putin o generatie .
      Cat despre Dl de la PNL care are 1200 ha , nu sunt ingrijorat . Sunt ingrijorat de (unii ) straini care detin mai mult de 10000 ha. O sa mi se spuna in stilul tampit al lui Dinesu :” nu-l va lua si nu-l va duce in tara lui ” . Adevarat , insa iti va intezice sa calci sau sa treci pe pamantul care acum e al lui . Cum ar fi sa-i cumpar eu „castelul „lui Dinescu , nu-l voi duce nicaieri , atata doar ca-i voi interzice sa mai calce pe acolo ?
      Cea mai mare prostie de dupa ’89 s-a facut la incitarea partidelor istorice : restitutio in integrum si desfiintarea CAP urilor . Desfiintarea CAP urilor a dus la prabusirea industriei alimentare : fabrici de conserve , de zahar , prelucrarea carnii , textilele .
      Puteau sa le faca SA si cine voia , sa-si vanda cota , dar sa nu le desfiinteze , sa le faca doar sa functioneze dupa criterii economice.

      • Asa asa, si ce-l mai injuram atunci pe Iliescu ca se opunea la „restitutio in integrum”. Stia el ce stia si uite ca a avut dreptate. Pe urma au venit toti fomistii de afara care au fost tinuti de comunisti cu dintii la gard. Si au praduit tot. Da, Romania nu isi va mai reveni in urmatoarea suta de ani. Nici sa vrem, nu mai avem cu cine. Iar pe vecini, nu ne mai putem baza, ni i-am ostilizat pe toti. Oricum tot occidentul se va duce subito in cap, asa ca nu mai conteaza. CG vinde iluzii si stie c-o face.

  • A transmis si un mesaj pentru tulsi gabbard, dar nu l-ati lasat sa extinda, joaca tare georgescu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *