Să fii producător de anvelope de amploarea multinaționalei Goodyear (activă în peste 20 de țări) dar să respingi ideea că „toate viețile contează”, poate fi ostentativ pentru clienți și diviziv pentru societate: prin această respingere agresiv-discriminatorie, roboțeii neomarxismului din Goodyear și-ar împărți practic clienții în două categorii: șoferi ale căror vieți contează și șoferi fără însemnătate. Nu întâmplător, zilele acestea, în SUA, se cere public boicotarea produselor Goodyear.
… cerea suporterilor săi să nu mai cumpere produse Goodyear și se arăta el însuși decis să schimbe cauciucurile GY ale limuzinei cu o altă marcă. Iritarea prezidențială venea după ce un afiliat al canalului TV NBC difuzase într-o știre, noul concept de „diversitate” al lui Goodyear: printre altele, trainerii companiei și-ar fi instruit angajații că slogane precum „Make America Great Again” (MAGA, „Să facem America măreață din nou” în orig., lb. engl.) și „All Lives Matter” („Toate viețile contează”, în orig., lb. engl.) au devenit „inacceptabile”. Poziția firmei a fost vagă și nu a infirmat punctual etichetarea la Companie a sloganului „Toate viețile contează” prin termenul „inacceptabil”: o adevărată „ideologie”.
… al Goodyear și preluat în presa independentă americană era unul mixt (politic și de „cultură corporatistă”) și dezvăluia un nou salon din imensul ospiciu de boli nervoase spre care tinde America neo-marxistă: capitalismul în blană neo-socialistă, pe banii unor nuclee de potenți financiar.
Prin interzicerea lui „Make America Great Again”, firma Goodyear intra practic în politică,, fiindcă MAGA este un slogan electoral (al Republicanului Donald Trump). Dar prin interzicerea lui All Lives Matter”, orice idiot util ai globalizării heirupiste ar intra în conflict cu natura vie și cu toate religiile din lume – cele care consideră că valoarea vieții umane este universal egală.
… nu are valoare, atunci multinaționala are o problemă care nu ține de contul bancar, ci de respectul pe care ar trebui să îl ofere propriilor angajați, clienților și comunității, și pe care eșuează să-l ofere. Mai mult, chiar dacă o multinațională îi dă acestei „doctrine” frac, parfum și gambetă, „doctrina” o să pută tot a totalitarism: este de reamintit aici că bolșevismul și comunismul, la apariția lor, considerau viețile membrilor unor anumite clase sociale ca fiind neimportante.
… și în promovarea de slogane propagandistice pe care, eventual, nu le stăpânesc suficient dar care le sunt servite de „trendul” neomarxist, este un fenomen toxic și amplu în aceeași măsură: pentru cazul României, în loc să fie vigilenți la problemele clienților, care nu-s deloc puține, unele firme și-au asumat după 2017 roluri de truditori politici la o agendă globalistă. Era vorba desigur de un tupeu „neocolonialist”, facilitat direct de statutul de „proastă a Europei” oferit României la Uniunea Europeană.
… cazul firmei de curierat DPD România care se implica în 2019 în susținerea, pe social-media, a unei tabere politice (întâmplător sau nu, cea pro-Iohannis). Anterior, presa dâmbovițeană a expus cazul directorului Raiffeissen România, Steven van Groningen – coborât la o manifestație „rezist” în 2017 (anti-Guvern, pro-Iohannis).
… era vorba de multinaționale care erau subiectul nemulțumirii unor mase mari de clienți, dar care erau ocupate cu mesajele „emoționante” din plan politic: DPD România, de exemplu, îndemna clienții să voteze „pentru o țară mai bună”, iar van Groningen zicea că a ieșit la proteste „pentru copiii săi” (sic!). Astfel de „emoțiuni” de pură propagandă politică nu au fost sancționate de Managementul central al multinaționalelor. Mai mult, nici nu au putut să facă firma de curierat DPD să muncească mai bine: în iarna lui 2019-2020, spre exemplu, livrarea coletelor cu bucate de Crăciun prin DPD pentru românii din diaspora a înregistrat întârzieri uriașe, de 2-3 luni, iar la numeroasele plângeri, DPD a răspuns „strategic”, prin tăcere.
(https://pestiriciudate.blogspot.com/)
Lasă un răspuns