Adică , dr . Cătălin Rădulescu ( zic așa ca sa fiu în trend cu Arafat , care atunci când vorbește despre el nu spune „eu” ci dr. Arafat) , poartă din luna martie până de curând mască și mănuși , deși e probabil , unul dintre milioanele de „proști” care a respectat asta iar când se întâmpla să se rupă masca și intra într-o benzinărie un minut să achite, apare un polițist (ca prin minune ) și îi cere să părăsească incinta și în momentul în care îi arată „inteligentului” că masca e ruptă și nu putea fi purtată, acesta îl amendează! Asta e titlul știrilor de astăzi : „Deputatul nu a respectat legea și a fost amendat”!
Pai atunci hai sa va spun eu cum stau lucrurile , dragii mei : am intrat in hipermarcheturi STRĂINE , in lunile martie-aprilie cu familia mea și am constatat ca din 3000 de oameni , 200 aveau măști ca și mine iar pe restul de 2000 și ceva de oameni nu ii interesa , dar nimeni nu era amendat ; in timp ce in aceste luni , pe televiziuni se prevestea sfârșitul lumii , și oamenii erau ținuți forțat in casa prin stări de urgentă și apoi de alerta ( apropo nu am votat nicio stare de alerta ) , șmecherii ca Orban & company ,făceau onomastici la guvern fără nicio masca , alți smecheri ca Rareș Bogdan își serbau onomastica fetitei cu sute de invitați , toti fără masca , alți lideri pnl făceau chefuri tot fără măști , in cluburi și la terase ,la mare ,toată lumea e fără masca și nimeni nu e amendat , și mai nou apar imagini de la Summit cu Președintele Iohanis tot fără masca , și eu intru cu masca rupta ( deci nu ca nu voiam sa o port ) in benzinărie sa achit , timp de un minut și marea știre e ca eu nu respect legea ! Deși , era motivata nepurtarea măștii ( prin ruperea ei) , și pana la urma , înțeleg ca mi s-a dat o amenda , care e pana la urma problema ? Aaa, ca nu am votat aceasta mizerie de lege a carantinarii ? Și ma urmăriți acum ca pe vremea comuniștilor când erau urmăriți oponenții sistemului ? Pai știți ce , atunci e dreptul meu constituțional de a ma mișca liber și de a ma exprima , și eu de astăzi încolo nu voi mai purta masca niciunde ! Știți de ce , pentru ca dacă Președintele Iohanis nu poarta ,nu port nici eu , dacă Președintele Ciolacu nu poarta, nu port nici eu , dacă in Austria și in alte tari nimeni nu poarta , nu port nici eu , dacă Președintele Trump spune ca nu va accepta niciodată o lege care sa oblige pe americani sa poarte masca , voi tine cont de democrația americană pe care o iubesc !
In plus , nu am votat legea carantinarii alături de Eugen Teodorovici , Serban Nicolae , Titus Corlatean , Victor Ponta, și alți parlamentari , lege care sigur e atacată sau va fi atacată la CCR , pentru ca nu cred ca vreun roman sanatos poate fi obligat sa poarte masca . Sunt medic , am recomandat și recomand romanilor sa poarte masca ,benovol ,ca o preventie pentru a nu se îmbolnăvi , și ca o obligativitate pentru cei simptomatici sau bolnavi , dar nu pot vota sau accepta o lege care obliga persoanele sănătoase sa poarte masca . Nu cred in existența asimptomatologiei la o boala , ci mai degrabă in ignorarea simptomelor bolii . O persoana sănătoasă , care nu are tuse , are gust sau miros , care nu are temperatura , care nu strănută sau tușește , nu are dureri musculare , etc , nu are de ce sa poarte o masca care ii produce hipoxie . Și atât timp cât repet , lideri de partide , membrii guvernului , Președintele României , sunt imortalizați nepurtând masca la evenimente ore in șir , iar romanii sunt amendați ( abuziv și neconstitutional ) pentru ca intra un minut intr-o benzinărie unde sunt 5 oameni , sa își plătească benzina , consider ca e o dubla măsura , o ipocrizie fără margini și un abuz .
Mai devreme sau mai târziu vom vedea cine are dreptate , însă voi milita atât timp cât voi mai fi in politica pentru respectarea drepturilor și libertatilor romanilor și nu pentru transformarea țării intr-o Inchiziție medicală , intr-un stat polițienesc abuziv , intr-un regim de tip dictatorial . Dacă la începutul lunii martie se făcea ce am cerut eu public : securizarea frontierelor , testarea fiecărui roman care intra in România și după caz internarea , carantinarea sau izolarea a acestora , nu am fi avut cazuri de Corona virus in România ! Acum apar cazuri multe de boala, pentru ca de-abia acum după 4 luni se testează serios populația , dar asta nu înseamnă ca putem accepta legi sau stări care sa restrângă drepturi și libertăți !
Dep Catalin Marian Radulescu
(Sursa: Pagina Catalin Marian Radulescu)
MĂRTURISIRE ORTODOXĂ
Toți cei care vor să fie fericiți (cine vrea să fie fericit) să
stea cu adevărat: Drepţi în faţa Adevărului!
Cine are pocăinţă zice din inimă (sincer): Doamne vreau să fac 100
% voia Ta, nu vreau nici un rău în viața mea, nu vreau să fac nici un
rău în prezent, nu vreau să fac nici un rău în viitor, nu vreau să fac
nici un rău în trecut – îmi pare rău de tot răul făcut. Dacă cineva
zice că el nu crede că există Dumnezeu să ne spună acest cineva
următoarele:
– să ne spună acest cineva ce poate face el din nimic (va zice că din
nimic omul nu poate face ceva);
– apoi să ne spună acest cineva ce poate face oricare alt om din nimic
(va zice că din nimic oamenii nu pot face ceva);
– iar după aceea să ne spună acest cineva cine a făcut tot ceea ce
există (dacă este sincer cu adevărat va zice din inimă că numai
Cineva care are o putere mai presus de înţelegerea noastră a făcut tot
ceea ce există şi acest Cineva este Dumnezeu, doar Dumnezeu).
Cine vrea să vadă minunea adevărată pe care o va face Dumnezeu
atunci când se vor ruga ortodoxii(cş) să vină să vadă această minune
adevărată. Dumnezeu va deschide uşile tuturor bisericilor ocupate de
eretici după ce aceste uşi vor fi inchise, supravegheate şi păzite de
oameni. Să vină să vadă toţi ereticii, inclusiv ereticii ecumenişti…
.
Dumnezeu va face acestă minune sigur 100 % dacă această minune este
după voia lui Dumnezeu pentru că doar ceea este după voia lui Dumnezeu
este de folos pentru oameni (pentru unul sau mai mulți oameni). (Să
semneze ereticii împreună cu autorităţile un act în care să declare că
ei şi autorităţile vor da înapoi ortodoxilor (cş) toate bisericile
ocupate. În actul de restituire a bisericilor ocupate va fi menţionată
ziua în care se face această restituire a bisericilor ocupate așa:
ziua în care uşile acestor biserici vor fi deschise de Dumnezeu ).
Dumnezeu ascultă întotdeauna rugăciunea ortodoxilor(cş) pentru că
aceştia cer intotdeauna doar ceea ce este bun cu adevărat deoarece
știu că doar ceea ce este bun cu adevărat este după voia lui Dumnezeu
și mai știu că doar ceea este după voia lui Dumnezeu este spre folosul
lor.
FALSUL SINOD DIN CRETA DIN 2016 ESTE ERETIC.
Sunt eretici toți cei care acceptă acest sinod eretic din Creta
împreună cu cei care sunt de partea lor (împreună cu cei care sunt în
comuniune cu ei). Iar vinovaţi de comuniune cu ereticii şi cu erezia
sunt şi cei care ştiu şi cei care nu ştiu (nu ştiu pentru că nu vor ei
să ştie). Nevinovaţi sunt doar cei care nu înţeleg cu adevărat (copiii
mici şi alţii asemenea lor).
Cine vrea să scape de erezie scapă. Cine vrea să scape de comuniune
cu ereticii şi cu erezia scapă.
Sunt eretici şi cei care sunt în comuniune cu ereticii (și cu erezia).
Toţi să rămână în Biserica Ortodoxă Română! (Există sigur 100 %
Biserica Ortodoxă Română.)
Toţi să rămână cu Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române!
(Există sigur 100 % Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române.
Există sigur 100 % episcopi adevăraţi ai Bisericii Ortodoxe Române.)
Toţi să rămână cu episcopul adevărat al episcopiei lor! (Există
sigur 100 % episcop
adevărat al episcopiei lor.)
.
Toţi să rămână în comuniune cu episcopii adevăraţi, cu preoţii
adevăraţi, cu toţi ortodoxii (cş)! (Să nu aibă nimeni comuniune cu
episcopii eretici, cu preoţii eretici, cu mirenii eretici.)
Cine vrea să nu facă păcatul ereziei sau păcatul schizmei sau
păcatul judecării episcopului sau alt păcat atunci când este dator şi
obligat să facă această întrerupere a comuniunii cu erezia şi cu
ereticii trebuie să cunoască cu adevărat învăţătura ortodoxă ca să
facă o întrerupere a comuniunii adevărată…. .
A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT
În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
episcopului pe care îl ştim.
În clipa în care preotul pomenește episcopul adevărat al episcopiei
știe și are în mintea lui și crede cu adevărat că:
– nu știe cum este în clipa de față episcopul care a căzut în păcatul
ereziei (nu știe cum este în clipa de față episcopul care a căzut în
păcatul ereziei chiar dacă cunoaşte roadele episcopului);
– ştie că episcopul care a căzut în păcatul ereziei este episcopul
adevărat dacă acesta nu are probleme, dacă acesta şi-a revenit din
acest păcat al ereziei în clipa de faţă;
– ştie că episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu este episcopul
adevărat dacă acesta are probleme, dacă acesta nu şi-a revenit din
acest păcat al ereziei în clipa de faţă;
– ştie că episcopul adevărat al episcopiei (al aceleiaşi episcopii)
este un alt episcop dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei are
probleme, dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu şi-a
revenit din acest păcat al ereziei în clipa de faţă (şi deci este
eretic în clipa de faţă), ştie că pe acest alt episcop (arhiereu) îl
ştie doar Dumnezeu cine este (o fi chiar Iisus Hristos);
– ştie că episcopul adevărat al episcopiei (al aceleiaşi episcopii) nu
este un alt episcop dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu
are probleme, dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei şi-a
revenit din acest păcat al ereziei în clipa de faţă (şi deci este
ortodox în clipa de faţă).
Preotul care face aşa (CUM ESTE MENŢIONAT MAI SUS) nu face nici
păcatul judecării episcopului pe care îl cunoaşte după roade (fapte)
că a căzut în păcatul ereziei (nu aşează acest păcat al ereziei asupra
acestui episcop niciodată, nici în clipa de faţă), nu face nici
păcatul schizmei (nu pomeneşte episcopul altei episcopii…), nu face
nici păcatul ereziei (nu pomeneşte un eretic…).
Sunt minuni făcute de Dumnezeu prin care Dumnezeu ne-a arătat că
atunci când episcopul episcopiei noastre are probleme. atunci când
episcopul episcopiei noastre este căzut în păcatul ereziei. atunci
episcopul adevărat al episcopiei noastre este altul (este altul, dar
este tot al episcopiei noastre, deci când zicem acest altul ne referim
tot la episcopul adevărat al episcopiei noastre) şi tot Dumnezeu ne-a
arătat că atunci când preotul are probleme, atunci când preotul este
căzut în păcatul ereziei, atunci preotul adevărat este altul. În
PROLOAGELE scrie că preoţii pe care oamenii i-au văzut slujind au spus
(şi preoţii au spus) că nu au slujit ei, ci alti preoţi au fost cei
care au slujit. Deci, aceşti preoţi care au slujit au fost preoţii
adevăraţi. Preoții pe care oamenii îi ştiau şi pe care oamenii i-au
văzut slujind nu au fost ei preoţii adevăraţi… .
Preoții care vor să rămână ortodoxi (cș) trebuie să întrerupă
comuniunea cu erezia şi cu ereticii, trebuie să întrerupă pomenirea
episcopului care a căzut în păcatul ereziei, trebuie să rămână în
comuniune cu toţi ortodoxii, inclusiv cu episcopul adevărat al
episcopiei. Preoții care nu întrerup comuniunea cu erezia şi cu
ereticii, inclusiv preoții care nu întrerup pomenirea episcopului care
a căzut în păcatul ereziei, toți acești preoți nu rămân în comuniune
cu ortodoxii (cș), deci toți acești preoți nu rămân în comuniune nici
cu episcopul adevărat al episcopiei.
Preoții care vor să rămână ortodoxi (cș) trebuie să pomenească pe
episcopul adevărat al episcopiei. Acest episcop adevărat există sigur
100 % şi acesta este în clipa de faţă un episcop ortodox pe care îl
stie doar Dumnezeu şi care este şi cine este; noi ştim că:
– episcopul adevărat al episcopiei este în clipa de faţă chiar
episcopul care a căzut în erezie dacă acest episcop şi-a revenit din
erezie în clipa de faţă;
– episcopul adevărat al episcopiei este în clipa de faţă un episcop
ortodox (arhiereu) pe care îl ştie doar Dumnezeu cine este (o fi chiar
Iisus Hristos) dacă episcopul care a căzut în erezie nu si-a revenit
din erezie în clipa de faţă.
.
Comuniune cu un eretic nu trebuie să avem nici atunci cănd acest
eretic are erezia acceptată doar în mintea lui (erezia nu este
propovăduită pe faţă) şi ştim că putem face acest lucru şi îl facem
sigur 100 % dacă noi nu avem comuniune cu acest eretic şi cu erezia
lui, ci avem o întrerupere a comuniunii (o întrerupere a comuniunii
completă) chiar dacă această întrerupere a comuniunii este făcută doar
cu mintea şi inima noastră. Iar atunci când erezia este propovăduită
de acesta pe faţă trebuie să avem o întrerupere a comuniunii cu
acesta (şi cu erezia), o întrerupere a comuniunii realizată şi cu
mintea şi inima noastră şi cu vorba şi cu fapta dacă vrem să acem o
întrerupere a comuniunii completă.
Deci, comuniune cu un eretic nu trebuie să avem niciodată.
Comuniune cu un ortodox trebuie să avem şi atunci cănd acest
ortodox are ortodoxia acceptată în mintea şi inima lui (ortodoxia
nu este propovăduită de acesta pe faţă, dar vrea hotărât 100% să
propovăduiască ortodoxia, vrea hotărât 100% să facă voia lui Dumnezeu)
şi ştim că putem face acest lucru şi îl facem sigur 100 % atunci când
noi avem comuniune (comuniune completă) cu acest ortodox,
chiar dacă comuniunea este realizată doar cu mintea şi inima noastră.
Iar atunci când ortodoxia este propovăduită de acesta pe faţă… trebuie
să avem o comuniune cu acesta realizată şi cu mintea şi inima noastră
şi cu vorba şi cu fapta dacă vrem să acem o comuniune completă.
Deci, comuniune cu un ortodox trebuie să avem întotdeauna.
B) LA CINE SE REFERĂ PREOTUL ORTODOX ÎN CLIPA ÎN CARE POMENEŞTE…
În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
episcopului pe care îl ştim.
În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
episcopul adevărat al episcopiei, deci preotul ortodox se referă tot
la episcopul adevărat al episcopiei sale și atunci când erezia este
propovăduită pe faţă de episcop şi atunci când erezia nu este
propovăduită pe faţă de episcop (episcopul adevărat al episcopiei este
episcopul menționat în prima parte a mesajului – la litera A) CARE
ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT);
În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
episcopul adevărat al episcopiei sale, deci preotul ortodox se referă
tot la episcopul adevărat al episcopiei sale şi atunci când preotul
ortodox nu zice numele episcopului şi atunci când preotul ortodox zice
numele episcopului (episcopul adevărat al episcopiei este episcopul
menționat în prima parte a mesajului – la litera A) CARE ESTE ŞI CINE
ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT);
În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
episcopul adevărat al episcopiei sale pentru că ştie că doar acest
episcop adevărat este sigur 100 % episcopul
adevărat al episcopiei sale;
Preotul ortodox ştie că episcopul pe care îl ştim poate să aibă
probleme şi atunci când nu propovăduieşte erezia pe faţă, ştie că
episcopul pe care îl ştim poate fi eretic şi atunci când nu
propovăduieşte erezia pe faţă şi de aceea preotul ortodox se referă
tot la
episcopul adevărat al episcopiei sale şi atunci când episcopul pe care
îl știm nu propovăduieşte erezia pe faţă (episcopul adevărat al
episcopiei este episcopul menționat în prima parte a mesajului – la
litera A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT).
C) CÂND ZICE ŞI CÂND NU ZICE PREOTUL ORTODOX NUMELE EPISCOPULUI
În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
episcopului pe care îl ştim.
Iar numele episcopului este zis de preotul otodox atunci când
erezia nu este propovăduită pe faţă de episcop pentru că atunci
preotul ortodox nu cunoaşte roadele eretice ale eiscopului, pentru că
atunci preotul ortodox zice numele unui episcop pe care îl ştie (îl
cunoaşte) fără roade eretice, deci nu zice numele unui episcop pe care
îl ştie
(îl cunoaşte) cu roade eretice.
Iar atunci când erezia este propovăduită pe faţă de episcop atunci
numele episcopului nu este zis de preotul otodox pentru că atunci
preotul ortodox cunoaşte roadele eretice ale eiscopului şi ştie că nu
trebuie să zică numele unui episcop pe care îl ştie (îl cunoaşte) cu
roade eretice, ci trebuie să zică numele unui episcop pe care îl ştie
(îl cunoaşte) fără roade eretice; şi zice: episcopul (arhiereul)
nostru, fără să zică numele.
DESPRE PREOȚII ORTODOXI (CȘ)
Preotul trebuie întrebat dacă este ortodox, dacă este cu adevărat
ortodox, dacă întreaga sa învăţătură este ortodoxă … . Preotul ortodox
vrea cu adevărat (din toată inima) să facă 100 % voia lui Dumnezeu.
DESPRE ÎNVĂŢĂTURA ORTODOXĂ. DESPRE ÎNTRERUPEREA COMUNIUNII CU
ERETICII ŞI CU EREZIA. DESPRE PĂSTRAREA COMUNIUNII CU ORTODOXII (CS).
DESPRE RĂMĂNEREA IN COMUNIUNE CU ORTODOXII (CS).
Cunoaştem un om după roadele sale care sunt făcute până în clipa de
faţă (în trecut), dar în clipa de faţă nu-l ştim cum este pentru că nu
ştim dacă mai are aceste roade şi de aceea este rău să judecăm ca
păcătoşi pe cei care au făcut rele în trecut deoarece nu ştim cum sunt
aceştia acum, în clipa de fată, deoarece în clipa aceasta poate deja
s-au hotărât să nu mai facă rele… , poate deja s-a spovedit.
Învăţătura ortodoxă este singura învăţătură adevărată pentru că
este singura învăţătură pe care Dumnezeu ne-a dat-o nouă tuturor
oamenilor, ca dar al Său. Această învăţătură ortodoxă este învăţătura
lui Dumnezeu numai dacă este păstrată de noi întreagă, neschimbată.
Deci, toată această învăţătură ortodoxă trebuie păstrată de noi în
întregime, neschimbată, pentru că numai aşa ne păstrăm credinţa
ortodoxă, numai aşa păstrăm Adevărul, numai aşa ne închinăm lui
Dumnezeu. Cine modifică ceva din învăţătura lui Dumnezeu nu mai are
această învăţătură a lui Dumnezeu pentru că învăţătura lui Dumnezeu
este doar întreaga învăţătură a Sa. Există un singur Dumnezeu şi o
singură învăţătură adevărată, învăţătura ortodoxă întreagă, singura
învăţătură care este dăruită nouă de Dumnezeu. Noi oamenii credem în
Dumnezeu și ne închinăm Lui Dumnezeu și arătăm în fața lui Dumnezeu că
vrem să Îl avem pe Dumnezeu ca Dumnezeu al nostru doar dacă vrem 100 %
să primim întreaga Sa învăţătură, doar dacă vrem 100 % să primim toată
învăţătura ortodoxă, doar dacă vrem 100 % să facem voia Sa.
În clipa în care cineva este hotărât și vrea 100 % să facă voia lui
Dumnezeu, în acea clipă acest cineva se află pe calea care duce la
rai; acest cineva se află pe calea care duce la rai pentru că în acea
clipă vrea numai binele, în acea clipă este hotărât şi nu vrea să facă
niciun rău niciodată, nici atunci, în prezent, dar nici mai târziu, în
viitor, deci în acea clipă nu lasă niciun rău în viața lui (îi pare
rău de răul făcut, dacă a făcut rele în trecut) şi arată astfel că are
dragoste faţă de Dumnezeu… şi faţă de aproapele. Cine vrea 100 % să
facă voia lui Dumnezeu permanent, se află pe calea care duce la rai
permanent. Doar atunci când cineva vrea 100 % să facă voia lui
Dumnezeu, doar atunci se află acest cineva pe calea care duce la rai,
doar atunci se sperie cel rău de acest cineva pentru că doar atunci
acest cineva este hotărât să facă numai bine şi se află pe calea
credinţei ortodoxe, pe calea care duce la rai; doar atunci se sperie
cel rău de acest cineva pentru că doar atunci acest cineva nu mai vrea
să facă niciun rău… .
Învățătura ortodoxă cuprinde toată învățătura pe care ne-a lăsat-o
nouă Dumnezeu, inclusiv învăţătura care se referă la întreruperea
comuniunii cu erezia, întrerupere care este obligatorie pentru cel
care vrea să rămână ortodox, inclusiv învăţătura care se referă la
cunoaşterea învăţăturii ortodoxe, cunoaştere care este tot
obligatorie pentru cel care vrea să rămână ortodox (şi cel care ştie
este vinovat…, dar şi cel care nu ştie este vinovat…, pentru că nu
ştie deoarece nu vrea să ştie… , nevinovaţi sunt doar cei care nu
înţeleg cu adevărat – copiii mici şi alţii semenea lor). Deci, şi de
ştiu şi de nu ştiu învăţătura ortodoxă, toţi cei care nu întrerup
comuniunea cu erezia schimbă învățătura ortodoxă și sunt eretici, sunt
de partea ereziei, aceştia încurajază erezia (inclusiv cei care nu
ştiu), propovăduiesc erezia, aprobă erezia, asupresc, prigonesc… .
Învățăturile eretice, faptele eretice, nu pot exista fără primirea
gândurilor eretice în mintea ereticului.
Deci:
Cine are fapte eretice (comuniunea cu erezia este o faptă eretică)
are sigur 100% şi cuget eretic şi are şi învăţătură eretică deoarece
practic (cu fapta) învaţă şi îndeamnă la erezii şi pe sine şi pe
alţii;
Cine are învăţături eretice – învaţă erezii şi pe alţii, acesta
învaţă şi îndeamnă la erezii şi pe sine şi pe alţii (îndemnul la
comuniune cu erezia este o învăţătură eretică), acesta are sigur 100%
şi cuget eretic, acesta are şi fapte eretice deoarece această
învăţătură este tot o faptă;
Cine primeşte gănduri eretice primeşte erezii în minte (primirea
gândului rău de la diavol de a rămâne în această comuniune cu erezia
este un gănd eretic) şi are sigur 100% cuget eretic, are şi învăţătură
eretică şi fapte eretice deoarece acesta se învaţă şi se îndeamnă pe
sine la erezii, iar această învăţătură este tot o faptă.
Întreruperea comuniunii cu erezia trebuie să cuprindă, obligatoriu:
– şi întreruperea comuniunii cu erezia, în minte – cu gândurile
eretice (primirea gândului rău de la diavol care îl îndeamnă să rămână
în această comuniune cu erezia este un gând eretic, iar neprimirea
acestui gând rău şi primirea gândului bun…);
– şi întreruperea comuniunii cu erezia, în vorbă – cu învăţăturile
eretice (îndemnul la comuniune cu erezia este o învăţătură eretică,
iar îndemnul la întreruperea comuniunii cu erezia … );
– şi întreruperea comuniunii cu erezia, în faptă – cu faptele eretice
(comuniunea cu erezia, în faptă, este o faptă eretică, iar
întreruperea comuniunii cu erezia … ).
Cel care are învățături eretice, fapte eretice, are sigur 100 % şi
gânduri eretice în mintea sa eretică deoarece învățăturile eretice,
faptele eretice, nu pot exista fără primirea gândurilor eretice în
mintea ereticului.
Cine vrea să scape cu adevărat de erezie trebuie să se lepede de
erezie şi cu mintea şi cu vorba şi cu fapta.
Întreruperea comuniunii cu erezia este absolut obligatorie pentru
cel care vrea să fie ortodox – pentru cel care vrea să aibă nădejde
foarte mare de mântuire, fericire adevărată, libertate adevărată, o
viață cu adevărat liberă, uşoară, o viaţă cu tot ceea ce vrea (un
ortodox este mulţumit cu ceea ce are şi ştie că are tot ceea ce-i este
de folos), pentru cel care vrea să aibă o conștiință liberă (liberă de
rele, liberă de mustrările conştiinţei, nechinuită), pentru cel care
vrea raiul.
Cine vrea să fie ortodox toată viața trebuie să vrea cu adevărat (cu
hotărâre 100 %) să trăiască tot timpul aşa cum a zis Dumnezeu, trebuie
să facă tot timpul voia lui Dumnezeu (doar acesta este permanent pe
calea credinţei ortodoxe), deci un ortodox trebuie să facă tot timpul
ce este bine, adică: să primească gândurile ortodoxe şi să nu
primească gândurile rele; să vorbească vorbe ortodoxe şi să nu
vorbească vorbe rele; şi, să facă fapte ortodoxe şi să nu facă fapte
rele.
Greutatea păcatului săvârşit de cineva apasă asupra conştiinţei
acestui cineva care a făcul păcatul şi îl face sigur 100 % nefericit
pe acest cineva care a săvârşit păcatul până în momentul în care
acesta vrea cu adevărat (cu hotărâre 100%) să se ridice din păcat cu
ajutorul lui Dumnezeu (numai aşa, numai cu ajutorul lui Dumnezeu se
poate ridica din păcat).
Doar atunci se sperie diavolul de om, doar atunci când omul este
hotărât și vrea 100 % (vrea din inimă) să facă voia lui Dumnezeu,
pentru că doar atunci omul vrea doar binele şi nu vrea să facă niciun
rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor, pentru că atunci
omului îi pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut, pentru că
doar atunci zice în mintea lui hotărât 100 %, sincer şi din inimă:
Doamne, Dumnezeul meu, vreau să fac voia Ta, Dumnezeul meu, vreau să
fac tot ce ai zis Tu, Dumnezeul meu, îmi pare rău cu adevărat de tot
răul făcut în trecut şi nu vreau să fac niciun rău niciodată, nici în
prezent, nici în viitor. Aşa să zicem toţi în mintea noastră, hotărât
100 %, sincer şi din inimă: Doamne, Dumnezeul meu, vreau să fac voia
Ta, Dumnezeul meu, vreau să fac tot ce ai zis Tu, Dumnezeul meu, îmi
pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut şi nu vreau să fac
niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor. (Cine face rele
nu câştigă niciodată nimic, ci pierde întodeauna, pierde inclusiv din
punct de vedere material… pentru că toate cele materiale pe care le
are pe nedrept şi care îi distrug conştiiţa îi fac rău şi la trup… .)
Să îndemnăm pe toţi oamenii să facă voia lui Dumnezeu permanent. Să
le spunem că atunci când vor 100 % (cu hotărâre 100 % -cu hotărâre din
inimă) să facă voia lui Dumnezeu, atunci ei se află pe calea care duce
la rai, pentru că atunci ei vor să facă doar binele, pentru că atunci
ei nu vor să facă niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în
viitor, pentru că atunci lor le pare rău cu adevărat de tot răul făcut
în trecut, pentru că atunci ei nu au niciun rău asupra lor, pentru că
atunci ei au credinţă în Dumnezeu, pentru că atunci vor să primească
învăţătura întreagă a lui Dumnezeu, vor să primească ajutorul lui
Dumnezeu, vor să iubească pe Dumnezeu… şi pe aproapele lor, pentru că
atunci vor să se lepede de satana şi de toate lucrurile satanei,
inclusiv de numărul diavolului 666 (atunci vor 100 % să ţină
promisiunea de la Sfântul Botez) … .
În clipa aceasta se află pe calea care duce la rai toţi oamenii
care în clipa aceasta sunt hotărâţi şi vor 100 % (cu hotărîre 100 % –
cu hotărâre din inimă) să facă voia lui Dumnezeu, pentru că în clipa
aceasta au credinţă în Dumnezeu, vor să primească învăţătura întreagă
a lui Dumnezeu (întreaga învăţătură ortodoxă), vor să primească
ajutorul lui Dumnezeu, vor să iubească pe Dumnezeu… şi pe aproapele
lor, … , nu vor să facă niciun rău niciodadă, nici în prezent, nici în
viitor, le pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut… . Aceștia
sunt hotărâţi şi vor 100 % (cu hotărîre 100 %) să facă voia lui
Dumnezeu, aceștia se află pe calea care duce la rai și vor sta pe
această cale care duce la rai atâta timp cât vor vrea 100 % (cu
hotărîre 100 %) să facă voia lui Dumnezeu… .
Cel care cade în păcatul ereziei se închină unui idol (se închină
celui rău), acesta face un păcat infinit de greu. Cel care cade în
păcatul ereziei are tupeul de a contrazice învăţătura ortodoxă a lui
Dumnezeu zicând cu tupeu (cu gândul, cu vorba, cu fapta) că această
învăţătură ortodoxă a lui Dumnezeu nu ar fi bună şi că ar fi bună
învăţătura lui eretică (învăţătura rea primită de el de la cel rău),
aşezând astfel această învăţătură ortodoxă a lui Dumnezeu în locul
învăţăturii eretice şi învăţătura eretică în locul învăţăturii
ortodoxe a lui Dumnezeu; are tupeul de a aşeza pe Dumnezeu în locul
celui rău şi pe cel rău în locul lui Dumnezeu; are tupeul de a lupta
împotriva lui Dumnezeu… .
Dumnezeu măntuieşte pe toţi oamenii care vor cu adevărat (cu hotărâre
100 %) să se mântuiască, dar numai dacă vor şi ei mântuirea aşa, cu
adevărat (cu hotărâre 100 % – cu hotărâre din inimă). Deci, pentru a
primi cineva în dar mântuirea de la Dimnezeu atunci când trece din
viata aceasta pământească în viaţa veşnică trebuie neapărat să aibă în
clipa morţii această voinţă hotărâtă 100% să facă voia lui Dumnezeu
(trebuie să vrea cu adevărat să iubească pe Dumnezeu… deoarece doar
așa arată şi el că vrea să primească darul mântuirii de la Dumnezeu,
doar aşa poate primi mântuirea de la Dumnezeu) şi pentru că este bine
să iubim pe Dumnezeu cu adevărat toată viaţa noastră (numai aşa vom fi
fericiţi şi toată viaţa aceasta pământească) şi pentru că este bine să
iubim pe Dumnezeu cu adevărat şi nu din interes (interes pentru a
câştiga raiul, interes pentru a fi fericiţi şi toată viaţa aceasta
pământească, interes pentru a scăpa de iad – frică de iad…) şi pentru
că este bine SĂ FIM FERICIŢI TOATĂ VIAŢA şi pentru că este bine să nu
facem rele şi pentru că este bine să nu ajungem să nu mai vrem
mântuirea şi pentru că este bine să nu ajungem să facem păcate
împotriva Duhului Sfânt şi pentru că nimeni nu ştie clipa morţii şi
pentru că în clipa morţii omul moare cu hotărârea pe care o are deja
pentru că a luat-o inainte (nu ne este de folos să ştim clipa
morţii)… , pentru toate acestea trebuie ca acest cineva să aibă
permanent această voinţă hotărâtă 100% să facă voia lui Dumnezeu (NU
TREBUIE SĂ AŞTEPTE CLIPA MORŢII), trebuie să vrea cu adevărat (cu
hotărâre 100%) să facă voia lui Dumnezeu permanent pentru că numai aşa
va avea putere permanent să facă numai bine şi să nu facă rele.
(Puterea aceasta de a face binele este primită de om de la Dumnezeu
doar atunci când vrea şi omul să o primească şi de aceea omul trebuie
să vrea permanent binele.)
Doar cel care vrea cu adevărat (cu hotărîre 100 %) să facă voia
lui Dumnezeu toată viaţa, doar acesta este hotărât 100 % pe calea
credinţei ortodoxe toată viaţa, doar acesta are toată viaţa fericită
şi aici pe pământ pentru că doar aşa este şi fericită şi uşoară cu
adevărat (sigur 100%) toată viaţa, doar acesta are toată viaţa şi
nădejde foarte mare de mântuire şi iubire… .
Iar INIMA noastră o cunoaşte doar Dumnezeu (Noi oamenii ştim că vrem
să facem voia lui Dumnezeu, DAR ŞTIM DOAR CU MINTEA CĂ VREM, nu ştim
dacă vrem din inimă).
1) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
Silvestru Sterie
E-mail: steriesilvestru@gmail.com
Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează);
2) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ;
3) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ;
……………………………………………………… .
Știința mincinoasă minte și mințind declară cu tupeu că suferința
(boala… ) pe care o suferă în întregime omul care o are… ar exista și
după ce această suferinţă (boală… ) nu mai există – și după ce această
suferință (boală…) este suferită în întregime de omul care o are şi că
ar fi suferită această suferinţă (boală… ) și de un alt om sau chiar
de mai mulți oameni.
Vă rugăm să spuneţi tuturor că nu există suferinţă (boală…) care
să treacă de la un om (oricine ar fi acel om) la un alt om sau la alţi
oameni.
Suferinţa (boala…) unui om este în totalitate suferinţa
(boala…) acestui om şi această suferinţă este suferită în întregime
de acest om care are această suferință (boală…) şi care o suferă în
totalitate în contul său.
Deci, din toată suferinţa acestui om nu mai rămâne nimic, suferinţa
(boala…) care rămâne este egală cu zero deoarece toată suferinţa
(boala…) acestui om este suferită în întregime de acest om.
Suferinţa (boala…) unui alt om este suferinţa (boala…) acestui
om şi această suferinţă este suferită în întregime de acest om care
are această suferință (boală…) şi care o suferă în totalitate în
contul său.
Deci, din toată suferinţa acestui om nu mai rămâne nimic, suferinţa
(boala…) care rămâne este egală cu zero deoarece toată suferinţa
(boala…) acestui om este suferită în întregime de acest om.
Suferinţa (boala…) oricărui om este suferinţa (boala…) acestui
om şi această suferinţă este suferită în întregime de acest om care
are această suferință (boală…) şi care o suferă în totalitate în
contul său.
Deci, din toată suferinţa acestui om nu mai rămâne nimic, suferinţa
(boala…) care rămâne este egală cu zero deoarece toată suferinţa
(boala…) acestui om este suferită în întregime de acest om.
Iar știința mincinoasă minte sigur 100 % atunci când spune că ar
exista suferință (boală … ) care trece de la un om (oricine ar fi
acest om) la un alt om sau la alti oameni deoarece această suferință
nu există în realitate.
Și atunci când un om face rău altui om și îl rănește fizic pe acest
alt om, și atunci suferința (boala… ) nu trece de la un om la
celălalt om deoarece:
– doar omul care îl rănește fizic pe acest alt om, doar acesta face
răul şi doar acesta care a făcut păcatul va suferi în realitate
întreaga suferinţă (boală… ) care vine din cauza acestui păcat şi
deci doar acesta are în realitate întreaga suferinţă (boală… ) care
vine din cauza acestui păcat;
– omul care suferă din cauza rănii fizice nu suferă nimic din cauza
acestul păcat care a fost făcut de celălalt şi deci acesta nu are
nimic din suferinţa care vine pentru acest păcat şi nu suferă nimic
din suferinţa care vine pentru acest păcat, ci are această suferinţă a
lui ori din cauza păcatelor sale… , ori pentru ca să se arate
minunile lui Dumnezeu… .
Deci, cel care a rănit are o suferinţa (întreaga suferinţă care
vine din cauza păcatului acesta al său), iar cel rănit are o altă
suferină. Se vede foarte clar că ceea ce spune ştiiţa mincinoasă este
sigur 100 % minciună, se vede foarte clar că suferința (boala… ) nu
trece de la un om (oricine ar fi acest om) la un alt om sau la alti
oameni. ………………….
………………………………………..
Şi deci, pentru că fiecare om suferă întreaga sa suferinţă
(boală…) pe care o are de suferit iar ceea ce rămâne din suferinţa
(boala …) tuturor oamenilor este zero suferinţă (boală…) este
foarte clar că tot zero suferinţă (boală…) poate să ajungă de la
un om (oricine ar fi acest om) la un alt om sau la alţi oameni.
Ştiinţa mincinoasă nu a arătat şi nu va putea niciodată să arate
suferinţa (boala…) care trece de la un om (oricine ar fi acest om)
la un alt om sau la alţi oameni deoarece această suferinţă nu există.
Ştiinţa mincinoasă este o ştiină care este de nota minus infinit
împreună cu toţi cei care o susţin. Îi îndemnăm şi îi rugăm pe toţi să
nu le facă niciun rău, să-i mustre între patru ochi… , să spună
tuturor oamenilor să nu se ia după minciunile lor, să nu facă ce zic
ei (pentru că zic minciuni, îndeamnă oamenii să facă răul de frică,
îndeamnă la păcatul fricii şi la alte păcate, bagă frica în oameni,
iar oamenii care se iau după ei fac de frică ce zic aceşti mincinoşi
şi aşa cad în păcatul fricii şi al îndemnului la frică şi în alte
păcate şi aleg răul în loc să aleagă binele, aleg să facă răul de
frică în loc să aleagă să facă cu curaj binele).
Păcatul acesta al fricii aduce sigur 100 % suferinţă (boală, etc.
… ) aşa cum aduc sigur 100 % suferinţă (boală, etc … ) şi toate
celelalte păcate.
Cine vrea să vadă minunea adevărată pe care o va face Dumnezeu
atunci când se vor ruga ortodoxii(cş) să vină să vadă această minune
adevărată. Dumnezeu va arăta cine are ştiiţa adevărată şi cine are
ştiinţa mincinoasă şi va deschide uşile tuturor bisericilor după ce
aceste uşi vor fi inchise, supravegheate şi păzite de oameni. Să
vinăsă vadă toţi cei care sunt de partea ştiinţei mincinoase, toţi
mincinoşii eretici, inclusiv toţi mincinoşii eretici ecumenişti… .
Dumnezeu va face acestă minune sigur 100 % dacă această minune este
după voia lui Dumnezeu pentru că doar ceea este după voia lui Dumnezeu
este de folos pentru oameni (pentru unul sau mai mulți oameni). (Să
semneze toţi cei care sunt de partea ştiinţei mincinoase, toţi
mincinoşii eretici, împreună cu autorităţile un act în care să declare
că ei şi autorităţile acceptă doar învăţătura ortodoxă (singura
învăţătură adevărată), că vor face
doar legi ortodoxe, că vor anula toate legile neortodoxe, că vor
restitui bisericile ocupate de eretici, inclusiv bisericile ocupate de
ereticii ecumenişti. În actul respectiv va fi menţionată ziua în care
se face această restituire a bisericilor ocupate de eretici, inclusiv
bisericile ocupate de ereticii ecumenişti așa: ziua în care uşile
acestor biserici vor fi deschise de Dumnezeu ).
Dumnezeu ascultă întotdeauna rugăciunea ortodoxilor(cş) pentru că
aceştia cer intotdeauna doar ceea ce este bun cu adevărat deoarece
știu că doar ceea ce este bun cu adevărat este după voia lui Dumnezeu
și mai știu că doar ceea este după voia lui Dumnezeu este spre folosul
lor.
Silvestru Sterie
E-mail: steriesilvestru@gmail.com
Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează)
.
OAMENII SUFERĂ ORI DIN CAUZA RELELOR PE CARE LE FAC ÎN VIAŢĂ… , ORI CA
SĂ SE ARATE MINUNOLE LUI DUMNEZEU…
Oamenii care suferă ca să se arate minunile lui Dumnezeu suferă cu
bucurie… , au conştiinţa liberă şi fericită…. , vor ei să sufere… , pe
ei nu-i afectează suferinţa… (aşa cum a fost orbul din evanghelie
despre care ne-a spus Dumnezeu că nu a păcătuit nici el nici părinţii
lui… .)
Oamenii care suferă (suferinţa boala…) din cauza relelor pe care le
fac în viaţă suferă această suferinţă în întregime şi atât, doar atât,
altă suferinţă (suferinţă boală…) nu mai suferă, nu mai suferă sigur
100 % altă suferinţă (suferinţă boală…) chiar dacă aceşti oameni se
află lângă bolnavi de orice boală (oricât de aproape de ei, chiar şi
lipiţi de ei ca că facă o respiraţie gură la gură… sau alte fapte
BUNE) şi lângă toţi microbii.
Iar pentru toate faptele rele vor suferi toţi întreaga suferinţă
(suferinţă boală…) chiar dacă de frică vor face fel de fel de fapte
rele (fapte anormale – fapte făcute de frică), deci vor suferi chiar
dacă vor sta de frică cu mască, vor suferi chiar dacă vor sta de frică
la distanţă şi faţă de toţi bolnavii şi faţă de toţi microbii… , vor
suferi chiar dacă vor da de frică tot felul de declarații… , vor
suferi chiar dacă vor face de frică şi alte fapte rele… .
Din cauza fricii vor suferii, din cauza acestor fapte făcute de
frică vor suferi sigur, nu vor câştiga nimic, ci vor pierde sigur 100
% (se ştie sigur 100 % că din cauza păcaului fricii oamenii ajung
chiar să moară).
Deci, doar faptele bune cu adevărat (faptele normale) fac bine
omului, iar aceste fapte bune sunt doar cele menţionate în învăţătura
ortodoxă.
Iar libertatea conştiinţei, (libertatea adevărată – libertarea de a
face TOATE faptele bune) trebuie să o păstrăm şi să o avem
întotdeauna, trebuie să o păstrăm şi să o avem inclusiv atunci când
legile sau oamenii nu vor să păstreze această libertate adevărată şi
ne îndeamnă şi pe noi să facem tot așa (ne îndeamnă să nu păstrăm
libertatea adevărată şi să acceptăm dictatura legii şi a oamenilor
care ne îndeamnă la rău şi ne cer răul… ).
Legea care îndeamnă la ceva rău este rea, această lege îndeamnă la
asuprirea conştiinţei, la nelibertate, la dictatură. Doar legea care
îndeamnă doar la bine este bună, doar această lege este bună deoarece
doar aceasta nu contrazice cu nimic învăţătura ortodoxă, doar această
lege îndeamnă la libertatea conştiinţei… .
Voinţa omului este liberă, decizia omului asupra voinţei sale este
liberă, decizia îi aparţine omului (el decide cum vrea, el alege
binele, el alege răul), dar dacă omul vrea să aibă libertate
adevărată, fericire… atunci el trebuie să aleagă doar binele, (să facă
doar binele şi cu mintea şi cu vorba şi cu fapta), altfel… .
Libertate nu a fost nici în comunism nici în democraţie din cauza
relelor la care a îndemnat legea… , libertate există doar atunci când
legea nu contrazice cu nimic învăţătura ortodoxă.
Omul care vrea să aibă libertate are întotdeauna libertate dacă
vrea cu adevărat să aibă libertate, dacă vrea cu hotărâre 100 % să
facă întotdeauna doar binele, acest om are libertate și atunci când
legile sunt rele (neortodoxe) și atunci când legile sunt bune
(ortodoxe) … .
Iar învăţătura ortodoxă este singura învăţătură adevărată, este
singura învăţătură care este pe conştiinţa tuturor oamenilor, inclusiv
pe conştiinţa neortodoxilor (cş) ( neortodoxii (cş) îşi asupresc
conştiinţa… ).
.
Silvestru Sterie
E-mail: steriesilvestru@gmail.com
Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează)
O atitudine si o opinie personala corecta. Dar corect ar fi sa declare de ce senatorii PSD, care este motivul real, ca au votat legea cu internarea obllgatorie a asimptomaticilor. Care este interesul blatului?