Vocea de pe Facebook: Care e până la urmă problema? Că nu am votat această mizerie de lege a carantinării?

Adică , dr . Cătălin Rădulescu ( zic așa ca sa fiu în trend cu Arafat , care atunci când vorbește despre el nu spune „eu” ci dr. Arafat) , poartă din luna martie până de curând mască și mănuși , deși e probabil , unul dintre milioanele de „proști” care a respectat asta iar când se întâmpla să se rupă masca și intra într-o benzinărie un minut să achite, apare un polițist (ca prin minune ) și îi cere să părăsească incinta și în momentul în care îi arată „inteligentului” că masca e ruptă și nu putea fi purtată, acesta îl amendează! Asta e titlul știrilor de astăzi : „Deputatul nu a respectat legea și a fost amendat”!

Pai atunci hai sa va spun eu cum stau lucrurile , dragii mei : am intrat in hipermarcheturi STRĂINE , in lunile martie-aprilie cu familia mea și am constatat ca din 3000 de oameni , 200 aveau măști ca și mine iar pe restul de 2000 și ceva de oameni nu ii interesa , dar nimeni nu era amendat ; in timp ce in aceste luni , pe televiziuni se prevestea sfârșitul lumii , și oamenii erau ținuți forțat in casa prin stări de urgentă și apoi de alerta ( apropo nu am votat nicio stare de alerta ) , șmecherii ca Orban & company ,făceau onomastici la guvern fără nicio masca , alți smecheri ca Rareș Bogdan își serbau onomastica fetitei cu sute de invitați , toti fără masca , alți lideri pnl făceau chefuri tot fără măști , in cluburi și la terase ,la mare ,toată lumea e fără masca și nimeni nu e amendat , și mai nou apar imagini de la Summit cu Președintele Iohanis tot fără masca , și eu intru cu masca rupta ( deci nu ca nu voiam sa o port ) in benzinărie sa achit , timp de un minut și marea știre e ca eu nu respect legea ! Deși , era motivata nepurtarea măștii ( prin ruperea ei) , și pana la urma , înțeleg ca mi s-a dat o amenda , care e pana la urma problema ? Aaa, ca nu am votat aceasta mizerie de lege a carantinarii ? Și ma urmăriți acum ca pe vremea comuniștilor când erau urmăriți oponenții sistemului ? Pai știți ce , atunci e dreptul meu constituțional de a ma mișca liber și de a ma exprima , și eu de astăzi încolo nu voi mai purta masca niciunde ! Știți de ce , pentru ca dacă Președintele Iohanis nu poarta ,nu port nici eu , dacă Președintele Ciolacu nu poarta, nu port nici eu , dacă in Austria și in alte tari nimeni nu poarta , nu port nici eu , dacă Președintele Trump spune ca nu va accepta niciodată o lege care sa oblige pe americani sa poarte masca , voi tine cont de democrația americană pe care o iubesc !

In plus , nu am votat legea carantinarii alături de Eugen Teodorovici , Serban Nicolae , Titus Corlatean , Victor Ponta, și alți parlamentari , lege care sigur e atacată sau va fi atacată la CCR , pentru ca nu cred ca vreun roman sanatos poate fi obligat sa poarte masca . Sunt medic , am recomandat și recomand romanilor sa poarte masca ,benovol ,ca o preventie pentru a nu se îmbolnăvi , și ca o obligativitate pentru cei simptomatici sau bolnavi , dar nu pot vota sau accepta o lege care obliga persoanele sănătoase sa poarte masca . Nu cred in existența asimptomatologiei la o boala , ci mai degrabă in ignorarea simptomelor bolii . O persoana sănătoasă , care nu are tuse , are gust sau miros , care nu are temperatura , care nu strănută sau tușește , nu are dureri musculare , etc , nu are de ce sa poarte o masca care ii produce hipoxie . Și atât timp cât repet , lideri de partide , membrii guvernului , Președintele României , sunt imortalizați nepurtând masca la evenimente ore in șir , iar romanii sunt amendați ( abuziv și neconstitutional ) pentru ca intra un minut intr-o benzinărie unde sunt 5 oameni , sa își plătească benzina , consider ca e o dubla măsura , o ipocrizie fără margini și un abuz .

Mai devreme sau mai târziu vom vedea cine are dreptate , însă voi milita atât timp cât voi mai fi in politica pentru respectarea drepturilor și libertatilor romanilor și nu pentru transformarea țării intr-o Inchiziție medicală , intr-un stat polițienesc abuziv , intr-un regim de tip dictatorial . Dacă la începutul lunii martie se făcea ce am cerut eu public : securizarea frontierelor , testarea fiecărui roman care intra in România și după caz internarea , carantinarea sau izolarea a acestora , nu am fi avut cazuri de Corona virus in România ! Acum apar cazuri multe de boala, pentru ca de-abia acum după 4 luni se testează serios populația , dar asta nu înseamnă ca putem accepta legi sau stări care sa restrângă drepturi și libertăți !
Dep Catalin Marian Radulescu

(Sursa: Pagina Catalin Marian Radulescu)

Clarificare comentarii


Clarificare

Toate comentariile de pe acest blog sunt moderate.
Deși autorii articolelor de pe blog, precum și administratorul, încurajează libera exprimare, aceasta presupune din partea cititorilor un comportament civilizat și un limbaj civilizat. Prin urmare, vor fi șterse comentariile care se abat de la această regulă. Acestea se referă, dar nu se limitează, la: cuvinte injurioase adresate autorilor, administratorului și cititorilor blogului, precum și altor persoane, mesajele xenofobe și rasiste, mesajele ce îndeamnă la ură și violență, mesaje publicitare de orice fel (în caz că se dorește aceasta, scrieți la adresa webmaster@cristoiublog.ro), mesaje cu conținut obscen ș.a.m.d.
Cititorii sunt rugați să semnaleze orice abatere mai înainte menționată. În maximum 24 de ore cele semnalate vor fi analizate și se vor lua măsuri după caz.
Toți cei care doresc să își exprime opinia pe acest blog, se presupune că au citit și că sunt de acord cu cele menționate mai sus. În caz de dezacord, sunteți rugați să nu scrieți niciun comentariu sau să părăsiți imediat acest site.
Mulțumim tuturor cititorilor pentru opiniile civilizat exprimate, precum și pentru colaborarea lor!

Comentarii

3 comentarii pentru articolul „Vocea de pe Facebook: Care e până la urmă problema? Că nu am votat această mizerie de lege a carantinării?”

  • MĂRTURISIRE ORTODOXĂ

    Toți cei care vor să fie fericiți (cine vrea să fie fericit) să
    stea cu adevărat: Drepţi în faţa Adevărului!

    Cine are pocăinţă zice din inimă (sincer): Doamne vreau să fac 100
    % voia Ta, nu vreau nici un rău în viața mea, nu vreau să fac nici un
    rău în prezent, nu vreau să fac nici un rău în viitor, nu vreau să fac
    nici un rău în trecut – îmi pare rău de tot răul făcut. Dacă cineva
    zice că el nu crede că există Dumnezeu să ne spună acest cineva
    următoarele:
    – să ne spună acest cineva ce poate face el din nimic (va zice că din
    nimic omul nu poate face ceva);
    – apoi să ne spună acest cineva ce poate face oricare alt om din nimic
    (va zice că din nimic oamenii nu pot face ceva);
    – iar după aceea să ne spună acest cineva cine a făcut tot ceea ce
    există (dacă este sincer cu adevărat va zice din inimă că numai
    Cineva care are o putere mai presus de înţelegerea noastră a făcut tot
    ceea ce există şi acest Cineva este Dumnezeu, doar Dumnezeu).

    Cine vrea să vadă minunea adevărată pe care o va face Dumnezeu
    atunci când se vor ruga ortodoxii(cş) să vină să vadă această minune
    adevărată. Dumnezeu va deschide uşile tuturor bisericilor ocupate de
    eretici după ce aceste uşi vor fi inchise, supravegheate şi păzite de
    oameni. Să vină să vadă toţi ereticii, inclusiv ereticii ecumenişti…
    .

    Dumnezeu va face acestă minune sigur 100 % dacă această minune este
    după voia lui Dumnezeu pentru că doar ceea este după voia lui Dumnezeu
    este de folos pentru oameni (pentru unul sau mai mulți oameni). (Să
    semneze ereticii împreună cu autorităţile un act în care să declare că
    ei şi autorităţile vor da înapoi ortodoxilor (cş) toate bisericile
    ocupate. În actul de restituire a bisericilor ocupate va fi menţionată
    ziua în care se face această restituire a bisericilor ocupate așa:
    ziua în care uşile acestor biserici vor fi deschise de Dumnezeu ).

    Dumnezeu ascultă întotdeauna rugăciunea ortodoxilor(cş) pentru că
    aceştia cer intotdeauna doar ceea ce este bun cu adevărat deoarece
    știu că doar ceea ce este bun cu adevărat este după voia lui Dumnezeu
    și mai știu că doar ceea este după voia lui Dumnezeu este spre folosul
    lor.

    FALSUL SINOD DIN CRETA DIN 2016 ESTE ERETIC.

    Sunt eretici toți cei care acceptă acest sinod eretic din Creta
    împreună cu cei care sunt de partea lor (împreună cu cei care sunt în
    comuniune cu ei). Iar vinovaţi de comuniune cu ereticii şi cu erezia
    sunt şi cei care ştiu şi cei care nu ştiu (nu ştiu pentru că nu vor ei
    să ştie). Nevinovaţi sunt doar cei care nu înţeleg cu adevărat (copiii
    mici şi alţii asemenea lor).
    Cine vrea să scape de erezie scapă. Cine vrea să scape de comuniune
    cu ereticii şi cu erezia scapă.
    Sunt eretici şi cei care sunt în comuniune cu ereticii (și cu erezia).

    Toţi să rămână în Biserica Ortodoxă Română! (Există sigur 100 %
    Biserica Ortodoxă Română.)

    Toţi să rămână cu Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române!
    (Există sigur 100 % Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române.
    Există sigur 100 % episcopi adevăraţi ai Bisericii Ortodoxe Române.)

    Toţi să rămână cu episcopul adevărat al episcopiei lor! (Există
    sigur 100 % episcop
    adevărat al episcopiei lor.)

    .

    Toţi să rămână în comuniune cu episcopii adevăraţi, cu preoţii
    adevăraţi, cu toţi ortodoxii (cş)! (Să nu aibă nimeni comuniune cu
    episcopii eretici, cu preoţii eretici, cu mirenii eretici.)

    Cine vrea să nu facă păcatul ereziei sau păcatul schizmei sau
    păcatul judecării episcopului sau alt păcat atunci când este dator şi
    obligat să facă această întrerupere a comuniunii cu erezia şi cu
    ereticii trebuie să cunoască cu adevărat învăţătura ortodoxă ca să
    facă o întrerupere a comuniunii adevărată…. .

    A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
    episcopului pe care îl ştim.

    În clipa în care preotul pomenește episcopul adevărat al episcopiei
    știe și are în mintea lui și crede cu adevărat că:

    – nu știe cum este în clipa de față episcopul care a căzut în păcatul
    ereziei (nu știe cum este în clipa de față episcopul care a căzut în
    păcatul ereziei chiar dacă cunoaşte roadele episcopului);

    – ştie că episcopul care a căzut în păcatul ereziei este episcopul
    adevărat dacă acesta nu are probleme, dacă acesta şi-a revenit din
    acest păcat al ereziei în clipa de faţă;

    – ştie că episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu este episcopul
    adevărat dacă acesta are probleme, dacă acesta nu şi-a revenit din
    acest păcat al ereziei în clipa de faţă;

    – ştie că episcopul adevărat al episcopiei (al aceleiaşi episcopii)
    este un alt episcop dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei are
    probleme, dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu şi-a
    revenit din acest păcat al ereziei în clipa de faţă (şi deci este
    eretic în clipa de faţă), ştie că pe acest alt episcop (arhiereu) îl
    ştie doar Dumnezeu cine este (o fi chiar Iisus Hristos);

    – ştie că episcopul adevărat al episcopiei (al aceleiaşi episcopii) nu
    este un alt episcop dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu
    are probleme, dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei şi-a
    revenit din acest păcat al ereziei în clipa de faţă (şi deci este
    ortodox în clipa de faţă).

    Preotul care face aşa (CUM ESTE MENŢIONAT MAI SUS) nu face nici
    păcatul judecării episcopului pe care îl cunoaşte după roade (fapte)
    că a căzut în păcatul ereziei (nu aşează acest păcat al ereziei asupra
    acestui episcop niciodată, nici în clipa de faţă), nu face nici
    păcatul schizmei (nu pomeneşte episcopul altei episcopii…), nu face
    nici păcatul ereziei (nu pomeneşte un eretic…).

    Sunt minuni făcute de Dumnezeu prin care Dumnezeu ne-a arătat că
    atunci când episcopul episcopiei noastre are probleme. atunci când
    episcopul episcopiei noastre este căzut în păcatul ereziei. atunci
    episcopul adevărat al episcopiei noastre este altul (este altul, dar
    este tot al episcopiei noastre, deci când zicem acest altul ne referim
    tot la episcopul adevărat al episcopiei noastre) şi tot Dumnezeu ne-a
    arătat că atunci când preotul are probleme, atunci când preotul este
    căzut în păcatul ereziei, atunci preotul adevărat este altul. În
    PROLOAGELE scrie că preoţii pe care oamenii i-au văzut slujind au spus
    (şi preoţii au spus) că nu au slujit ei, ci alti preoţi au fost cei
    care au slujit. Deci, aceşti preoţi care au slujit au fost preoţii
    adevăraţi. Preoții pe care oamenii îi ştiau şi pe care oamenii i-au
    văzut slujind nu au fost ei preoţii adevăraţi… .

    Preoții care vor să rămână ortodoxi (cș) trebuie să întrerupă
    comuniunea cu erezia şi cu ereticii, trebuie să întrerupă pomenirea
    episcopului care a căzut în păcatul ereziei, trebuie să rămână în
    comuniune cu toţi ortodoxii, inclusiv cu episcopul adevărat al
    episcopiei. Preoții care nu întrerup comuniunea cu erezia şi cu
    ereticii, inclusiv preoții care nu întrerup pomenirea episcopului care
    a căzut în păcatul ereziei, toți acești preoți nu rămân în comuniune
    cu ortodoxii (cș), deci toți acești preoți nu rămân în comuniune nici
    cu episcopul adevărat al episcopiei.

    Preoții care vor să rămână ortodoxi (cș) trebuie să pomenească pe
    episcopul adevărat al episcopiei. Acest episcop adevărat există sigur
    100 % şi acesta este în clipa de faţă un episcop ortodox pe care îl
    stie doar Dumnezeu şi care este şi cine este; noi ştim că:
    – episcopul adevărat al episcopiei este în clipa de faţă chiar
    episcopul care a căzut în erezie dacă acest episcop şi-a revenit din
    erezie în clipa de faţă;
    – episcopul adevărat al episcopiei este în clipa de faţă un episcop
    ortodox (arhiereu) pe care îl ştie doar Dumnezeu cine este (o fi chiar
    Iisus Hristos) dacă episcopul care a căzut în erezie nu si-a revenit
    din erezie în clipa de faţă.

    .

    Comuniune cu un eretic nu trebuie să avem nici atunci cănd acest
    eretic are erezia acceptată doar în mintea lui (erezia nu este
    propovăduită pe faţă) şi ştim că putem face acest lucru şi îl facem
    sigur 100 % dacă noi nu avem comuniune cu acest eretic şi cu erezia
    lui, ci avem o întrerupere a comuniunii (o întrerupere a comuniunii
    completă) chiar dacă această întrerupere a comuniunii este făcută doar
    cu mintea şi inima noastră. Iar atunci când erezia este propovăduită
    de acesta pe faţă trebuie să avem o întrerupere a comuniunii cu
    acesta (şi cu erezia), o întrerupere a comuniunii realizată şi cu
    mintea şi inima noastră şi cu vorba şi cu fapta dacă vrem să acem o
    întrerupere a comuniunii completă.

    Deci, comuniune cu un eretic nu trebuie să avem niciodată.

    Comuniune cu un ortodox trebuie să avem şi atunci cănd acest
    ortodox are ortodoxia acceptată în mintea şi inima lui (ortodoxia
    nu este propovăduită de acesta pe faţă, dar vrea hotărât 100% să
    propovăduiască ortodoxia, vrea hotărât 100% să facă voia lui Dumnezeu)
    şi ştim că putem face acest lucru şi îl facem sigur 100 % atunci când
    noi avem comuniune (comuniune completă) cu acest ortodox,
    chiar dacă comuniunea este realizată doar cu mintea şi inima noastră.
    Iar atunci când ortodoxia este propovăduită de acesta pe faţă… trebuie
    să avem o comuniune cu acesta realizată şi cu mintea şi inima noastră
    şi cu vorba şi cu fapta dacă vrem să acem o comuniune completă.

    Deci, comuniune cu un ortodox trebuie să avem întotdeauna.

    B) LA CINE SE REFERĂ PREOTUL ORTODOX ÎN CLIPA ÎN CARE POMENEŞTE…

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
    episcopului pe care îl ştim.

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei, deci preotul ortodox se referă tot
    la episcopul adevărat al episcopiei sale și atunci când erezia este
    propovăduită pe faţă de episcop şi atunci când erezia nu este
    propovăduită pe faţă de episcop (episcopul adevărat al episcopiei este
    episcopul menționat în prima parte a mesajului – la litera A) CARE
    ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT);

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale, deci preotul ortodox se referă
    tot la episcopul adevărat al episcopiei sale şi atunci când preotul
    ortodox nu zice numele episcopului şi atunci când preotul ortodox zice
    numele episcopului (episcopul adevărat al episcopiei este episcopul
    menționat în prima parte a mesajului – la litera A) CARE ESTE ŞI CINE
    ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT);

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale pentru că ştie că doar acest
    episcop adevărat este sigur 100 % episcopul
    adevărat al episcopiei sale;

    Preotul ortodox ştie că episcopul pe care îl ştim poate să aibă
    probleme şi atunci când nu propovăduieşte erezia pe faţă, ştie că
    episcopul pe care îl ştim poate fi eretic şi atunci când nu
    propovăduieşte erezia pe faţă şi de aceea preotul ortodox se referă
    tot la
    episcopul adevărat al episcopiei sale şi atunci când episcopul pe care
    îl știm nu propovăduieşte erezia pe faţă (episcopul adevărat al
    episcopiei este episcopul menționat în prima parte a mesajului – la
    litera A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT).

    C) CÂND ZICE ŞI CÂND NU ZICE PREOTUL ORTODOX NUMELE EPISCOPULUI

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
    episcopului pe care îl ştim.

    Iar numele episcopului este zis de preotul otodox atunci când
    erezia nu este propovăduită pe faţă de episcop pentru că atunci
    preotul ortodox nu cunoaşte roadele eretice ale eiscopului, pentru că
    atunci preotul ortodox zice numele unui episcop pe care îl ştie (îl
    cunoaşte) fără roade eretice, deci nu zice numele unui episcop pe care
    îl ştie
    (îl cunoaşte) cu roade eretice.

    Iar atunci când erezia este propovăduită pe faţă de episcop atunci
    numele episcopului nu este zis de preotul otodox pentru că atunci
    preotul ortodox cunoaşte roadele eretice ale eiscopului şi ştie că nu
    trebuie să zică numele unui episcop pe care îl ştie (îl cunoaşte) cu
    roade eretice, ci trebuie să zică numele unui episcop pe care îl ştie
    (îl cunoaşte) fără roade eretice; şi zice: episcopul (arhiereul)
    nostru, fără să zică numele.

    DESPRE PREOȚII ORTODOXI (CȘ)

    Preotul trebuie întrebat dacă este ortodox, dacă este cu adevărat
    ortodox, dacă întreaga sa învăţătură este ortodoxă … . Preotul ortodox
    vrea cu adevărat (din toată inima) să facă 100 % voia lui Dumnezeu.

    DESPRE ÎNVĂŢĂTURA ORTODOXĂ. DESPRE ÎNTRERUPEREA COMUNIUNII CU
    ERETICII ŞI CU EREZIA. DESPRE PĂSTRAREA COMUNIUNII CU ORTODOXII (CS).
    DESPRE RĂMĂNEREA IN COMUNIUNE CU ORTODOXII (CS).

    Cunoaştem un om după roadele sale care sunt făcute până în clipa de
    faţă (în trecut), dar în clipa de faţă nu-l ştim cum este pentru că nu
    ştim dacă mai are aceste roade şi de aceea este rău să judecăm ca
    păcătoşi pe cei care au făcut rele în trecut deoarece nu ştim cum sunt
    aceştia acum, în clipa de fată, deoarece în clipa aceasta poate deja
    s-au hotărât să nu mai facă rele… , poate deja s-a spovedit.

    Învăţătura ortodoxă este singura învăţătură adevărată pentru că
    este singura învăţătură pe care Dumnezeu ne-a dat-o nouă tuturor
    oamenilor, ca dar al Său. Această învăţătură ortodoxă este învăţătura
    lui Dumnezeu numai dacă este păstrată de noi întreagă, neschimbată.
    Deci, toată această învăţătură ortodoxă trebuie păstrată de noi în
    întregime, neschimbată, pentru că numai aşa ne păstrăm credinţa
    ortodoxă, numai aşa păstrăm Adevărul, numai aşa ne închinăm lui
    Dumnezeu. Cine modifică ceva din învăţătura lui Dumnezeu nu mai are
    această învăţătură a lui Dumnezeu pentru că învăţătura lui Dumnezeu
    este doar întreaga învăţătură a Sa. Există un singur Dumnezeu şi o
    singură învăţătură adevărată, învăţătura ortodoxă întreagă, singura
    învăţătură care este dăruită nouă de Dumnezeu. Noi oamenii credem în
    Dumnezeu și ne închinăm Lui Dumnezeu și arătăm în fața lui Dumnezeu că
    vrem să Îl avem pe Dumnezeu ca Dumnezeu al nostru doar dacă vrem 100 %
    să primim întreaga Sa învăţătură, doar dacă vrem 100 % să primim toată
    învăţătura ortodoxă, doar dacă vrem 100 % să facem voia Sa.

    În clipa în care cineva este hotărât și vrea 100 % să facă voia lui
    Dumnezeu, în acea clipă acest cineva se află pe calea care duce la
    rai; acest cineva se află pe calea care duce la rai pentru că în acea
    clipă vrea numai binele, în acea clipă este hotărât şi nu vrea să facă
    niciun rău niciodată, nici atunci, în prezent, dar nici mai târziu, în
    viitor, deci în acea clipă nu lasă niciun rău în viața lui (îi pare
    rău de răul făcut, dacă a făcut rele în trecut) şi arată astfel că are
    dragoste faţă de Dumnezeu… şi faţă de aproapele. Cine vrea 100 % să
    facă voia lui Dumnezeu permanent, se află pe calea care duce la rai
    permanent. Doar atunci când cineva vrea 100 % să facă voia lui
    Dumnezeu, doar atunci se află acest cineva pe calea care duce la rai,
    doar atunci se sperie cel rău de acest cineva pentru că doar atunci
    acest cineva este hotărât să facă numai bine şi se află pe calea
    credinţei ortodoxe, pe calea care duce la rai; doar atunci se sperie
    cel rău de acest cineva pentru că doar atunci acest cineva nu mai vrea
    să facă niciun rău… .

    Învățătura ortodoxă cuprinde toată învățătura pe care ne-a lăsat-o
    nouă Dumnezeu, inclusiv învăţătura care se referă la întreruperea
    comuniunii cu erezia, întrerupere care este obligatorie pentru cel
    care vrea să rămână ortodox, inclusiv învăţătura care se referă la
    cunoaşterea învăţăturii ortodoxe, cunoaştere care este tot
    obligatorie pentru cel care vrea să rămână ortodox (şi cel care ştie
    este vinovat…, dar şi cel care nu ştie este vinovat…, pentru că nu
    ştie deoarece nu vrea să ştie… , nevinovaţi sunt doar cei care nu
    înţeleg cu adevărat – copiii mici şi alţii semenea lor). Deci, şi de
    ştiu şi de nu ştiu învăţătura ortodoxă, toţi cei care nu întrerup
    comuniunea cu erezia schimbă învățătura ortodoxă și sunt eretici, sunt
    de partea ereziei, aceştia încurajază erezia (inclusiv cei care nu
    ştiu), propovăduiesc erezia, aprobă erezia, asupresc, prigonesc… .

    Învățăturile eretice, faptele eretice, nu pot exista fără primirea
    gândurilor eretice în mintea ereticului.

    Deci:

    Cine are fapte eretice (comuniunea cu erezia este o faptă eretică)
    are sigur 100% şi cuget eretic şi are şi învăţătură eretică deoarece
    practic (cu fapta) învaţă şi îndeamnă la erezii şi pe sine şi pe
    alţii;

    Cine are învăţături eretice – învaţă erezii şi pe alţii, acesta
    învaţă şi îndeamnă la erezii şi pe sine şi pe alţii (îndemnul la
    comuniune cu erezia este o învăţătură eretică), acesta are sigur 100%
    şi cuget eretic, acesta are şi fapte eretice deoarece această
    învăţătură este tot o faptă;

    Cine primeşte gănduri eretice primeşte erezii în minte (primirea
    gândului rău de la diavol de a rămâne în această comuniune cu erezia
    este un gănd eretic) şi are sigur 100% cuget eretic, are şi învăţătură
    eretică şi fapte eretice deoarece acesta se învaţă şi se îndeamnă pe
    sine la erezii, iar această învăţătură este tot o faptă.

    Întreruperea comuniunii cu erezia trebuie să cuprindă, obligatoriu:
    – şi întreruperea comuniunii cu erezia, în minte – cu gândurile
    eretice (primirea gândului rău de la diavol care îl îndeamnă să rămână
    în această comuniune cu erezia este un gând eretic, iar neprimirea
    acestui gând rău şi primirea gândului bun…);
    – şi întreruperea comuniunii cu erezia, în vorbă – cu învăţăturile
    eretice (îndemnul la comuniune cu erezia este o învăţătură eretică,
    iar îndemnul la întreruperea comuniunii cu erezia … );
    – şi întreruperea comuniunii cu erezia, în faptă – cu faptele eretice
    (comuniunea cu erezia, în faptă, este o faptă eretică, iar
    întreruperea comuniunii cu erezia … ).

    Cel care are învățături eretice, fapte eretice, are sigur 100 % şi
    gânduri eretice în mintea sa eretică deoarece învățăturile eretice,
    faptele eretice, nu pot exista fără primirea gândurilor eretice în
    mintea ereticului.

    Cine vrea să scape cu adevărat de erezie trebuie să se lepede de
    erezie şi cu mintea şi cu vorba şi cu fapta.

    Întreruperea comuniunii cu erezia este absolut obligatorie pentru
    cel care vrea să fie ortodox – pentru cel care vrea să aibă nădejde
    foarte mare de mântuire, fericire adevărată, libertate adevărată, o
    viață cu adevărat liberă, uşoară, o viaţă cu tot ceea ce vrea (un
    ortodox este mulţumit cu ceea ce are şi ştie că are tot ceea ce-i este
    de folos), pentru cel care vrea să aibă o conștiință liberă (liberă de
    rele, liberă de mustrările conştiinţei, nechinuită), pentru cel care
    vrea raiul.

    Cine vrea să fie ortodox toată viața trebuie să vrea cu adevărat (cu
    hotărâre 100 %) să trăiască tot timpul aşa cum a zis Dumnezeu, trebuie
    să facă tot timpul voia lui Dumnezeu (doar acesta este permanent pe
    calea credinţei ortodoxe), deci un ortodox trebuie să facă tot timpul
    ce este bine, adică: să primească gândurile ortodoxe şi să nu
    primească gândurile rele; să vorbească vorbe ortodoxe şi să nu
    vorbească vorbe rele; şi, să facă fapte ortodoxe şi să nu facă fapte
    rele.

    Greutatea păcatului săvârşit de cineva apasă asupra conştiinţei
    acestui cineva care a făcul păcatul şi îl face sigur 100 % nefericit
    pe acest cineva care a săvârşit păcatul până în momentul în care
    acesta vrea cu adevărat (cu hotărâre 100%) să se ridice din păcat cu
    ajutorul lui Dumnezeu (numai aşa, numai cu ajutorul lui Dumnezeu se
    poate ridica din păcat).

    Doar atunci se sperie diavolul de om, doar atunci când omul este
    hotărât și vrea 100 % (vrea din inimă) să facă voia lui Dumnezeu,
    pentru că doar atunci omul vrea doar binele şi nu vrea să facă niciun
    rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor, pentru că atunci
    omului îi pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut, pentru că
    doar atunci zice în mintea lui hotărât 100 %, sincer şi din inimă:
    Doamne, Dumnezeul meu, vreau să fac voia Ta, Dumnezeul meu, vreau să
    fac tot ce ai zis Tu, Dumnezeul meu, îmi pare rău cu adevărat de tot
    răul făcut în trecut şi nu vreau să fac niciun rău niciodată, nici în
    prezent, nici în viitor. Aşa să zicem toţi în mintea noastră, hotărât
    100 %, sincer şi din inimă: Doamne, Dumnezeul meu, vreau să fac voia
    Ta, Dumnezeul meu, vreau să fac tot ce ai zis Tu, Dumnezeul meu, îmi
    pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut şi nu vreau să fac
    niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor. (Cine face rele
    nu câştigă niciodată nimic, ci pierde întodeauna, pierde inclusiv din
    punct de vedere material… pentru că toate cele materiale pe care le
    are pe nedrept şi care îi distrug conştiiţa îi fac rău şi la trup… .)

    Să îndemnăm pe toţi oamenii să facă voia lui Dumnezeu permanent. Să
    le spunem că atunci când vor 100 % (cu hotărâre 100 % -cu hotărâre din
    inimă) să facă voia lui Dumnezeu, atunci ei se află pe calea care duce
    la rai, pentru că atunci ei vor să facă doar binele, pentru că atunci
    ei nu vor să facă niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în
    viitor, pentru că atunci lor le pare rău cu adevărat de tot răul făcut
    în trecut, pentru că atunci ei nu au niciun rău asupra lor, pentru că
    atunci ei au credinţă în Dumnezeu, pentru că atunci vor să primească
    învăţătura întreagă a lui Dumnezeu, vor să primească ajutorul lui
    Dumnezeu, vor să iubească pe Dumnezeu… şi pe aproapele lor, pentru că
    atunci vor să se lepede de satana şi de toate lucrurile satanei,
    inclusiv de numărul diavolului 666 (atunci vor 100 % să ţină
    promisiunea de la Sfântul Botez) … .

    În clipa aceasta se află pe calea care duce la rai toţi oamenii
    care în clipa aceasta sunt hotărâţi şi vor 100 % (cu hotărîre 100 % –
    cu hotărâre din inimă) să facă voia lui Dumnezeu, pentru că în clipa
    aceasta au credinţă în Dumnezeu, vor să primească învăţătura întreagă
    a lui Dumnezeu (întreaga învăţătură ortodoxă), vor să primească
    ajutorul lui Dumnezeu, vor să iubească pe Dumnezeu… şi pe aproapele
    lor, … , nu vor să facă niciun rău niciodadă, nici în prezent, nici în
    viitor, le pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut… . Aceștia
    sunt hotărâţi şi vor 100 % (cu hotărîre 100 %) să facă voia lui
    Dumnezeu, aceștia se află pe calea care duce la rai și vor sta pe
    această cale care duce la rai atâta timp cât vor vrea 100 % (cu
    hotărîre 100 %) să facă voia lui Dumnezeu… .

    Cel care cade în păcatul ereziei se închină unui idol (se închină
    celui rău), acesta face un păcat infinit de greu. Cel care cade în
    păcatul ereziei are tupeul de a contrazice învăţătura ortodoxă a lui
    Dumnezeu zicând cu tupeu (cu gândul, cu vorba, cu fapta) că această
    învăţătură ortodoxă a lui Dumnezeu nu ar fi bună şi că ar fi bună
    învăţătura lui eretică (învăţătura rea primită de el de la cel rău),
    aşezând astfel această învăţătură ortodoxă a lui Dumnezeu în locul
    învăţăturii eretice şi învăţătura eretică în locul învăţăturii
    ortodoxe a lui Dumnezeu; are tupeul de a aşeza pe Dumnezeu în locul
    celui rău şi pe cel rău în locul lui Dumnezeu; are tupeul de a lupta
    împotriva lui Dumnezeu… .

    Dumnezeu măntuieşte pe toţi oamenii care vor cu adevărat (cu hotărâre
    100 %) să se mântuiască, dar numai dacă vor şi ei mântuirea aşa, cu
    adevărat (cu hotărâre 100 % – cu hotărâre din inimă). Deci, pentru a
    primi cineva în dar mântuirea de la Dimnezeu atunci când trece din
    viata aceasta pământească în viaţa veşnică trebuie neapărat să aibă în
    clipa morţii această voinţă hotărâtă 100% să facă voia lui Dumnezeu
    (trebuie să vrea cu adevărat să iubească pe Dumnezeu… deoarece doar
    așa arată şi el că vrea să primească darul mântuirii de la Dumnezeu,
    doar aşa poate primi mântuirea de la Dumnezeu) şi pentru că este bine
    să iubim pe Dumnezeu cu adevărat toată viaţa noastră (numai aşa vom fi
    fericiţi şi toată viaţa aceasta pământească) şi pentru că este bine să
    iubim pe Dumnezeu cu adevărat şi nu din interes (interes pentru a
    câştiga raiul, interes pentru a fi fericiţi şi toată viaţa aceasta
    pământească, interes pentru a scăpa de iad – frică de iad…) şi pentru
    că este bine SĂ FIM FERICIŢI TOATĂ VIAŢA şi pentru că este bine să nu
    facem rele şi pentru că este bine să nu ajungem să nu mai vrem
    mântuirea şi pentru că este bine să nu ajungem să facem păcate
    împotriva Duhului Sfânt şi pentru că nimeni nu ştie clipa morţii şi
    pentru că în clipa morţii omul moare cu hotărârea pe care o are deja
    pentru că a luat-o inainte (nu ne este de folos să ştim clipa
    morţii)… , pentru toate acestea trebuie ca acest cineva să aibă
    permanent această voinţă hotărâtă 100% să facă voia lui Dumnezeu (NU
    TREBUIE SĂ AŞTEPTE CLIPA MORŢII), trebuie să vrea cu adevărat (cu
    hotărâre 100%) să facă voia lui Dumnezeu permanent pentru că numai aşa
    va avea putere permanent să facă numai bine şi să nu facă rele.
    (Puterea aceasta de a face binele este primită de om de la Dumnezeu
    doar atunci când vrea şi omul să o primească şi de aceea omul trebuie
    să vrea permanent binele.)
    Doar cel care vrea cu adevărat (cu hotărîre 100 %) să facă voia
    lui Dumnezeu toată viaţa, doar acesta este hotărât 100 % pe calea
    credinţei ortodoxe toată viaţa, doar acesta are toată viaţa fericită
    şi aici pe pământ pentru că doar aşa este şi fericită şi uşoară cu
    adevărat (sigur 100%) toată viaţa, doar acesta are toată viaţa şi
    nădejde foarte mare de mântuire şi iubire… .

    Iar INIMA noastră o cunoaşte doar Dumnezeu (Noi oamenii ştim că vrem
    să facem voia lui Dumnezeu, DAR ŞTIM DOAR CU MINTEA CĂ VREM, nu ştim
    dacă vrem din inimă).

    1) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
    Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:

    Silvestru Sterie
    E-mail: steriesilvestru@gmail.com
    Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează);

    2) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
    Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ;

    3) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
    Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ;

    ……………………………………………………… .

  • Știința mincinoasă minte și mințind declară cu tupeu că suferința
    (boala… ) pe care o suferă în întregime omul care o are… ar exista și
    după ce această suferinţă (boală… ) nu mai există – și după ce această
    suferință (boală…) este suferită în întregime de omul care o are şi că
    ar fi suferită această suferinţă (boală… ) și de un alt om sau chiar
    de mai mulți oameni.

    Vă rugăm să spuneţi tuturor că nu există suferinţă (boală…) care
    să treacă de la un om (oricine ar fi acel om) la un alt om sau la alţi
    oameni.

    Suferinţa (boala…) unui om este în totalitate suferinţa
    (boala…) acestui om şi această suferinţă este suferită în întregime
    de acest om care are această suferință (boală…) şi care o suferă în
    totalitate în contul său.
    Deci, din toată suferinţa acestui om nu mai rămâne nimic, suferinţa
    (boala…) care rămâne este egală cu zero deoarece toată suferinţa
    (boala…) acestui om este suferită în întregime de acest om.

    Suferinţa (boala…) unui alt om este suferinţa (boala…) acestui
    om şi această suferinţă este suferită în întregime de acest om care
    are această suferință (boală…) şi care o suferă în totalitate în
    contul său.
    Deci, din toată suferinţa acestui om nu mai rămâne nimic, suferinţa
    (boala…) care rămâne este egală cu zero deoarece toată suferinţa
    (boala…) acestui om este suferită în întregime de acest om.

    Suferinţa (boala…) oricărui om este suferinţa (boala…) acestui
    om şi această suferinţă este suferită în întregime de acest om care
    are această suferință (boală…) şi care o suferă în totalitate în
    contul său.
    Deci, din toată suferinţa acestui om nu mai rămâne nimic, suferinţa
    (boala…) care rămâne este egală cu zero deoarece toată suferinţa
    (boala…) acestui om este suferită în întregime de acest om.

    Iar știința mincinoasă minte sigur 100 % atunci când spune că ar
    exista suferință (boală … ) care trece de la un om (oricine ar fi
    acest om) la un alt om sau la alti oameni deoarece această suferință
    nu există în realitate.

    Și atunci când un om face rău altui om și îl rănește fizic pe acest
    alt om, și atunci suferința (boala… ) nu trece de la un om la
    celălalt om deoarece:

    – doar omul care îl rănește fizic pe acest alt om, doar acesta face
    răul şi doar acesta care a făcut păcatul va suferi în realitate
    întreaga suferinţă (boală… ) care vine din cauza acestui păcat şi
    deci doar acesta are în realitate întreaga suferinţă (boală… ) care
    vine din cauza acestui păcat;

    – omul care suferă din cauza rănii fizice nu suferă nimic din cauza
    acestul păcat care a fost făcut de celălalt şi deci acesta nu are
    nimic din suferinţa care vine pentru acest păcat şi nu suferă nimic
    din suferinţa care vine pentru acest păcat, ci are această suferinţă a
    lui ori din cauza păcatelor sale… , ori pentru ca să se arate
    minunile lui Dumnezeu… .

    Deci, cel care a rănit are o suferinţa (întreaga suferinţă care
    vine din cauza păcatului acesta al său), iar cel rănit are o altă
    suferină. Se vede foarte clar că ceea ce spune ştiiţa mincinoasă este
    sigur 100 % minciună, se vede foarte clar că suferința (boala… ) nu
    trece de la un om (oricine ar fi acest om) la un alt om sau la alti
    oameni. ………………….
    ………………………………………..

    Şi deci, pentru că fiecare om suferă întreaga sa suferinţă
    (boală…) pe care o are de suferit iar ceea ce rămâne din suferinţa
    (boala …) tuturor oamenilor este zero suferinţă (boală…) este
    foarte clar că tot zero suferinţă (boală…) poate să ajungă de la
    un om (oricine ar fi acest om) la un alt om sau la alţi oameni.

    Ştiinţa mincinoasă nu a arătat şi nu va putea niciodată să arate
    suferinţa (boala…) care trece de la un om (oricine ar fi acest om)
    la un alt om sau la alţi oameni deoarece această suferinţă nu există.

    Ştiinţa mincinoasă este o ştiină care este de nota minus infinit
    împreună cu toţi cei care o susţin. Îi îndemnăm şi îi rugăm pe toţi să
    nu le facă niciun rău, să-i mustre între patru ochi… , să spună
    tuturor oamenilor să nu se ia după minciunile lor, să nu facă ce zic
    ei (pentru că zic minciuni, îndeamnă oamenii să facă răul de frică,
    îndeamnă la păcatul fricii şi la alte păcate, bagă frica în oameni,
    iar oamenii care se iau după ei fac de frică ce zic aceşti mincinoşi
    şi aşa cad în păcatul fricii şi al îndemnului la frică şi în alte
    păcate şi aleg răul în loc să aleagă binele, aleg să facă răul de
    frică în loc să aleagă să facă cu curaj binele).
    Păcatul acesta al fricii aduce sigur 100 % suferinţă (boală, etc.
    … ) aşa cum aduc sigur 100 % suferinţă (boală, etc … ) şi toate
    celelalte păcate.

    Cine vrea să vadă minunea adevărată pe care o va face Dumnezeu
    atunci când se vor ruga ortodoxii(cş) să vină să vadă această minune
    adevărată. Dumnezeu va arăta cine are ştiiţa adevărată şi cine are
    ştiinţa mincinoasă şi va deschide uşile tuturor bisericilor după ce
    aceste uşi vor fi inchise, supravegheate şi păzite de oameni. Să
    vinăsă vadă toţi cei care sunt de partea ştiinţei mincinoase, toţi
    mincinoşii eretici, inclusiv toţi mincinoşii eretici ecumenişti… .

    Dumnezeu va face acestă minune sigur 100 % dacă această minune este
    după voia lui Dumnezeu pentru că doar ceea este după voia lui Dumnezeu
    este de folos pentru oameni (pentru unul sau mai mulți oameni). (Să
    semneze toţi cei care sunt de partea ştiinţei mincinoase, toţi
    mincinoşii eretici, împreună cu autorităţile un act în care să declare
    că ei şi autorităţile acceptă doar învăţătura ortodoxă (singura
    învăţătură adevărată), că vor face
    doar legi ortodoxe, că vor anula toate legile neortodoxe, că vor
    restitui bisericile ocupate de eretici, inclusiv bisericile ocupate de
    ereticii ecumenişti. În actul respectiv va fi menţionată ziua în care
    se face această restituire a bisericilor ocupate de eretici, inclusiv
    bisericile ocupate de ereticii ecumenişti așa: ziua în care uşile
    acestor biserici vor fi deschise de Dumnezeu ).

    Dumnezeu ascultă întotdeauna rugăciunea ortodoxilor(cş) pentru că
    aceştia cer intotdeauna doar ceea ce este bun cu adevărat deoarece
    știu că doar ceea ce este bun cu adevărat este după voia lui Dumnezeu
    și mai știu că doar ceea este după voia lui Dumnezeu este spre folosul
    lor.

    Silvestru Sterie
    E-mail: steriesilvestru@gmail.com
    Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează)
    .

    OAMENII SUFERĂ ORI DIN CAUZA RELELOR PE CARE LE FAC ÎN VIAŢĂ… , ORI CA
    SĂ SE ARATE MINUNOLE LUI DUMNEZEU…

    Oamenii care suferă ca să se arate minunile lui Dumnezeu suferă cu
    bucurie… , au conştiinţa liberă şi fericită…. , vor ei să sufere… , pe
    ei nu-i afectează suferinţa… (aşa cum a fost orbul din evanghelie
    despre care ne-a spus Dumnezeu că nu a păcătuit nici el nici părinţii
    lui… .)

    Oamenii care suferă (suferinţa boala…) din cauza relelor pe care le
    fac în viaţă suferă această suferinţă în întregime şi atât, doar atât,
    altă suferinţă (suferinţă boală…) nu mai suferă, nu mai suferă sigur
    100 % altă suferinţă (suferinţă boală…) chiar dacă aceşti oameni se
    află lângă bolnavi de orice boală (oricât de aproape de ei, chiar şi
    lipiţi de ei ca că facă o respiraţie gură la gură… sau alte fapte
    BUNE) şi lângă toţi microbii.

    Iar pentru toate faptele rele vor suferi toţi întreaga suferinţă
    (suferinţă boală…) chiar dacă de frică vor face fel de fel de fapte
    rele (fapte anormale – fapte făcute de frică), deci vor suferi chiar
    dacă vor sta de frică cu mască, vor suferi chiar dacă vor sta de frică
    la distanţă şi faţă de toţi bolnavii şi faţă de toţi microbii… , vor
    suferi chiar dacă vor da de frică tot felul de declarații… , vor
    suferi chiar dacă vor face de frică şi alte fapte rele… .
    Din cauza fricii vor suferii, din cauza acestor fapte făcute de
    frică vor suferi sigur, nu vor câştiga nimic, ci vor pierde sigur 100
    % (se ştie sigur 100 % că din cauza păcaului fricii oamenii ajung
    chiar să moară).

    Deci, doar faptele bune cu adevărat (faptele normale) fac bine
    omului, iar aceste fapte bune sunt doar cele menţionate în învăţătura
    ortodoxă.

    Iar libertatea conştiinţei, (libertatea adevărată – libertarea de a
    face TOATE faptele bune) trebuie să o păstrăm şi să o avem
    întotdeauna, trebuie să o păstrăm şi să o avem inclusiv atunci când
    legile sau oamenii nu vor să păstreze această libertate adevărată şi
    ne îndeamnă şi pe noi să facem tot așa (ne îndeamnă să nu păstrăm
    libertatea adevărată şi să acceptăm dictatura legii şi a oamenilor
    care ne îndeamnă la rău şi ne cer răul… ).

    Legea care îndeamnă la ceva rău este rea, această lege îndeamnă la
    asuprirea conştiinţei, la nelibertate, la dictatură. Doar legea care
    îndeamnă doar la bine este bună, doar această lege este bună deoarece
    doar aceasta nu contrazice cu nimic învăţătura ortodoxă, doar această
    lege îndeamnă la libertatea conştiinţei… .

    Voinţa omului este liberă, decizia omului asupra voinţei sale este
    liberă, decizia îi aparţine omului (el decide cum vrea, el alege
    binele, el alege răul), dar dacă omul vrea să aibă libertate
    adevărată, fericire… atunci el trebuie să aleagă doar binele, (să facă
    doar binele şi cu mintea şi cu vorba şi cu fapta), altfel… .

    Libertate nu a fost nici în comunism nici în democraţie din cauza
    relelor la care a îndemnat legea… , libertate există doar atunci când
    legea nu contrazice cu nimic învăţătura ortodoxă.

    Omul care vrea să aibă libertate are întotdeauna libertate dacă
    vrea cu adevărat să aibă libertate, dacă vrea cu hotărâre 100 % să
    facă întotdeauna doar binele, acest om are libertate și atunci când
    legile sunt rele (neortodoxe) și atunci când legile sunt bune
    (ortodoxe) … .

    Iar învăţătura ortodoxă este singura învăţătură adevărată, este
    singura învăţătură care este pe conştiinţa tuturor oamenilor, inclusiv
    pe conştiinţa neortodoxilor (cş) ( neortodoxii (cş) îşi asupresc
    conştiinţa… ).
    .
    Silvestru Sterie
    E-mail: steriesilvestru@gmail.com
    Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează)

  • O atitudine si o opinie personala corecta. Dar corect ar fi sa declare de ce senatorii PSD, care este motivul real, ca au votat legea cu internarea obllgatorie a asimptomaticilor. Care este interesul blatului?