Noul primar din București vrea să plătească aproape 740.000 de euro pentru un autobuz electric, lung de 12 metri! Nimeni nu pare deranjat! Sau scandalizat! Ministerul Dezvoltării tocmai a cumpărat 56 de autobuze electrice, lungi de 18 METRI, cu aproape 750.000 de euro bucata, produse în Turcia, dar nimeni nu mai țipă! Da, din Turcia! Nu din Germania, Austria, Franta etc! La Timișoara și Brașov acum sunt primari de la USR+ și totul e bine…
Oare așa va fi și la București? Oricum, în viziunea noului primarului general un autobuz MAI SCURT cu 6 metri trebuie să fie MAI IEFTIN CU DOAR 10.000 de euro.
În mandatul meu, s-a încercat de două ori achiziția a 100 de autobuze electrice pentru 14 trasee din Capitală.
S-au prezentat ofertanți din Turcia, China, Germania și România.
Ofertele fie nu au respectat caietul de sarcini, fie prețul a fost mult peste valoare estimată.
Noi ofeream aproape 570.000 de euro pentru un astfel de autobuz, preț stabilit printr-un studiu de oportunitate făcut cu specialiști BERD.
Știți cât a plătit în 2019 Municipiul Cluj-Napoca pentru un autobuz electric de 12 metri? Puțin peste 570.000 de euro!
Da, pentru celebrele autobuze mov.
E totul public și verificabil!
În doar trei ani, autobuzele electrice de pe piață s-au scumpit cu 180.000 de euro?
Se scumpesc și acestea din pix și vorbe, așa cum este intenția și cu tramvaiele produse la Arad?
Trecând peste toate calomniile care mi-au fost aduse în mandat, cum ar fi arătat transportul în comun din Capitală dacă nu s-ar fi cumpărat cele 400 de autobuze EURO 6, „turcismele” turcoaz?
Sau dacă nu ar fi fost achiziționate cele 130 de autobuze hybrid Mercedes, cele verzi?
Acum, nu doar ca se cumpara mai scump, dar se si scot de pe traseu autobuze, atat din Bucuresti, cat si din Ilfov, astfel incat calatorii circula mai greu, stau mai mult in statii, si suporta aglomeratie.
Din rau in mai rau, asta aduc primarii si consilierii USR si PNL in Bucuresti!
Lasă un răspuns