Liderii coaliției PSD-PNL au decis ca medicul Cătălin Cîrstoiu să fie candidat comun la Primăria București

Poporul român și spitalele tarabă

Din curiozitate, am zis să fac un mic experiment. Și chiar am făcut. Am căutat diverse spitale și am constatat, fără prea multă uimire, că românii se plâng în special de un lucru, adică de corupție. Desigur, am văzut și anumite recenzii cu adevărat șocante, referitoare la diverse acuzații grave. Dar am văzut și recenzii în care se elogiază personalul spitalului. Deoarece diverși lătrăi preferă să ignore recenziile lăsate de către români, nici nu este de mirare că oamenii nu prea știu de dramele care au loc în spatele ușilor spitalelor. Să vedem împreună diverse recenzii, dovedite prin capturi de ecran. Atenție, noi doar evidențiem comentariile altora, cu speranța că se va schimba ceva, chiar și mai târziu este mai bine decât niciodată. Avem, după cum urmează, următoarele cazuri:

Spitalul Universitar de Urgență București: „Am avut cea mai trista experiența la oftalmologie! Am avut de făcut doua analize: CT și câmp vizual. Pentru acest lucru a trebuit sa aștept 3 ore. Proasta organizare! O singura persoana era pentru a înregistra trimiterile( eram pe puțin 50 de persoane). După doua ore de așteptare, a mai durat o ora pentru a intra sa fac CT -ul, câmpul vizual nu l am făcut deoarece nu aveau personal disponibil. De ce plătim atâția bani la C. A. S dacă atunci când ai nevoie nu poți beneficia de contribuția de 30 de ani la CAS? Rămâne doar privatul ! Am plătit atâtea analize și consult la privat ca ma întreb de ce mai plătesc C.A.S?! Nu va meritați renumele!”.

Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj: „Spitalul județean de urgență Cluj, este format din mai multe corpuri de clădiri, aceste clădiri sunt vechi și arata foarte urit deși au fost renovate in stil romanesc. Sunt clinici depășite, irite și care nu mai fac față populației și cerințelor medicale ale sec xXI. Un mare Minus pentru orașul Cluj”.

Spitalul Județean de Urgență Bistrița: „Degeaba sa renovat sectia UPU pentru ca tot acelasi personal corupt. Sa vi cu salvarea la spital si sa stai 6h pe scaun pentru ca nu au paturi, unde vezi cu ochi tai cum vin alti si se baga in fata ta pentru ca a vb nustiu ce doctor. Am intrebat asistenta de Triaj si imi spune ca asta stau treburile, “eu nu stiu cum sta treaba”. Ea nu poate sa faca nimic. JENANT!!”

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” Timișoara „In data 17:08.2022 am ajuns in urgenta. Am stat cateva ore bune sa-mi astept randul. Dar nu asta este problema. Problema era ca o doamna doctor care era acolo, facea crize de isterie si cu fiecare pacient se comporta foarte urat, reprosandu-le acestora ca vin in urgenta pentru nimic. La modul in care se comporta si gesticula, ma intreb daca nu cumva are nevoie de un consult psihiatric. Eu cred ca nimeni nu vine in urgenta doar sa ocupe spatiul degeaba. Pe mine m-a preluat un doctor tanar, competent mai exact Ungur Mircea Ovidiu care spre deosebire de De collega dansului a dat dovada de profesionalism si mare caracter.. Mutumesc pe aceasta cale dl doctor. si colegelor sale care mi-au facut ecografia si tomografia”.

Spitalul Clinic Județean de Urgență Oradea: „nu se spala băile, decât pe jos cu modul. nu se spala wc urile nici chiuvete. doar oglinzile. uite asa pleacă acasă pacienții acasă cu boli și microbi noi. degeaba își fac doctorii treaba dacă infirmierele nu. se șterg oglinzile , dar nu știu la ce ajuta. 4 pacienți în salon , iar ele nu dezinfectează băile. veniți de acasă cu detergent pentru bai sa vi le spalati singuri”.

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș: „Incredibil cât de nepăsători sunt cei de la maternitate. Personal extrem de puturos! Mamica trebuie să schimbe scutecele, să facă absolut tot. Inacceptabil așa ceva, mai ales după cezariană. Nici nu au trecut 24 de ore de la operație… In 2022 așa ceva…. Rușine, rușine, rușine. Nu se poate odihni, recupera mămicile. Dacă puteți, evitați cu orice preț să ajungeți acolo! Cei mai slabi…jale…”.

Spitalul General C.F. Strada Domnișori 93, Ploiești: „Experiența pe care am avut-o cu Spitalul CFR se rezumă la un consult cu tata la camera de gardă unde l-am intalnit pe domnul doctor Dincă Emil, medic internist. Am așteptat aproape două ore și apoi consultul a durat cam 30-40 minute. Din perspectiva aceasta a comportamentului medical și atitudinea față de pacient, totul a fost așa cum trebuie să fie. S-a făcut un consult complet, cum am mai văzut demult timp. Domnul doctor nu se grăbește și nici NU primește atenții.”.

Spitalul Clinic CF2 București: „Doamna dr Budu Antoaneta nu aveți remușcări ? Vineri a-ți trimis pacienta acasă știind că are probleme (gravida fiind aproape de termen cu sarcina) spunîndui să revină luni pentru cezariana și luni să îi spuneți că vă pare rău că ia murit copilul. Nu vă pot numi medic păcat că nu mai avem medici buni in meserie decît foarte puțini. Dacă aveați conștiința îi făceați cezariana vineri și copilul avea o șansă. Așa este cînd nu ai chef de muncă. Păcat că sunteți femeie. Gîndițiva ca este un Dumnezeu deasupra și poate aveți și dumneavoastră copii”.

Spitalele din România sunt împărțite între două extreme. Fie extrem de lăudate, fie extrem de hulite. Din punctul meu de vedere, personalul devotat merită tot respectul și toate mijloacele ca să fie motivat. Însă, personalul care doar face umbră prin saloane și mai mult își bate joc de populație merită să fie tras la răspundere și să plătească cu adevărat pentru faptele sale nedemne. Românii cer atât de mult când doresc să fie tratați într-un mod politicos, dar care să nu fie rece? Pe de altă parte, personalul spitalelor trebuie să fie protejat cu adevărat de atacurile verbale sau fizice ale unor diverși interlopi, oameni sub influența drogurilor și/sau a alcoolului etc. Abuzurile sunt comise de către ambele părți ale mesei, atât de către pacient, cât și de către personal.

Marele Nicolae Constantin Paulescu avea să scrie, în paginile unei opere creată cu foarte mult curaj: Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria: „…Dar, – în plus, – medicul, prin profesia sa, devine prietenul și chiar confidentul celor ce suferă, – bogați sau săraci, tineri sau bătrâni, – care-l ascultă și se supun orbește la prescripțiile lui. Ori, cum un medic instruit cunoaște instinctele și prin urmare și patimile, îi este ușor ca, – prin grai și prin exemplu, – să poată să lumineze omenirea și să-i îndrumeze educația socială, care combate aceste patimi, – adică să răspândească principiile adevăratei morale științifice. Astfel, părintele medicinei, HIPOCRATE, a avut dreptate să zică; „scopul final al medicinei nu este numai să vindece sau să prevină bolile, – ci încă să perfecționeze pe oameni și să-i facă mai fericiți, făcându-i mai buni”. Medicul trebuie deci să fie, în același timp, un savant care iubește din tot sufletul știința medicală, adică știința omului; să fie o ființă care se jertfește pentru alții, până la moarte și, în sfârșit, să fie un învățător al omenirii sau mai bine zis, un apostol al moralei… și așa ar fi în realitate, dacă confrați nedemni n-ar fi deschis tarabă în templul sacru al medicinei…”. Să fie această tarabă din templul sacru al medicinei tocmai dușmanul din interior?

Fotografii:


Clarificare comentarii:

Toate comentariile de pe acest blog sunt moderate.
Deși autorii articolelor de pe site, precum și redactorul-șef și administratorul, încurajează libera exprimare, aceasta presupune din partea cititorilor un comportament civilizat și un limbaj civilizat. Prin urmare, vor fi șterse comentariile care se abat de la această regulă. Acestea se referă, dar nu se limitează, la: cuvinte injurioase adresate autorilor, redactorului șef, administratorului și cititorilor blogului, precum și altor persoane, mesajele xenofobe și rasiste, mesajele ce îndeamnă la ură și violență, mesaje publicitare de orice fel (în caz că se dorește aceasta, scrieți la adresa webmaster@cristoiublog.ro), mesaje cu conținut obscen ș.a.m.d.
Cititorii sunt rugați să semnaleze orice abatere mai înainte menționată. În maximum 24 de ore cele semnalate vor fi analizate și se vor lua măsuri după caz.
Toți cei care doresc să își exprime opinia pe acest blog, se presupune că au citit și că sunt de acord cu cele menționate mai sus. În caz de dezacord, sunteți rugați să nu scrieți niciun comentariu sau să părăsiți imediat acest site.
Mulțumim tuturor cititorilor pentru opiniile civilizat exprimate, precum și pentru colaborarea lor!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *