Recorduri de audienţă la Radio România Actualităţi

Radio România Actualităţi este lider de piaţă atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban, potrivit celui mai recent sondaj publicat de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA). La nivel naţional, RRA are ocotă de piaţă de 13,1%, în timp ce în mediul urban a ajuns la o cotă de 14,5 %, înregistrând o creştere cu 2,2 procente.

În Bucureşti, Radio România Actualităţi este lider absolut având cea mai mare cotă de piaţă (14.3%) şi depăşind staţiile concurente şi în ceea ce priveşte numărul de ascultători (217.000). Este pentru prima dată după mulţi ani când RRA redevine lider de audienţă în Bucureşti (Daily Reach şi Market Share).

Datele sondajului ARA indică, de asemenea, că în perioada ianuarie – aprilie, în plină perioadă de pandemie, peste 1,7 milioane de ascultători au ales Radio România Actualităţi pentru a se informa.

„Pe fondul unei perioade complicate, când nevoia de informaţie promptă şi corectă a fost mai acută ca niciodată, Radio România Actualităţi a înţeles că misiunea publică înseamnă responsabilităţi sporite şi a adaptat programele în dorinţa de a fi cât mai utili ascultătorilor. Aşa a apărut, la începutul lunii aprilie, emisiunea România – stare de urgenţă, o producţie care a adus în prim plan ultimele ştiri şi analize despre situaţia generată de pandemie atât în ţară, cât şi în străinătate, mai ales acolo unde trăiesc mari comunităţi de români. Radio România Actualităţi mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!”, se arată într-un comunicat transmis de RRA.

Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 6 ianuarie – 26 aprilie, de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research.

Invitații cristoiuTv | Adriana Vitan Balint | Liberalismul prost înțeles într-o țară deznădăjduită și păcatul repetat de a ne face chip cioplit